Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-01, 00:08
Bannlyst
Jag kanske är fel ute men vet inte de flesta att Charles Bronson spelade huvudrollen i Harmonica?
Citera
2017-01-01, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummistovlar
Dom var extra lätta idag.
Så tycker jag också att det låter varje gång oavsett vad det är för fråga. SÅ himla lätta var dom inte
Citera
2017-01-01, 10:20
Medlem
Han som sitter i Stolen nu och fortsätter nästa vecka bör kunna knycka miljonen om han får rätt frågor. Tycker han var både skärpt smart och mycket kunnig. Synd att han brände alla sina livlinor på sista frågan sist bara. Känns lite som att det "förstörde" hans chanser.
Citera
2017-01-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Fotbollsfrågan var i och för sig väldigt lätt för den nivån om man är lite fotbolls-intresserad. Men den tävlande verkade inte vara speciellt intresserad av sport.
Har ju ofta klagats på att frågorna är för lätta på dom högarna nivåerna men kan väl hålla med delvis i detta fall. Men som du säger. Sportfrågor är nog det sista den här killen vill ha i fortsättningen. Synd dock att han inte litade på publiken i första läget utan valde ytterligare en livlina.
Citera
2017-01-02, 15:20
Medlem
Nu kommer vi bara att få se Postkodmiljonären på fredagar igen för ett tag framöver. Ska börja ett nytt frågeprogram med Rille samma tid nu på lördag. Antar att det kommer floppa. Drömpyramiden heter det. Vad det kommer handla om vet jag dock inte än.
Citera
2017-01-03, 08:24
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu kommer vi bara att få se Postkodmiljonären på fredagar igen för ett tag framöver. Ska börja ett nytt frågeprogram med Rille samma tid nu på lördag. Antar att det kommer floppa. Drömpyramiden heter det. Vad det kommer handla om vet jag dock inte än.

Synd. Det var ju dödsdömt med "en ska bort" och det känns väl som annat upplägg mest gör folk trötta på det och att man vill se postkodmiljonären istället.
Utveckling etc är ju ofta av godo men man borde väl ha insett att just post... är det koncept som fungerar bäst och köra det två gånger vecka.
Citera
2017-01-06, 21:26
Medlem
Den här killen som sitter i stolen nu lever farligt efter 6 frågor. Har redan brånt 2 livlinor och det på en relativt lätt fråga. Inget ont om honom men han har nog sumpat sina chanser att gå långt.
Citera
2017-01-06, 23:00
Medlem
Ganonitos avatar
Nu har det bevisats en gång för alla vilken extremt värdelös livlina publiken är, speciellt när man har lett in dem på något. Varför byter de inte ut den mot någon annan? Åtminstone i den amerikanska versionen finns det ju tre livlinor utöver publiken, 50/50, byt fråga och ring en vän.
Citera
2017-01-06, 23:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Verkar vara lite samma upplägg som postkoden, bortsett från att man tävlar i par, på tid och man vinner inte kontanter, utan drömmar som valts ut av ens nära och kära.
Citera
2017-01-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Verkar vara lite samma upplägg som postkoden, bortsett från att man tävlar i par, på tid och man vinner inte kontanter, utan drömmar som valts ut av ens nära och kära.
Ska väl inte döma ut det innan man sett det. Men det kommer knappast hålla mer än en säsong.
Citera
2017-01-07, 00:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ska väl inte döma ut det innan man sett det. Men det kommer knappast hålla mer än en säsong.

Man vet aldrig. En ska bort gick ju i minst två säsonger och jag blir inte förvånad om det kommer en tredje i höst.
Citera
2017-01-07, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Man vet aldrig. En ska bort gick ju i minst två säsonger och jag blir inte förvånad om det kommer en tredje i höst.
Nej sant. Fast Postkodmiljonären endast en gång i veckan funkar bara inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in