2008-11-17, 13:08
Medlem
keyboardcowboys avatar
snabbspolning:

Vad är det hon har gjort som är så grymt och hon förtjänas att tyckas synd om ?
Citera
2008-11-19, 03:50
Medlem
En kommentar från hennes senaste blogginlägg (http://bernyblue.blogspot.com/2008/11/krleksvardag.html) :

Citat:
Jag har hört från en 100 % säker källa att både du och Amelia knarkar fortfarande så fort ni kommer åt. Risken är väl att ni drar varandra längre och längre ner i missbruk. Jag tycker också du minskar i trovärdighet när du inte talar om ditt missbruk här på bloggen.

Någon som vet ngt mer skvaller om detta?
Citera
2008-11-19, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterOfMercy
En kommentar från hennes senaste blogginlägg (http://bernyblue.blogspot.com/2008/11/krleksvardag.html) :

Om det stämmer, så är det väl ingen som ens blir förvånad?!
Enbart tragiskt är min åsikt.
Citera
2008-11-19, 13:34
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eleya
Om det stämmer, så är det väl ingen som ens blir förvånad?!
Enbart tragiskt är min åsikt.

Det stämmer, jag har en vän som känner henne och hennes ex.
Citera
2008-11-21, 11:45
Medlem
DjinQuijotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterOfMercy

Redan när hon bodde i Haninge med Jonas och hade "slutat knarka" knarkade hon så ofta hon kom åt när han inte var närvarande.
Citera
2008-11-21, 11:56
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Vad är det som är så konstigt att hon knarkar?
Citera
2008-11-21, 13:44
Medlem
grov kvinnofridskränkning

Jag förstår att berny ljuger om att hon knarkar (om hon nu fortfarande missbrukar) eftersom det brukar få rätt negativa konsekvenser om man går ut öppet med det. Undrar varför hon inte blev gripen efter dokumentären där hon erkänner att hon knarkar, Snoop Dogg blev ju haffad pga sina cannabisromantiserande åsikter när han var i Sverige...
Däremot undrar jag om det är möjligt att råka ut för precis allt man kan råka ut för, tänker på att hon och Amelia anmält Bernys ex Jonas för grov kvinnofridskränkning och att han plågat henne psykiskt och fysiskt i fem år. Det känns som att hon rusar in i alla offerroller som finns.(http://bernyblue.blogspot.com/2008/11/varning.html)
Men en del kanske bara har otur?
Citera
2008-11-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicy
Jag förstår att berny ljuger om att hon knarkar (om hon nu fortfarande missbrukar) eftersom det brukar få rätt negativa konsekvenser om man går ut öppet med det. Undrar varför hon inte blev gripen efter dokumentären där hon erkänner att hon knarkar, Snoop Dogg blev ju haffad pga sina cannabisromantiserande åsikter när han var i Sverige...
Däremot undrar jag om det är möjligt att råka ut för precis allt man kan råka ut för, tänker på att hon och Amelia anmält Bernys ex Jonas för grov kvinnofridskränkning och att han plågat henne psykiskt och fysiskt i fem år. Det känns som att hon rusar in i alla offerroller som finns.(http://bernyblue.blogspot.com/2008/11/varning.html)
Men en del kanske bara har otur?

Hon är en attentionwhore utan dess like, att hon fortfarande lever är väl största beviset på det, hon är en sån där äcklig jävel som man visar påsen med tjack för och hennes ögon blir som golfbollar och blir som en jävla fiend, hon är en sån som låter dig sarra henne i hela ansiktet för en dos, så jävla uppenbart....

Tycker hon är så jävla vidrig och så hon fuckar upp den redan förstörda ungdomen som ser upp till det jävla vraket. Kan ingen som e medlem på bloggsidan länka henne hit?

Så jävla trött på henne alltså.
Citera
2008-11-23, 02:25
Medlem
vilken äcklig jävla människa ärligt gå o punda ner dig ordentligt, eller ta livet av dig
Citera
2008-11-23, 17:14
Avslutad
Det ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan det kommer plagiat på vingklippt ängel som andra ungdomar har skrivit.
Citera
2008-11-23, 22:40
Medlem
RoyochRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harriett
Ja, men hon har ju blandmissbrukat över 6 månader också för att sedan tjata till sig en avgiftning och en behandling för att skriva en bok om det. Vem som helst kan få diagnosen schizofreni om man blandar Stilnoct, Imovane, Abilify och tjack på kvällarna och ringer psykakuten varje dag för att bli "tröstad" och uppmärksammad. Ta upp svindyra, få platser som andra långt mer nedgångna missbrukare och psykist sjuka behöver och drömmer om. Stackars pojkvännen, vara hemma som en hund för att "ta hand" om henne. Fan, hon kunde väl gå på frivilliga NA-möten som kostar 1 krona medan hon väntade. Få en inblick i vad 12-stegsprogrammet handlar om i alla fall. Om hon nu hade varit motiverad på riktig kunde hon faktist släpa sig dit. Snacka om instutionskadad. Allt ska kretsa kring henne och alla andra ska göra jobbet.
Flina och undra om den rosa badrocken passar på avgiftningen som om det vore ett jävla hotell. För att sen föreläsa för 14-åriga svartrockare att man varit i helvetet och vänt. Bah! Undrar vad den tredje boken ska handla om? Nr 1 var ju hur man skär sig i armarna och Nr 2 hur man missbrukar för att sen sluta (men äta piller som popcorn och supa ändå). Förebild?? Ska bli spännande och läsa bok Nr 3..Nooootttt!

Bra skrivet!!!

Tredje boken kommer handla om kvinnomisshandel.
Läs hennes blogg!
Riktigt sjukt
Citera
2008-11-24, 00:17
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyochRoger
Bra skrivet!!!

Tredje boken kommer handla om kvinnomisshandel.
Läs hennes blogg!
Riktigt sjukt
Hemskt så hemskt.

HAHA!

FBälskarDigBerny sa...
Här är ett par uppmuntrande ord!
https://www.flashback.org/showthread.php?t=753858&page=9
Senast redigerad av Supersonic_Fly 2008-11-24 kl. 00:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in