2008-10-09, 10:31
Medlem
Kommer ihag en gang nar farsan och jag skulle ner till ICA, satsa nagra snabba rader pa Stryktipset precis innan spelstopp.
Farsan vantade i bilen eftersom han stod i en utfart. Snabbt springer in jag och betalar, under tiden far jag ett telefonsamtal och svarar stressat.
Med tankarna totalt fokuserade pa annat springer jag ut fran ICA, hoppar in i framsatet pa bilen, stanger dorren och h'o'r en aldre kvinna skrika till fran forarsatet.
Far panik, sager inte ett ord, oppnar dorren och springer snabbt som fan till bilen bakom dar en minst ut sagt asflabbande farsa sitter och njuter duktigt.
Maste ha varit skitkul, sitta och se sin son satta sig i en annan bil, stanga dorren sen snabbt som fan springa ut. haha

(kollar alltid vilken bil jag oppnar dorren pa nu)
Senast redigerad av xLt 2008-10-09 kl. 10:34.
Citera
2008-10-09, 10:36
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Ja, fyfan jag har en grej jag lider av än idag, jobbade som postkassör för ca 15 år sedan (nej jag är inte homo) och ibland bytte man kontor i de området man jobbade i och vid ett tillfälle när jag gjorde det så var jag på väg att bli redigt förskyld, Ni vet när man är så jävla torr i strupen så att man håller på att krevera, till saken hör att jag på kvällen skulle gå på en dejt med en tjej som jag varit intresserad av länge och hon hade efter mycket uppvaktning gått med på en middag.

I kylen på denna arbetsplats så var det en karaff med citronvatten, nån hade helt enkelt tagit och skivat 2 citroner och lagt dom i vatten, tog en klunk och det var som himmelriket, klia gott som satan i strupen och efter att ha dragit i mig hela karaffen så var jag så gott som botad, i samma veva som jag satt där o klunka i mig skiten så kommer en kollega fram och frågar om jag druckit upp det "där". Visar sig att karaffen stått i kylen i ca 3 veckor....

Nåja, tänkte jag, det kan inte vara så farligt och dessutom så blev jag frisk som en nötskrika av det, drar hem fixar käk, kvällen blir helt fantastisk och "det jag bara drömt om tidigare händer" vi lägger oss och har sex som 2 minkar, somnar in med ett lyckligt leende och vaknar av ett avgrundsvrål ca 4 timmar senare, allt som jag ätit under dagen har runnit ur mig, i bingen och förutom stanken som var rätt ihärdig så är vi båda från midjan och ner helt insmorda i skit, till råga på allt så hinner hon inte mer än resa sig upp ur sängen när hon lägger av 1 utav 2 spyor på golvet.

Kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur fort hon drog, men vi snackar minuter, har aldrig sett en tjej duscha och sätta på sig kläderna så fort någonsin tidigare och efter det, jag har sprungit på henne ett par ggr på stan och vid ett tillfälle så var vi på samma bröllopsfest det är så jävla pinsamt att jag nu 15 år senare fortfarande mår dåligt över skiten.

Vilken tur att du inte skulle äta frukost med familjen som i filmen "trainspotting"
Citera
2008-10-09, 10:41
Medlem
VarförJustJag?s avatar
Den där negerbollshistorien har man ju hört i så många tappningar nu så man börjar undra om det har hänt överhuvudtaget. Börjar likna vandringssägen..
Citera
2008-10-09, 11:34
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarförJustJag?
Den där negerbollshistorien har man ju hört i så många tappningar nu så man börjar undra om det har hänt överhuvudtaget. Börjar likna vandringssägen..

Även en vandringssägen kan innehålla sanningar dock, men om du tvivlar, varför inte bara testa?

Har du rätt så kan du ju avskriva detta som en negerbollshistoria och har du fel så se till att du har travello hemma eller nåt liknande som håller skiten i schack i några dygn annars måste man dra till hospitalet vet du.

Receptet finns ovan, vattnet ska vara redigt gult innan man dricker det och det blir det om det får stå i 3 veckor - vilket du kan testa i 1:a skedet.
Citera
2008-10-09, 11:37
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Även en vandringssägen kan innehålla sanningar dock, men om du tvivlar, varför inte bara testa?

Har du rätt så kan du ju avskriva detta som en negerbollshistoria och har du fel så se till att du har travello hemma eller nåt liknande som håller skiten i schack i några dygn annars måste man dra till hospitalet vet du.

Receptet finns ovan, vattnet ska vara redigt gult innan man dricker det och det blir det om det får stå i 3 veckor - vilket du kan testa i 1:a skedet.
Tror inte h*n syftade på din historia.
Citera
2008-10-09, 11:44
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Tror inte h*n syftade på din historia.

Ja så kan det vara, eller så är det inte det, svårt att säga när folk inte använder sig av "quote".
Citera
2008-10-09, 11:45
Medlem
mega_techs avatar
Mitt värsta är nog när jag var på konfirmationsläger i slutet av åttan. Vi hade en frivllig som följde med oss på lägret för att hjälpa prästerna och hålla koll på oss. Så hon var ju en sådan som gav en puss på pannan o sa sov gott, o stoppade om en.(HOn gjorde det på alla).
Saken var ju att jag inte var en av dom imest populäraste av eleverna, men till saken var att vi (elever) hade samlats på kvällen för o ta en sup. Ni vet så man gör på lägret festar lossbla bla. Så som sagt vi samlas hos en av kompisarna i hans rum. Exakt alla var där, så spriten börja blandas in. Och jag ville ju säga något, (var den blyga personen). Så drar jag upp om den frivliiga läraren hur hon stoppade om det och sådant. Att jag tyckte det var så löjligt och hur ful hur var och stand. Problemet var bara att det var en mamma till en av personerna som satt med i rummet. Sen dess har jag alltid tänkt innan jag snackat.
Citera
2008-10-09, 12:09
Medlem
köpenhamns avatar
Satt i plugget med ett gäng som jag inte kände så bra ifrån olika parallellklasser o.s.v. Ämnet var Aspbergers syndrom och autism bl.a. I denna diskussion hävdade jag att det utöver Aspbergers fanns något som hette "Aschbergers". Gänget nickade och log lite artigt. Nu så här i efterhand var ju detta helt sjukt idiotiskt...
Citera
2008-10-09, 12:15
Medlem
köpenhamns avatar
Citat:
Ja, fyfan jag har en grej jag lider av än idag, jobbade som postkassör för ca 15 år sedan (nej jag är inte homo) och ibland bytte man kontor i de området man jobbade i och vid ett tillfälle när jag gjorde det så var jag på väg att bli redigt förskyld, Ni vet när man är så jävla torr i strupen så att man håller på att krevera, till saken hör att jag på kvällen skulle gå på en dejt med en tjej som jag varit intresserad av länge och hon hade efter mycket uppvaktning gått med på en middag.

I kylen på denna arbetsplats så var det en karaff med citronvatten, nån hade helt enkelt tagit och skivat 2 citroner och lagt dom i vatten, tog en klunk och det var som himmelriket, klia gott som satan i strupen och efter att ha dragit i mig hela karaffen så var jag så gott som botad, i samma veva som jag satt där o klunka i mig skiten så kommer en kollega fram och frågar om jag druckit upp det "där". Visar sig att karaffen stått i kylen i ca 3 veckor....

Nåja, tänkte jag, det kan inte vara så farligt och dessutom så blev jag frisk som en nötskrika av det, drar hem fixar käk, kvällen blir helt fantastisk och "det jag bara drömt om tidigare händer" vi lägger oss och har sex som 2 minkar, somnar in med ett lyckligt leende och vaknar av ett avgrundsvrål ca 4 timmar senare, allt som jag ätit under dagen har runnit ur mig, i bingen och förutom stanken som var rätt ihärdig så är vi båda från midjan och ner helt insmorda i skit, till råga på allt så hinner hon inte mer än resa sig upp ur sängen när hon lägger av 1 utav 2 spyor på golvet.

Kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur fort hon drog, men vi snackar minuter, har aldrig sett en tjej duscha och sätta på sig kläderna så fort någonsin tidigare och efter det, jag har sprungit på henne ett par ggr på stan och vid ett tillfälle så var vi på samma bröllopsfest det är så jävla pinsamt att jag nu 15 år senare fortfarande mår dåligt över skiten.

Fysatan!!!
Citera
2008-10-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbslemmet
Polaren var på anställningsintervju på ett hotell. Blir guidad runt på bygget av hovmästaren, och hamnar så småningom i källarpuben. Där jobbar en tjej som har morotsfärgat hår, vitt puder i hela ansiktet, kolsvart mascara och illrött läppstift. Polaren hälsar och är trevlig, men naturligtvis konfunderad över hur i helvete människan ser ut. De lämnar puben och åker i hissen varpå polaren frågar hovmästaren vem i HELVETE spöket var i puben? Hon ser ju ut som satan, kommer hon från något gruppboende eller så? Hovmästaren; nä, det är min fru, följt av tystnad.
Han fick jobbet ändå, och idag är alla bästa vänner:-)

Hahaha, påminner om Pulp fiction "is that the chick with all the shit in her face?"
"no, thats my wife"
Citera
2008-10-09, 12:40
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowl
Hahaha, påminner om Pulp fiction "is that the chick with all the shit in her face?"
"no, thats my wife"

Det är antagligen därför som tråden heter "Dina värsta sociala snedsteg" istället för "Dina kompisars värsta sociala snedsteg". Nu verkar det ju ändå inte hjälpa, då tråden nedlusas med vandringssägner, filmscener och uppenbara lögner. Trist, men det blir väl så när folk har ett behov av att synas.
Citera
2008-10-09, 14:37
Medlem
kolagodiss avatar
När jag var 14 och en tjejkompis pappa precis hade dött, satt vi och diskuterade hurvida man pissar ner sig när man dör. Hon hävdade att alla gjorde det.

Jag: HAHA så din pappa pissa de också ner sig?

Ett halvår senare dog hennes farfar. Så var vi några kompisar som träffades dagen efter hans begravning. Jag frågade hur det var osådär..
Så sa hon: Jo jag överlevde väl...

jag: Men det gjorde inte han !

Detta tycker jag är enormt pinsamt, hon vet ifs om att jag ofta säger saker utan att tänka mig för, men ändå!

Liknande saker har jag kläckt ur mig "några" fler gånger.
Senast redigerad av kolagodis 2008-10-09 kl. 14:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in