Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-10-30, 19:44
Medlem
Någon som kollar nu?

Han är ju brutal.
lika grym igår.

Antingen har han RUGGIG tur med frågorna eller så är han fruktansvärt begåvad...
Citera
2009-10-30, 19:56
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Någon som kollar nu?

Han är ju brutal.
lika grym igår.

Antingen har han RUGGIG tur med frågorna eller så är han fruktansvärt begåvad...

Tyckte han hade lite väl tur, båda dagarna. Många frågor som han hade som intresse. Eller som Perth-frågan, väldigt enkel i och för sig men så passande att han hade haft en kille från Perth som åkt hem samma dag som han skulle vara med i programmet.
Citera
2009-10-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Tyckte han hade lite väl tur, båda dagarna. Många frågor som han hade som intresse. Eller som Perth-frågan, väldigt enkel i och för sig men så passande att han hade haft en kille från Perth som åkt hem samma dag som han skulle vara med i programmet.

Japp visst var det så.. Han måste haft fruktansvärt tur med frågorna, och sen håller jag med, tycker Perth-Frågan var ruggit lätt för att vara på en sådan hög nivå..
Citera
2009-10-30, 20:35
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Eller frågan om Håkärringen, fan polarens lillasyrra på 12 bast tog den.
Citera
2009-10-30, 21:12
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Men dom är ändå relativt enkla.

Varför sitter du här då? Iväg och sök! Då klarar ju garanterat.. Hmm... 10000 med 4 livlinor?
Citera
2009-10-30, 22:06
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Sen när har postkodsmiljonären frågor

22 minuter långt & 21 1/2 av dessa går åt till besök på långvården & informationsfilmer om den utrotningshotade päronskanken

En bekant klockade ett avsnitt, tror det var 7 eller 8 minuter frågor under 30 minuters sändningstid. Riktig skit är det.
Citera
2009-10-30, 22:11
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Eller frågan om Håkärringen, fan polarens lillasyrra på 12 bast tog den.
Att din hajfiskare till polarsyrra kan en fråga gör den inte enkel. Något jag har försökt påpeka tidigare. Själva styrkan med formatet är själva bredden på frågorna. Många kan mycket, men få kan allt.

Det finns en uppsjö av ämnen som varken du, polarsyrran eller hennes storebror grejar. Men som många andra ser som barnmat.
Senast redigerad av quaerty 2009-10-30 kl. 22:14.
Citera
2009-10-30, 22:20
Medlem
Pirre77s avatar
Detta inlägg har väl inget med programmet i TV att göra, men TV-spelet "Vem vill bli miljonär" som jag spelade igenom för några år sedan hade som en 10-miljonersfråga att man skulle pricka in "Vilken av dessa fyra Afghanska städer/byar på bokstaven A som låg längst västerut", där snackar vi svår fråga
Citera
2009-10-30, 22:57
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Någon som kollar nu?

Han är ju brutal.
lika grym igår.

Han fick skitlätta frågor, så bra var han inte.
Citera
2009-10-30, 23:21
Medlem
Frågorna var ovanligt lätta för honom. Jag kunde alla som han kunde förutom den där hajen.
Citera
2009-10-30, 23:25
Medlem
spleendids avatar
Instämmer. Han hade flyt med frågorna. Själv hade jag bara problem med frågan om Promoe igår, fast efter det hade jag inte tappat fler livlinor. Däremot var han ganska underhållande att kolla på. Sällan man får skåda ett sådant genuint självförtroende. Inga tveksamheter i det uppträdandet, inte.
Citera
2009-10-30, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Instämmer. Han hade flyt med frågorna. Själv hade jag bara problem med frågan om Promoe igår, fast efter det hade jag inte tappat fler livlinor. Däremot var han ganska underhållande att kolla på. Sällan man får skåda ett sådant genuint självförtroende. Inga tveksamheter i det uppträdandet, inte.

Bott på antarktis senaste året med huvudet nedstoppat under isen?

Den har ju spelats överallt om och om igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in