Citat:
Ursprungligen postat av Noiseblast
Hon har skrivit 2 böcker om sig själv hittills, kom jag just att tänka på...De flesta brukar väl vänta tills de har "levt" klart och sen skriver de 1 bok, där de sammanfattar de bästa bitarna? som ozzy och keith richards t.ex.
2 böcker om samma sak, hur mycket kan det finnas att berätta egentligen? om man då inte hittar på lite extra...
Det var så kul när jag träffade henne första gången i en park där jag och mina vänner brukade hålla till i för många många år sedan, hennes beteende då var dramaqueen och allting skulle kretsa kring henne, och när vi sen skulle gå till krogen så gick vi förbi en bokaffär där hennes bok stod i fönstret och någon säger något i stil med "nemen kolla där har vi ju dig" varpå hon suckar och säger något i stil med "ja, kan alla sluta vara så intresserade av mig" men det var många år sedan så jag kommer inte i ord ihåg vad hon sa, men jag uppfattade det som att hon tyckte att det var "jobbigt" att vara "känd".
Sen så går hon och skriver en bok och låter en urdålig dokumentär om henne gå på tv och sen bli till dvd, grinar ut i pressen osv.
Jag vet inte riktigt vad detta säger om henne men i mina ögon så känns det som att hon vill verka som att det är jobbigt att vara "kändis" men sammtidigt tror jag att hon verkligen älskar det, att vara i centrum för uppmärksamhet.
Vet inte om det nämnts tidigare i tråden, men om jag får vara lite hobby doktor så hade jag nog satt diagnosen psykopat och tatuerat in det i pannan på henne.