Citat:
Ursprungligen postat av
Jussi94
Jaa allt jag läst här skulle aldrig hända i en skola i Finland där jag bor
Men det är roligt när sånna här saker händer!
Testa själv! Du kommer göra sånna saker hela tiden..och det är bara roligt!!! Jag gjorde bara en sak och nu börjar jag hela tiden, som typ mär jag kasta mitt glas i klassrummet och min lärare inte blev så glad men det blev glas över allt i klassrummet, men om man gör sånna grejer så e de också bra för en för man lär sig av sina misstag! Trevlig dag på dig! Och hoppas du testar att göra något kul!