2010-08-07, 07:25
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epilepsi
Mitt i allt allvar sa ser jag upp till dig.

Du är nog den luddigaste personen jag har konverserat med. Hejdå.
Citera
2010-08-07, 14:06
Medlem
I 9an hade vi en ganska lullig engelska lärare (eller vi hade honom hela högstadiet). Han gick alltid runt och snackade med sig själv i korridorerna och hade sån alltid för mycket inlevelse i sina historier. Jag minns en gång när han läste om andra världskriget så lästa han att det kom en bomb, och när bomben föll till marken så sparkade han ner 2st bänkar och när vi gjorde bra ifrån oss fick vi "banana toffee" som i själva verket var en citronkola

Vi hade även en Ma/No lärare med ovanligt bred bak, hon va ca 40år. Så satt jag bredvid en tjej på matte lektionen och lärarinnan kommer om hjälper bänkarna framför oss. Då börjar min bänkkamrat att peta på hennes rumpa helt sonika. Hon petar typ 10gånger (ganska hårt) innan hon börjar fnissa, själv håller jag på att dö. Då vänder lärarinnan sig om och säger "Men Lina..." och ger henne en typ "busunge där" blick.

Minns även när vi hade upprop när vi skulle börja 7an, och våra nya lärare stod framme i klassrummet och snackar om diverse saker. Då hör jag något som man kunde forma om till något med rabies, minns inte riktigt vad det var, men fnittrig som man va så viskade jag det till min kompis och han flyger upp ur stolen och skriker "VEM FAN HAR RABIES!?" i lite sådär halvpanik
Citera
2010-08-08, 13:00
Medlem
Uffeaims avatar
Vi satt 6 st i matsalen (kötbullar och Makroner) var de på menyn.
vi skulle kasta en köttbulle på en lärare och sedan skulle alla peka på alla. Men när den va kastad pekade alla på han som kastade!
Förbaskat kul för oss andra mindre kul för Kötbulle pojken.
Citera
2010-08-08, 13:10
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvezdas
Kastat en fet snöboll i min lärares bakhuvud för att han stängt igen dörren på mig. Gick i 6:an
Jag skulle fan tro att vi gick i samma klass! PMa mig.
Citera
2010-08-08, 13:58
Medlem
SafleBouges avatar
Skön tråd.

Vi byggde en linbana i klassrummet som vi drev med en fläkt, lite nördigt men väldigt kul.

Sen brukade vi skriva upp svar på prov på tavlan, lärarna kollade aldrig efter fusk där.

Vi satte upp postitlappar överallt i klassrummet som beskrev vad de satt på. På en stol kunde set sitta en lapp som det stod stol på dvs.

Sen plockade vi bort handtaget på ena toaletten och tryckte in någon mindre stark person där och stängde så att de inte kunde komma ut.

Vi kom även över ett par skolnycklar, så vi satt i datorsalen mest hela rasterna där vi bytte startsidor mm.
Citera
2010-08-08, 21:44
Medlem
Kom på en till! Fixade stopp i avloppet på toan, någon gick in och bajsade, sen låste vi toaletten utifrån, vi öppnade några månader senare...
Citera
2010-08-09, 00:37
Bannlyst
när jag gick i lågstadiet var jag lite elak så där... exempel:

jag satte krokben på en kille så han slog i huvet i bänken och börja blöda i pannan och kom undan med det för han märkte fan inte att det var jag AHAHAH

en gång så stack jag en tjej i ryggen med en nyvässad blyertspenna

jag kasta även en sån där stor pennvässare på en tjej som börja grina
Citera
2010-08-09, 00:50
Medlem
ZyberDucks avatar
Hmm.. oj oj oj vilken klass man hade i 7-9an

i 8an fick vi våran Idrott/NO lärare att gråta eftersom hon trodde vi skulle drunkna xD (lång historia som innehåller kanoter och strömt vatten)

Vi lyckades komma på hur vi kunde "Pick locka" våran dörr in till klassrummet och dom flesta andra klassrum.

Vi hade sönder samma vägg 2 ggr (A)

Under skolan hade vi tunnlar där rör och skit gick :P Skit stort ställe med gånger mellan våra 2 byggnader och annat, egentligen vare bara vaktmästaren som borde vara där men varje gång vi "låna" en nycker för att "komma in i klassrummet" så sprang nån o öppna dörren ner dit :P
Va skit kul xD Mörkt o alla va tvungen att använda mobilerna som ficklampa och det gick inte riktigt att stå upp så om man hörde vaktmästaren blev det kaos.

Vi va också klassen som lärarna alltid prata om i lärar rummet
Citera
2010-08-09, 11:15
Bannlyst
inte klassrumme men jag har snott klass kassan en gång å köpt skit mycket godis! dum jävlarna hade ju för fan klass kassan i lärarbänken å dörren va inte låst
Citera
2010-08-09, 17:33
Avslutad
En gång i 9:an eller nått, står jag bredvid en brandsläckare o väntar på när lektionen ska på börja. Så kommer det en polare o skjuter mig med en vattenpistol. Tog brandsläckaren o tömde över honom.

Fast sen fick jag en utskällning av läraren, o fick gå till vaktmästaren med brandsläckaren. Där fick jag ytterliggare en utskällning. Han hotade med att jag skulle få betala påfyllningen., men det slapp jag.

Men det hela var värt det, en vattenpistol mot en brandsläckare...
Citera
2010-08-09, 18:25
Medlem
Kastat punghår på folk utan deras vetskap.
Citera
2010-08-12, 01:53
Medlem
zobij4xs avatar
En gång i sexan fick jag, en kompis och min granne för oss att gå och pysa högstadie-elevernas cyklar för dom slutade en timma efter oss.
Jag gick och köpte sirap och under tiden dom två pös cyklar hällde jag sirap på sadlarna.
När dom slutade satt vi väl gömda i en buske och tittade på deras reaktioner, och dom blev inte så värst glada.
Och det värsta var att vi "råkade" pysa engelska lärarens cykel så hon skällde ut hela klassen dagen efter, men hon fick aldrig reda på vilka det var som tur var!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in