2014-09-23, 16:59
Medlem
Enligt B:s facebook är det dags för storstädning igen. Tycker det är sjukt underhållande att det aldrig är frågan om "vanlig" städning. Nej nej, varje gång Berny städar slås det på stortrumman med STORSTÄDNING! Flera gånger i veckan! Vill inte ens veta hur jävla mycket hon måste skita ner runt sig.
Citera
2014-09-23, 17:15
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunkkidcatholic
Enligt B:s facebook är det dags för storstädning igen. Tycker det är sjukt underhållande att det aldrig är frågan om "vanlig" städning. Nej nej, varje gång Berny städar slås det på stortrumman med STORSTÄDNING! Flera gånger i veckan! Vill inte ens veta hur jävla mycket hon måste skita ner runt sig.

Jag tror faktiskt att B saknar förmåga att hålla efter sig, och andra. De flesta klarar av att lära sig det, även om man har en funktionsnedsättning. T.ex. diska lite efter man lagat mat, sätta i en ny soppåse när den gamla är full osv. På så sätt blir det bara "småstökigt" och inte full katastrof. Men jag tror B är extremt rörig och även äcklig i sitt leverne. I stil med att släppa skräp direkt på golvet, låta tallrikar med mat stå framme i dagar trots flugor, inte torka upp hundkiss förrän man trampar i det... Sanitär olägenhet med andra ord.
Citera
2014-09-23, 17:49
Medlem
gato12s avatar
För att inte tala om när det är dags att beträda duschen...då ska det vara hårinpackningar, scrub och mystiska oljor (ja, jag är man) till förbannelse. Duger inte med en snabb avrivning där inte.
Citera
2014-09-23, 17:54
Medlem
Citat:

Anmäl inlägg

Namn
2014-09-23, 17:51
Gäst

Nilas är död. Jag känner någon som arbetar nära Berny och h*n bekräftar detta. Någon form av förgiftning.

Nagon som kan bekrafta?
Citera
2014-09-23, 19:12
Medlem
Nå, använder hon gravidkortet för att föra diskussionen från det eventuella hunddödandet?
Citera
2014-09-23, 19:48
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another_rain
Nå, använder hon gravidkortet för att föra diskussionen från det eventuella hunddödandet?

Nu försöker hon ju bara provocera sönder så att bernys fans ska släppa Nilas, men oss kommer hon inte kunna lura då det inte är så svårt att se när berny försöker gömma undan någonting för oss.
Citera
2014-09-23, 19:49
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Jadu. Hon verkar bli gravid lite stup i kvarten - jag förstår faktiskt inte varför hon inte skaffat p-stav eller dylikt för att förhindra det?

Men talar hon sanning så kan hon väl omöjligt veta om det är Gubbens eller den nya killens barn. Att de inte använder kondom förbryllar mig enormt i alla fall. Eller är det bara heterosexuellt beteende att inte göra det?

Hennes konstanta graviditeter (och efterföljande aborter, som aldrig pratas om) kommer väldigt lägligt om man säger då.
Citera
2014-09-23, 19:56
Medlem
elizadeaths avatar
Hade jag varit i den sitsen att jag var så tvärsäker på att aldrig skaffa barn,hade jag valt att sterilisera mig.
Men det är vad jag hade gjort.

Och stackars Nilas. Vi får väl hoppas att han inte är död. (.......)

Ingen som bor i närheten och kan tänka sig spana lite? Lever lillen så måste han ju ut och kissa förr eller senare.
Citera
2014-09-23, 20:18
Medlem
Det är ytterst få saker som gör mig så inihelvete förbannad som djur som far illa och idioter som borde ha varit en blöt fläck på en smutsig madrass...

Har det blivit bekräftat att Kim(?) uttryckligen sagt att denne nu har hunden? Känner någon till denna person och går det att föra en dialog med personen?

Bild på hunden med en dagstidning som inte är manipulerad borde vara jävligt enkelt att trolla fram om hunden faktiskt lever... skulle man kunna tycka att det var ett bra bevis?
Citera
2014-09-23, 20:21
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Men talar hon sanning så kan hon väl omöjligt veta om det är Gubbens eller den nya killens barn.

De var på sin första date den 9/9, alltså prick 14 dagar sedan. Man får mens 14 dagar efter ägglossning, och man brukar säga att dagen för beräknad mens är första dagen man kan testa sig. Det är idag alltså. Om Berny nu mot all förmodan skulle vara gravid så har hon snarare väntat på första symptomen (minst ett par veckor till), så ungen lär då vara Jannes.

Och det där med kondom är helt jävla stört med tanke på hennes blodsmitta. Sitter och tatuerar varandra gör de också. Här är lite trevlig läsning till Andreas:

http://www.1177.se/Skane/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Hepatit-C/
Citat:
Citera
2014-09-23, 20:22
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Har det blivit bekräftat att Kim(?) uttryckligen sagt att denne nu har hunden? Känner någon till denna person och går det att föra en dialog med personen?

Han har skrivit på B:s fb att han har hunden.
Citera
2014-09-23, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Han har skrivit på B:s fb att han har hunden.

Tack. Då borde det vara enkelt att bevisa då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in