Gick bygg
Kletat bajs på en polares skåp.
Ställt en flaska med piss i en polares skåp.
Jag och mina klasskompisar hade fått i uppdrag att såga ner ett träd på skolgården, sagt och gjort, men vi tyckte att stubben som blev över kunde användas till något nyttigt, så vi drog dit en tigersåg och skulpterade stubben som en enorm penis. När vi någon dag senare skulle ta klassfoto så sågade vi av penisstubben jämnt med marken, sedan tog jag skulpturen och höll mot mitt sköte, och själva ollondelen hölls uppe med ett rep som gick runt min nacke och under "ollonet". Vår lärare fick ett jävla frispel.
Råkade bryta upp en lucka till någon sorts kontrollpanel och tryckte på en knapp jag tyckte såg fin ut. Blev senare inkallad till vaktmästaren som med barsk röst berättade att jag hade fimpat hela skolans brandvarnarsystem, han skulle anmäla mig för mordbrand och massa skit, men jag spelade jätteångerfull så han sket i det.
I yngre ålder:
Eldade upp ett par sällsynta uppstoppade fåglar som vi skulle kika på under lektionen.
Jag och en kompis som var jävligt stökiga fick sitta tillsammans i ett grupprum och arbeta, och läraren ville försöka lämna oss ensamma en stund, men när hon kom tillbaka hade vi fyllt den ca 4 meter långa whiteboardtavlan med en vansinnigt stor penis i profil, en riktigt ådrig jävel som verkligen täckte hela tavlan. Vi fick inte lämnas själva efter det.
Brutit mig in på olika delar av skolan och snott massa saker.
Såg en yngre kille stå på ett bandymål för att nå upp till basketkorgen (minns inte vad han pysslade med riktigt) fick då för mig att sparka på målet, vilket resulterade i att den lilla killen föll handlöst och landade med ryggen på målets ribba. Var helt säker på att jag hade dödat honom, eller iallafall gjort honom handikappad för livet, men det gick bra.
En kompis körde in två blyertspennor i ett eluttag och satte tummarna mot byet i ändarna av pennorna, han flög bakåt genom hela klassrummet.
Tuttat eld på massa saker med hjälp av overheadapparaten.
Jag mfl fick en lärare att sluta bara för att vi var så fittiga, han vägrade hälsa på mig på stan flera år efter det.
En lärare tog mig hårt i armen, och eftersom jag tyckte att han var en jävla fitta så smet jag iväg till toan och gjorde sugmärken på armen så att det skulle se ut som om han hade skadat mig, men bluffen uppdagades tyvärr.
Brutit av tändstickor i låset till klassrum.
En gång när min hemkunskapslärarinna skulle låsa upp dörren till lektionssalen hann hon bara få in nyckeln i låset innan jag kom farandes med en stilig hoppspark rakt på nyckeln, vilket resulterade i att den bröts av inne i låset, var ett helvete att få ut enligt vaktmästaren.
Utanför matsalen hängde ett stort peacemärke av gjutjärn på väggen, jag ställde mej på ett bord och skrek "Aboo" (han heter väl det, apan i Alladin?) och hoppade upp och klängde mej fast vid det. Hela skiten rasade så klart ner.
Vi hade flourskölj i matsalen, och jag tog lite i en mugg och gurglade runt, och ställde den använda muggen bland de rena, vilket naturligtvis uppmärksammades av en lärare som jagade mej som fan. När han fick tag i mig tittade jag honom i ögonen och sa "David, du är allt bög du". Inte poppis.
Detta är bara ett axplock av all skit jag gjort, jävlar vilket litet cp jag var. Nu är jag dock snäll och skötsam