Sören är ju uppenbarligen inkompetent så jag vet inte om det var så dumt egentligen. 5 år av ökad vinst och sedan 5 mille slår ju business as usual iaf, dvs noll tillväxt. Men kanske hade han kunnat slippa optionen om han haft is i magen?
Annars tycker jag att programmet mest kändes som en blek kopia av det brittiska originalet med ganska okarismatiska drakar.
Ja jävlar. Jag blev helt paff över att någon visade intresse för det spelet. Vad fan gick det ut på egentligen? Och vad vinner man?
Dessutom kostade det 1900 spänn och det är nog inte så prioriterat på en Svensk skola i genomsnittligt förfall.
Synd att kärringen är för snäll ,satkärringen i UK versionen äger!
Sverige-versionen sopar ju banan med både UK och US versionen. Ända Draken från UK versionen som skulle passa är Peter Jones resten är ju tramstomtar.
Nej GO Sweden!
Skönt med ett riktigt bra kvalitétsprogram från Sverige.
Ja jävlar. Jag blev helt paff över att någon visade intresse för det spelet. Vad fan gick det ut på egentligen? Och vad vinner man?
Dessutom kostade det 1900 spänn och det är nog inte så prioriterat på en Svensk skola i genomsnittligt förfall.
Kostar 55 spänn att tillverka. Hygglig vinstmarginal där
Vem fan vill spela ett sånt där spel? entreprenörbrädspel, wtf
Fan nu hör jag verkligen hur Gävlemål låter förjävligt, bott här hela livet och tycker de låter så rent, men ikke.. fuck
Edit: Squalo
Den med ljusare brunt hår såg ju ut lite som Billie Piper, fast lite fulare då... Jag hade helt klart nuppat. Båda.
Citat:
Ursprungligen postat av Haig
Svensk skola är hårt pressad i budget. Det är knappt att att dom har råd att byta ut 10 år gamla biologiböcker. Så dom kommer aldrig köpa det här spelet. Förvånad att dom inte dissade den direkt.