2014-05-22, 18:06
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Sen fick hon ju en underbar touch med kortet hon tog som bara råkade visa hennes sönderskurna armar som i mina ögon skulle vara ett sätt att lägga extra tyngd i att det hon snackat om bara måste ju vara sant när armarna ser ut som de gör.

Nu kanske det här låter helt sjukt men om man analyserar Bernys gamla självskadebeteende så är det inte särskilt svårt med dagens mått mätt och jämfört med de tjejerna som hamnar på rättspsyk nuförtiden. När jag läste första boken fascinerades jag över hur "sjuk" B var och hur "gravt" hennes självskadebeteende var. B tenderar ju som ni redan vet att gå in jävligt hårt för saker och ting. Naturligtvis var hon "värst" när hon självskadade. När jag ser på det idag med mer erfarenhet och en något mer nyanserad syn på B så undrar jag om hon någonsin ens sytt ett sår. I boken skriver hon om hur hon skurit av senor i handen (vilket gav upphov till nedsatt funktion, gäsp) och det har jag väldigt svårt att tro.
Citera
2014-05-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Nu kanske det här låter helt sjukt men om man analyserar Bernys gamla självskadebeteende så är det inte särskilt svårt med dagens mått mätt och jämfört med de tjejerna som hamnar på rättspsyk nuförtiden. När jag läste första boken fascinerades jag över hur "sjuk" B var och hur "gravt" hennes självskadebeteende var. B tenderar ju som ni redan vet att gå in jävligt hårt för saker och ting. Naturligtvis var hon "värst" när hon självskadade. När jag ser på det idag med mer erfarenhet och en något mer nyanserad syn på B så undrar jag om hon någonsin ens sytt ett sår. I boken skriver hon om hur hon skurit av senor i handen (vilket gav upphov till nedsatt funktion, gäsp) och det har jag väldigt svårt att tro.

Hmmm. Du har en poäng där. Hon har ju faktiskt bara ärr efter sår. Inga ärr efter stygn som man brukar se som små prickar vid sidan om själva snittet... Har inte tänkt på det förrän nu. Kollade på bilder på hennes ärr och varenda ett har bara själva snittet, inget som ser ut att ha varit sytt.
Citera
2014-05-22, 18:19
Medlem
Citat:
Fan skulle jag lägga notis till att hon visade upp armarna i senaste kortet för. Nu ville jag se om hon visade armarna på det sättet i andra kort och nu är jag riktigt trött på att se hennes armar bara för det, och jag kanske bara kollade den senaste veckans inlägg.
Du skrev faktiskt en underbar sak. Hon måste vara riktigt skör, för jag vet ingen som får nedsatta funktioner och nervskador och så som hon. Tänker på hennes förklaring till alla duckface som är resultatet av... det var nervskador hon hade i munregionen va?
Citera
2014-05-22, 18:40
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Hon måste vara riktigt skör, för jag vet ingen som får nedsatta funktioner och nervskador och så som hon. Tänker på hennes förklaring till alla duckface som är resultatet av... det var nervskador hon hade i munregionen va?

Helt rätt. Den förklaringen får banne mig 10/10 i kreativitet. Hallå jag gör inga fula miner på foto, det är nervskada.
Vill minnas att något fel hade hon med ögonen också eftersom hon enligt egna utsagor skelade som liten och fick opereras för detta. Så... ögon, händer och ansikte. Fantastiskt! Undrar förresten vad som hände med ärren som "monstret" skar in i magen på henne? Ni minns han som också sköt i henne heroin mot hennes vilja....... (vi är nu uppe i minst två personer som skjutit i Berny heroin under tiden de hållit henne frihetsberövad)
Citera
2014-05-22, 19:01
Medlem
Citat:
Helt rätt. Den förklaringen får banne mig 10/10 i kreativitet. Hallå jag gör inga fula miner på foto, det är nervskada.
Vill minnas att något fel hade hon med ögonen också eftersom hon enligt egna utsagor skelade som liten och fick opereras för detta. Så... ögon, händer och ansikte. Fantastiskt! Undrar förresten vad som hände med ärren som "monstret" skar in i magen på henne? Ni minns han som också sköt i henne heroin mot hennes vilja....... (vi är nu uppe i minst två personer som skjutit i Berny heroin under tiden de hållit henne frihetsberövad)
Risken finns att du precis startat paniken hos henne nu genom att nämnt magen. Hon känns ju lite som att hon hoppas att alla ska glömma allt hon säger med tiden, och nu är det inte bara en gravidmage hon ska visa, det är en skuren gravidmage på kuppen när du påmint alla.
Citera
2014-05-22, 19:07
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Fan skulle jag lägga notis till att hon visade upp armarna i senaste kortet för. Nu ville jag se om hon visade armarna på det sättet i andra kort och nu är jag riktigt trött på att se hennes armar bara för det, och jag kanske bara kollade den senaste veckans inlägg.
Du skrev faktiskt en underbar sak. Hon måste vara riktigt skör, för jag vet ingen som får nedsatta funktioner och nervskador och så som hon. Tänker på hennes förklaring till alla duckface som är resultatet av... det var nervskador hon hade i munregionen va?

"nedsatt mimik i ansiktet"
Citera
2014-05-22, 20:23
Medlem
sinfons avatar
Det är lite roligt att ankplutet gör att hennes näsborrar ser ut att rymma minst fem-sex tamponger. Kolla själv (varning för att det är omöjligt att inte notera det på varenda bild sedan).
Citera
2014-05-22, 20:52
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Det är lite roligt att ankplutet gör att hennes näsborrar ser ut att rymma minst fem-sex tamponger. Kolla själv (varning för att det är omöjligt att inte notera det på varenda bild sedan).

NEJ SINFON VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG?!

För övrigt som någon nämnde tidigare i tråden så finns det nog ingen äkta berny förutom en rädd wannabe tjej som inte vet vart hon ska vända sig för att sticka ut och vara unik.
Citera
2014-05-22, 21:55
Medlem
habilgerbils avatar
Jag fattar verkligen inte vad grejen är med hennes selfies. Det finns väl inte så mycket att säga om det egentligen men jag tycker det är otroligt märkligt hur hon alltid späckar sina inlägg med tråkiga föga smickrande selfies utan någon som helst koppling till innehållet. Hon är antingen äcklig som haft samma t-shirt i två dagar i denna värmen eller också har hon använt bilder från samma selfiesession både igår och idag. Varför? Jag säger som rumpnissarna, varför gör hon på detta viset?

När jag försöker ankpluta tycker jag rätt mycket minimuskler används. Om hon hade "nedsatt mimik" skulle hon väl snarare se slapp och jävlig ut på alla bilder istället?

"Graviditeten" gör mig mest ledsen att spekulera kring så den orkar jag inte gå in på.
Citera
2014-05-26, 00:41
Medlem
shittingbrickss avatar
Berny och Miia var ute med Theus i nästan 2 timmar och nu ska Amelia inte bara skaffa barn (källa: Familjeliv), hon ska hämta hem en valp också (källa: Bloggen) -_-'

Citat:
söndag 25 maj 2014

Valp och kärlek
Den 10 juni hoppar jag på ett snabbtåg till sthlm på morgonen sen möts vi upp där och fortsätter med bil mot Skellefteå, vi ska övernatta hos någon kusin på kvällen jag har typ redan ångest för det kommer bli en två ve kors resa där jag ska bo i Mikaels föräldrar hem med dem och jag är absolut inte van att vara runt "vuxna" så att säga. Det ska bli kul och så hoppas jag i alla fall är bara rädd att vara till besvär eller liknande. Sen den 27 Juni ska jag hämta hem min kinesiska Naken tik Delilah

Jag är så glad, det kommer bli så mycket spännande ett liv med min drömhund. Jag är sjukt tacksam för att jag har den bästa vännen man kan önska sig hon har aldrig sviket mig på Något vis och jag hoppas verkligen att hon aldrig kännt sig sviken utav mig. Ida tack för att du är bara du och du får mig att veta att jag är älskad, älskar dig IdaSugerheart <3 Och Aurora du gör mig till en bättre människa och jag vill inte förlora dig. Du är en sann vän tack för att du finns här för mig tänk att det skulle bli såhär bra mellan oss tillslut A♡A= Sant Suttit och växelvis löst korsord eller gjort pärlarmband natten mellan fredag och lördag jag la mig runt 10.30 på morgonen vaknade runt tre och kände mig jagad, skrev en ny låt och det gick över. Igår kväll tog jag en 45 min lång promenad sen storstädade jag halva lägenheten och ska göra klart resten idag. Känner mig duktig.
Senast redigerad av shittingbricks 2014-05-26 kl. 00:51. Anledning: Skrev fel datum
Citera
2014-05-26, 08:45
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Berny och Miia var ute med Theus i nästan 2 timmar och nu ska Amelia inte bara skaffa barn (källa: Familjeliv), hon ska hämta hem en valp också (källa: Bloggen) -_-'

Kan du länka till där Amelia sagt att hon ska ha barn?

( Min edit var att jag la till ett frågetecken. )
Citera
2014-05-26, 09:30
Medlem
Nytt långt inlägg om Milo. Suck. Sjuka människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in