2010-04-18, 23:53
Medlem
rzrphs avatar
Spendrups guld borde fan få försäljningsförbud

Slots och danish gold må smaka mer urin än öl men jag saknar ord för att beskriva spendrups...
Citera
2010-04-18, 23:55
Medlem
chucknorris_s avatar
Äckligaste ölen jag smakat måste fan har varit någon slags 7,0% på 2,5 liters petflaska som jag köpte i Ryssland. Men vad kan man förvänta sig, den kostade kring 20 kr
Citera
2010-04-19, 00:03
Medlem
Budweisser - KOMMENTAR ÖVERFLÖDIG.

P.S - När jag kollade tillbaka några sidor så kom christian firtal & slotts upp... Usch & fy vilken öl... Och drack den gjorde man helg efter helg.. (Misstänker att många andra som drack skiten var i samma position som mig, 14-15 bast och bara nummer till någon ölturk.
Senast redigerad av GreenMe420 2010-04-19 kl. 00:06.
Citera
2010-04-19, 00:18
Medlem
Hansa måste va det äckligaste som gjorts.
Vidrig tysk smuggelöl som dracks flitigt under tonåren..
Citera
2010-04-19, 01:58
Medlem
racerkatts avatar
Norrlands Guld - den är verkligen vidrig! Föredrar tysk fulöl alla dagar i veckan.
Citera
2010-04-19, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennyz
Samuel Adams Triple Bock

Smakbeskrivning: Trögflytande öl nästan helt utan skum som påminner om ett starkvin. Stor bränd, mycket komplex doft med inslag av kola, lakrits, torkad frukt (dadlar, fikon) och mörk choklad. Söt smak med inslag av råsocker, mörk choklad, brända mandlar och dadlar.

Den är inte att leka med Har druckit 2 st och ja, den är speciell. Den är inte äcklig på samma sätt som ljus blask lager som gör sig bäst som kylarvätska alá Slotts, men den kräver tillvänjning
Citera
2010-04-19, 14:41
Medlem
NixarNs avatar
En röst på Slots Pilsner från mig.

Avstår hellre än att dricka det, och då är det illa för mig, som dricker och äter nästan vad som helst annars.

MVH

Nixarn
Citera
2010-04-19, 19:35
Medlem
hinhales avatar
Vet inte om det nämnts i denna långa tråd men Arboga, vad fan är det för bryggeri egentligen. Grymt äcklig starköl. För att inte tala om Arboga 10,2.... fy helvete. Vidrigare får man leta efter.
Citera
2010-04-19, 19:40
Medlem
bennyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyB
Den är inte att leka med Har druckit 2 st och ja, den är speciell. Den är inte äcklig på samma sätt som ljus blask lager som gör sig bäst som kylarvätska alá Slotts, men den kräver tillvänjning

Smakar nog hellre på växelhus olja från min Evinrude utombordare
än att smaka på den igen.

Det finns en annan som inte är att leka pingis med:
COURAGE IMPERIAL RUSSIAN STOUT (-som elaka tungor vill likna vid att dricka asfalt.)
10 volymprocent
dark black colour with absolutely no foam, very strong and complex aroma of nut, black chocolate, cocoa, alcohol and plum, very thick and oily, solid bitterness, the finish is long and chocolaty
Citera
2010-04-19, 19:51
Medlem
Kristallkronans avatar
Kung och Harboe är två otroligt vidriga öl. Kung är fulöl så de bara visslar om det. Harboe tycks ha en smak av klåda och slisk.

Heineken på fat o burk är inte speciellt god i jämmförelse med den på flaska. Det är helt olika öl i min mening. Heineken på flaska tillhör bla favoriterna. Vet inte vad det beror på men . Mycket knepigt.
Citera
2010-04-19, 19:58
Medlem
gugglianos avatar
Slots, kan bara inte dricka detta
Norrlands guld, skit-öl som smakar kemikalier
Saku originaal (estnisk), Spyr alltid om jag dricker denna om den inte är absolut IS-kall
Blågul, som att slicka en uteliggares armhåla, fy fan vilket piss på burk.
Citera
2010-04-19, 20:32
Medlem
Harboe, Drack fan inte ens skiten som 14 åring..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in