Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-11-16, 19:51
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogShitEater
det är klart dom gör. det här svenne-banan-landet har spårat ur med genustrams. väntar med glädje på den dagen is styr. fuck off då till feminism och genuspedagogik
Som om militant islamism vore bättre...
Citera
2014-11-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Synd att satmaran vann millen men tur i oturen att det går till välgörande ändamål iaf

Håller med, lite för tursam gissning det där. Det jag reagerade på var att hon direkt sa att hon ville ringa en vän, och drog sig för att säga vad hon trodde till Rickard (som dock pressade henne på det). Var hon ute efter en repris av han amerikanen som ringde sin farsa och sa att han precis skulle vinna en miljon? Då hade hon väl exploderat av uppblåsthet och TV4 vill väl inte visa massa gore.
Tror knappast det var uppgjort men känslan är snarare att dom slösade en livlina för mycket när dom hade svaret på tungan. Kändes som att dom var säkra.
Citera
2014-11-17, 12:06
Medlem
Jag kan fortfarande inte riktigt smälta att tjejerna vann miljonen senast. Jag vet inte om jag är orättvis men det kändes ju som öppet mål för Alexandra. Är man författare och journalist så kan man ju film då det har med kultur att göra. Man borde verkligen anpassa frågorna efter vilka som sitter där. Det blir alldeles för enkelt när en kulturvetare får en filmfråga.
Citera
2014-11-17, 19:58
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag kan fortfarande inte riktigt smälta att tjejerna vann miljonen senast. Jag vet inte om jag är orättvis men det kändes ju som öppet mål för Alexandra. Är man författare och journalist så kan man ju film då det har med kultur att göra. Man borde verkligen anpassa frågorna efter vilka som sitter där. Det blir alldeles för enkelt när en kulturvetare får en filmfråga.
Lite skumt blev det när det direkt blev sportfrågor med Patrik Sjöberg (som givetvis har jävligt bra koll på det). Känns inte som rent spel.
Citera
2014-11-17, 20:03
Medlem
Citat:
Lite skumt blev det när det direkt blev sportfrågor med Patrik Sjöberg (som givetvis har jävligt bra koll på det). Känns inte som rent spel.
Sedan åkte dom ur på en riktig kuggis. Nu är ju inte Pascalidou skådespelare men film är ju ändå inom ämnet kultur så det kändes som öppet mål. Men man undrar ju vad som kunnat hända ifall inte den där kuggisen hade kommit. Trodde dom skulle gå långt.
Citera
2014-11-17, 21:04
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Sedan åkte dom ur på en riktig kuggis. Nu är ju inte Pascalidou skådespelare men film är ju ändå inom ämnet kultur så det kändes som öppet mål. Men man undrar ju vad som kunnat hända ifall inte den där kuggisen hade kommit. Trodde dom skulle gå långt.
Den var jävligt svår, tror inte tjattermajan hade klarat den.
Citera
2014-11-17, 21:29
Medlem
Citat:
Den var jävligt svår, tror inte tjattermajan hade klarat den.
Tror inte jag heller. Vet ingen som har haft sådan tur med frågorna som Pascalidou.
Citera
2014-11-21, 19:31
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Kom igen Artur, du ser ut att äga en cykel.
Citera
2014-11-21, 19:40
Medlem
Vilken citatmaskin han är
Citera
2014-11-21, 19:41
Bannlyst
Vad i hela friden var det för filur?!
Citera
2014-11-21, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av politiet
Vad i hela friden var det för filur?!
Alexander Bards tvillingbrorsa
Citera
2014-11-21, 19:46
Medlem
Flata i Heta Stolen nu. Det har väl aldrig hänt förut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in