Citat:
Ursprungligen postat av Torast
Elefantöl ger mig rysningar och kväljningar.
Äh, nog fasen går det ned om man så vill. Ingen njutning i den processen dock, men värre öl finns det.
Citat:
Ursprungligen postat av V.H.B.V
Bishop Finger, urk, fy och blä.
Även Fagerhult och Sarek är vidriga. Dom får ju Pripps blå, Sofiero och Stockholm Festival att framstå som rena finölen i jämnförelse.
Sarek är i mitt tycke bra mycket bättre än Pripps, Sofiero och Festival. Fagerhult kan jag hålla med om (och Bishop's).
Citat:
Ursprungligen postat av ralph89
Pistonhead är vidrig. Dock drack jag den ljummen...

Pistonhead och Beervana är några av de absolut bästa billiga lagerölen man kan hitta på Systemet (om du frågar mig). Pistonhead är dock inte alls i samma klass som Beervana men långt godare än exempelvis Crocodile, Femkommatvåan eller Cheap Thrills.
Citat:
Ursprungligen postat av Not.There
PBR - Pabst Blue Ribbon så jävla äcklig öl.
PBR är ju störtmysig om man dricker den på rätt sätt. Riktigt iskall till en riktigt rökig burgare eller mellan ett par tyngre ölsorter som en slags smakneutraliserare. Sedan är den ju lite charmig i sin fulhet.
Jag klarar inte av radler, oavsett vem som ligger bakom den. Annars är den enskilt värsta ölen jag druckit TAP6 Unser Aventinus från Schneider-Weisse. Det känns fel att behöva säga det när det finns så mången äcklig fulöl där bara blotta tanken får det att vänd sig i magen på en men så är det.
För övrigt anser jag att Modus Hoperandi är ruskigt god.