Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-19, 22:29
  #3433
Medlem
Civilsnutens avatar
Killen till vänster om Timglas fick verkligen bita sig i läppen för att inte brista ut i skratt när kulturtanten kallade Timglas för "vrålintelligent" eller vad det nu var.
Citera
2012-04-19, 22:29
  #3434
Medlem
foreverstallones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Silberskys enda syfte i denna debatt var att omyndigförklara svenska folket, människor är inte smarta nog att få höra Breiviks ord. Suck varför tittar man på detta spektakel vecka efter vecka...


Det är väl bra att folk får höra sanningen lite då och då också, eller? Media pumpar ju ut lögner och skräp sju dagar i veckan.


Varför får Hanna W vara med i ett debattprogram? Är inte hon ett internet-troll?
Citera
2012-04-19, 22:29
  #3435
Avstängd
shpshps avatar
Widerstedt har misslyckats med sin sminkning ikväll. Usch
Citera
2012-04-19, 22:29
  #3436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
På vilket sätt är Maria Abrahamsson, född Karlsson, jude?
Är Karlsson ett judenamn, är intelligens ett judeepitet eller räcker det med en spetsig näsa?

Abrahamsson låter judiskt i mina öron, När hennes namn presenterades så visste jag varken hur hon såg ut eller vad hon hette tidigare.


Citat:
Ursprungligen postat av shpshp
Såja. Gå bort till pojkrummet och runka över Breivik.

Jag beundrar inte Breivik... Varför tror du att jag gör det?!
Citera
2012-04-19, 22:31
  #3437
Avstängd
shpshps avatar
Men vafan. Linda Rosing framstår som intellektuell i jämförelse med Hanna Widerstedt och dom andra kärringarna.
Citera
2012-04-19, 22:32
  #3438
Medlem
Uncle Dukes avatar
Nej. Vem i helvete har släppt in Hanna Widerstedt i studion? Hon inleder samtalet med att verka helt jävla enfaldig och dessutom kalla en av sina motdebattörer är dum i huvudet för att hon läser böcker Jag som skrev att det var lugnt och sansat i mitt förra inlägg, vilken jävla freakshow det blev nu!
Citera
2012-04-19, 22:32
  #3439
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Preston
Abrahamsson låter judiskt i mina öron, När hennes namn presenterades så visste jag varken hur hon såg ut eller vad hon hette tidigare.
Du skriver utan att tänka innan, det är väl tillåtet men gör inte att du geniförklaras, snarare tvärtom.
Citera
2012-04-19, 22:32
  #3440
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foreverstallone
Du är uppenbart i den kategorin han pratade om. Lågintellektuella idioter.

Han har rätt i allt han säger. Hade varit bra om fler insåg detta och lyssnade på honom istället för att smutskasta och sjunka ner till neandertalnivå, vilket du just gjorde.


På vilket sätt är jag lågintellektuell enligt dig? För att jag inte håller med juden Silbersky eller för att jag skriver att han är jude? På vilket sätt har silbersky rätt? Censuren i Norge är slående. Att selektivt välja ut vad som får sändas och vad som inte får sändas är censur.
Citera
2012-04-19, 22:33
  #3441
Avstängd
shpshps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Nej. Vem i helvete har släppt in Hanna Widerstedt i studion? Hon inleder samtalet med att verka helt jävla enfaldig och dessutom kalla en av sina motdebattörer är dum i huvudet för att hon läser böcker Jag som skrev att det var lugnt och sansat i mitt förra inlägg, vilken jävla freakshow det blev nu!

Haha, du bör inte ha några större förväntningar på Hanna Widerstedt.

Sorgligt att hon sätter dom svenska idealen för unga tjejer hur man ska bete sig idag. Moralisk dekadens.
Citera
2012-04-19, 22:35
  #3442
Avstängd
shpshps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Preston



Jag beundrar inte Breivik... Varför tror du att jag gör det?!

Av att döma på ditt språkbruk som "juden" och "blatten" så tycker jag du framstår som en fanboy till Breivik.
Citera
2012-04-19, 22:35
  #3443
Medlem
Debatt slår nya rekord. Först sitter den jävla idioten Rashid Musa och skriker "RASIST" hela tiden och skakar på huvudet. Inte mycket till vettig debatt där inte!

Sen kommer flintskallen Silberski in och lyckas ordbajsa i 10 minuter. Sen till råga på allt så sitter där 5 uppblåsta barbiedockor som självdödar sig med gifter i sina plastkroppar och diskuterar något som är HELT ointressant. Medans det i världen händer saker som bör få mer uppmärksamhet och borde diskuteras mera typ Breviks rättegång!

Avd förbannad
Citera
2012-04-19, 22:36
  #3444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shpshp
Av att döma på ditt språkbruk som "juden" och "blatten" så tycker jag du framstår som en fanboy till Breivik.

Vet du något om Breiviks åsikter? :s

Han beundrar zionisterna... Du framstår som vädligt okunnig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback