2009-04-28, 00:31
Medlem
Sören är ju uppenbarligen inkompetent så jag vet inte om det var så dumt egentligen. 5 år av ökad vinst och sedan 5 mille slår ju business as usual iaf, dvs noll tillväxt. Men kanske hade han kunnat slippa optionen om han haft is i magen?

Annars tycker jag att programmet mest kändes som en blek kopia av det brittiska originalet med ganska okarismatiska drakar.
Citera
2009-04-30, 21:00
Medlem
Nu börjar avsnitt två!
Citera
2009-04-30, 21:12
Medlem
Squalos avatar
Spriten kan vara en bra investering.
Citera
2009-04-30, 21:19
Medlem
Synd att kärringen är för snäll ,satkärringen i UK versionen äger!
Citera
2009-04-30, 21:24
Medlem
Squalos avatar
Spel-grejen verkar inte vara mycket att hänga i gran. Nu var jag och sket när dom började snacka, men seriöst, den kommer dom aldrig att lyckas med.

EDIT: Fast jag hade ju knullat dom såklart.
Senast redigerad av Squalo 2009-04-30 kl. 21:27.
Citera
2009-04-30, 21:28
Medlem
Vem fan vill spela ett sånt där spel? entreprenörbrädspel, wtf

Fan nu hör jag verkligen hur Gävlemål låter förjävligt, bott här hela livet och tycker de låter så rent, men ikke.. fuck

Edit: Squalo
Citera
2009-04-30, 21:30
Medlem
Ja jävlar. Jag blev helt paff över att någon visade intresse för det spelet. Vad fan gick det ut på egentligen? Och vad vinner man?
Dessutom kostade det 1900 spänn och det är nog inte så prioriterat på en Svensk skola i genomsnittligt förfall.
Citera
2009-04-30, 21:31
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyCrew
Synd att kärringen är för snäll ,satkärringen i UK versionen äger!

Sverige-versionen sopar ju banan med både UK och US versionen. Ända Draken från UK versionen som skulle passa är Peter Jones resten är ju tramstomtar.
Nej GO Sweden!
Skönt med ett riktigt bra kvalitétsprogram från Sverige.
Citera
2009-04-30, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haig
Ja jävlar. Jag blev helt paff över att någon visade intresse för det spelet. Vad fan gick det ut på egentligen? Och vad vinner man?
Dessutom kostade det 1900 spänn och det är nog inte så prioriterat på en Svensk skola i genomsnittligt förfall.

Kostar 55 spänn att tillverka. Hygglig vinstmarginal där
Citera
2009-04-30, 21:35
Medlem
ah fifan. bättre att ungarna lägger patiens.
Citera
2009-04-30, 21:38
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyCrew
Vem fan vill spela ett sånt där spel? entreprenörbrädspel, wtf

Fan nu hör jag verkligen hur Gävlemål låter förjävligt, bott här hela livet och tycker de låter så rent, men ikke.. fuck

Edit: Squalo
Den med ljusare brunt hår såg ju ut lite som Billie Piper, fast lite fulare då... Jag hade helt klart nuppat. Båda.
Citat:
Ursprungligen postat av Haig
Svensk skola är hårt pressad i budget. Det är knappt att att dom har råd att byta ut 10 år gamla biologiböcker. Så dom kommer aldrig köpa det här spelet. Förvånad att dom inte dissade den direkt.
Citera
2009-04-30, 21:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag tänker iaff köpa gubbens dammiga gasmask, jag uppfattade inte alls hur den var utformad, men förutsätter dock att den funkar nedanför naveln

nå nu behöver vi skvaller här! vilket intelligent konkursbolag hade lagt ett bud på dessa gasmasker 1991?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in