Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-24, 19:32
Medlem
på tv4play kan man bara se 8 avsnitt. var kan man se fler?
Citera
2018-02-24, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Tråkigt bara att dessa två som nu satt där kallades för kändisar..

Den nya gruppen kändidar, "Youtuber" och "influencer".
Citera
2018-02-24, 19:56
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera

Ja dessa Youtubare och influencer som härjar och tror att de är kändisar
Citera
2018-02-25, 09:28
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera

Okej, med risk för att få kritik för att inga hänga med i svängarna men vad f-n är en influencer? Nutidens bloggare/modeskribenter?
Folk som bara är kända för att dom är kända?
Varför vill folk se sådana i ett frågeprogram? Enbart för att för en gångs skull kunna frågorna?
Citera
2018-02-25, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Okej, med risk för att få kritik för att inga hänga med i svängarna men vad f-n är en influencer? Nutidens bloggare/modeskrib.enter?
Folk som bara är kända för att dom är kända?
Varför vill folk se sådana i ett frågeprogram? Enbart för att för en gångs skull kunna frågorna?

Är det inte folk som pratar om sina liv eller annat i videoform (ofta Youtube) istället för i en blogg, ett sätt att "influera" andra?!? Någon annan kanske kan rätta mig om jag har fel...
Citera
2018-02-26, 22:00
Medlem
Tenedors avatar
Som om man inte redan var avskräckt från att skaffa barn... Hade mitt barn sett upp till de där 14-åriga IQ-befriade stockholmarna hade jag skämts. Inget ont om homosexuella, men det där tredjeköns-stolpskottet verkar tro att världen cirkulerar kring honom.

Min yngsta bror är visserligen ett par år äldre än dessa "kändisar", men visst vet han vem Bert är. Programmet blir mer och mer pinsamt. Dags att plocka fram Hipp Hipps varianter på tittarfrågan istället.
Citera
2018-03-02, 19:50
Moderator
Dr Kings avatar
Vilka enorma spån dessa ”influencers” är. Hur kan man inte känna till att svenska tillhör den indoeuropeiska språkfamiljen liksom hindi samt att finskugriska är en annan språkfamilj vilket uteslöt såväl finska som ungerska som svar
Citera
2018-03-02, 19:58
Moderator
Dr Kings avatar
Riktigt starkt av Marianne att sätta miljonfrågan
Vilken enorm skillnad mot de kändisidioter som tävlade tidigare i programmet. Dessutom väldigt fult av fyran att stoppa i miljonfrågan från för flera veckor sedan i slutet på ett kändisprogram. 95% av alla normala tittare byter ju kanal direkt när de ser att det är ett kändisprogram.
Citera
2018-03-02, 19:58
Medlem
DyslexiKungens avatar
Victoria gav en Miljon, grattis

Hon var duktig..
Citera
2018-03-02, 19:59
Medlem
Hun kunde kungligheter hon. 1 miljon. Där fick ni som dissade henne då hon inte kunde bengal-frågan eller vad det var.
Citera
2018-03-05, 13:14
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Riktigt starkt av Marianne att sätta miljonfrågan
Vilken enorm skillnad mot de kändisidioter som tävlade tidigare i programmet. Dessutom väldigt fult av fyran att stoppa i miljonfrågan från för flera veckor sedan i slutet på ett kändisprogram. 95% av alla normala tittare byter ju kanal direkt när de ser att det är ett kändisprogram.

Ja, det var rätt taskigt ja.
Personligen zappade jag lite och lyckades finna fyran precis när frågan ställdes så jag såg det, var övertygad om att det skulle vara "kändis"jippo hela avsnittet.

Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Hun kunde kungligheter hon. 1 miljon. Där fick ni som dissade henne då hon inte kunde bengal-frågan eller vad det var.

Givetvis otroligt starkt att klara en miljon men det gör ju inte att ett sådant fel är mindre anmärkningsvärt för det.
Citera
2018-03-09, 19:43
Moderator
Dr Kings avatar
Iskallt av livlinan ”Bibi” som var ”bra på konstiga frågor” på den riktigt svåra frågan ”Vad är isop?” där hon direkt svarade ”Det är en kryddväxt”.

En riktigt svår fråga för att vara på nivån 20 000 kr. Jag tycker den hade passat bättre någonstans mellan 225 000 kr och 500 000 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in