2014-02-27, 22:18
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Kanske för att han är mycket äldre, gift (!!) och uttalar sig skumt om både knark och mer? Gubben är weird, punkt. Ser vem som helst.

Jaha.. du såg det från den vinkeln. Glömde säga detaljen att jag faktiskt aldrig varit inne på hans facebook (??) och vet därmed extremt lite om honom...har sett honom på ett enda videoklipp på några sekunder med Berny och ej läst en enda rad utav honom någonstans vad jag vet.

Citat:
Håller helt med dig om att personligheten förändras vid intag av kemikalier. Det förändrar nämligen kemin i hjärnan vid långvarigt missbruk.

Långtidsbruk kan leda till förändringar i hjärnan som fortfarande är väldigt outforskade vad jag känner till. Det man däremot vet rent vetenskapligt är (ofta) vilka kortidseffekter och bieffekter/biverkningar som saker har.

Citat:
:/ Samtidigt är det ju glasklart att någon som blivit så sparkad på och missbrukad själv, som en docka man idkar sex med, sånt glöms inte över en natt och är svårt att få bukt med. Önskar så hårt att hon kunde bli ren och få ordentlig terapi där de rotade upp allt gammalt så hon kunde börja ett nytt liv. Gud vad jag önskar det för henne!

Problemet, och jag vill inte vara för negativ, är att vissa problem i denna stundtals dystra verklighet är FÖR svåra för några nuvarande "metoder"/"tekniker" att lösa. Det är väl en bidragande orsak till varför en utav "de bästa länderna i världen" har ca 1500 självmord per år. Jag hade kunnat spinna vidare på detta i en halv evighet men jag har redan gått OT. Jag ska dock avslöja att hade JAG makten att ställa saker till rätta HELT för några jag känner som verkligen förtjänar det (jadå, Berny är inkluderad så klart)... det är klart att det hade inte tagit ens en sekund att besluta mig för att göra det.
Citera
2014-02-28, 07:36
Medlem
Kardnialvokals avatar
HAHAHAHA JAG DÖR! Abbe Mc cool guy är igång igen och envisas med att skriva på engelska i Bernys kommentarsfält;
Citat:
Anonymous Igår, 11:34
To all those on Flashback who believe I had been violent with Berny...I did not do anything of the sort. I haven't even seen Berny recently.

Okeeeeej. Fast, de sågs så sent som i lördags enligt Bernys själv så där fallerade det försöket att avstyra eventuella misstankar mot sig själv. Han verkar extremt korkad. Och varför skriver han på engelska? Tror han att Berny är någon slags internationell stjärna och vill försäkra sig om att nå ut till ALLA fans, inklusive den enorma skara utrikesfans? Bbl, skrattattack.
Citera
2014-02-28, 08:53
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
HAHAHAHA JAG DÖR! Abbe Mc cool guy är igång igen och envisas med att skriva på engelska i Bernys kommentarsfält;

Okeeeeej. Fast, de sågs så sent som i lördags enligt Bernys själv så där fallerade det försöket att avstyra eventuella misstankar mot sig själv. Han verkar extremt korkad. Och varför skriver han på engelska? Tror han att Berny är någon slags internationell stjärna och vill försäkra sig om att nå ut till ALLA fans, inklusive den enorma skara utrikesfans? Bbl, skrattattack.

Han kanske känner sig lite wild and crazy.
Hoppas inte dottern känner till " Abbe "
Citera
2014-02-28, 13:21
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
En annan sak jag tänkt på är något ni nog inte lagt märke till men på fotot högst upp på bloggen ovanför inlägget "Puss Pussy" har hon alltså tre blåmärken på halsen. Säkerligen efter gubbens fingrar.

Ska absolut inte klaga på dig (för du spekulerar ju utifrån den vinkeln du gör) men Min första tanke/gissning var faktiskt att det mycket väl skulle kunna vara självförvållade skador (mindre svåra brännmärken t ex kan ju se ut så) och eftersom Berny har ett självskadebeteende och att det inte enbart är isolerat till att skära sig så var detta Min första tanke och idag den mest sannolika också. Jag minns också från det förflutna att hon ibland kunde bränna sig med cigaretter t ex.
Senast redigerad av Hyperexium 2014-02-28 kl. 13:47.
Citera
2014-02-28, 13:53
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Ska absolut inte klaga på dig (för du spekulerar ju utifrån den vinkeln du gör) men Min första tanke/gissning var faktiskt att det mycket väl skulle kunna vara självförvållade skador (mindre svåra brännmärken t ex kan ju se ut så) och eftersom Berny har ett självskadebeteende och att det inte enbart är isolerat till att skära sig så var detta Min första tanke och idag den mest sannolika också. Jag minns också från det förflutna att hon ibland kunde bränna sig med cigaretter t ex.

Har hon skurit sig nu på ett tag?
Nyfiken i en strut här borta, men det skulle vara synd.
Citera
2014-02-28, 14:07
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Har hon skurit sig nu på ett tag?
Nyfiken i en strut här borta, men det skulle vara synd.

Det har jag faktiskt ingen aning om förutom om det inte står i hennes blogg någonstans (för ett tag sedan nämnde hon i ett inlägg att hon hade skurit sig om jag inte minns fel... jag har ultradålig koll på NÄR saker i tiden sker om jag inte tar mig energin och tiden att ta reda på det.. men det var alltså inte en evighet sedan i alla fall.. kanske några veckor sedan eller något). Någon får gärna ta reda på detta genom hennes blogg för jag gör hundra saker samtidigt just nu.
Senast redigerad av Hyperexium 2014-02-28 kl. 14:12.
Citera
2014-02-28, 23:21
Medlem
Stämmer som Hyperexium säger, var någon lr två veckor sedan och då var det brännmärket på bröstet.
Hyper: Blir nyfiken på hur man kan hjälpa de som har gått igenom så mycket..är detta något du kan dela? Finns många som behöver hjälpen. *tacksam*
Citera
2014-02-28, 23:57
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Stämmer som Hyperexium säger, var någon lr två veckor sedan och då var det brännmärket på bröstet.

Heh.. vilken tajming du har... kom precis hem från krogen och kollade in här som en utav de sista sakerna jag gör på datorn idag!

Okej.. då var mitt minne hyfsat intakt.
Citat:
Hyper: Blir nyfiken på hur man kan hjälpa de som har gått igenom så mycket..är detta något du kan dela? Finns många som behöver hjälpen. *tacksam*

Skriver jag om det öppet här blir det ju OT (som det redan blivit några gånger).. det skulle då vara i någon annan tråd MEN jag måste tänka över det i så fall pga mina lösningar i mitt liv angående både mig själv och VISSA andra möjligen har varit specialfall allihop och skulle möjligen inte vara applicerbara på en större massa "där ute". I vilket fall som helst.. jag ska fundera på det!
Citera
2014-03-02, 16:33
Medlem
Denosynliges avatar
Knarkar hon nu igen eller vad är det som händer? Fattar inte riktigt vad hon vill ha sagt med sitt senaste inlägg.
Citera
2014-03-02, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Knarkar hon nu igen eller vad är det som händer? Fattar inte riktigt vad hon vill ha sagt med sitt senaste inlägg.
Ptja, inlägget är taggat med HEROIN så ett återfall känns som en kvaliciferad gissning.
Citera
2014-03-02, 17:51
Medlem
kiwibeavers avatar
Undrar om hon äntligen lämnat ifrån sig Theus?
Citera
2014-03-02, 18:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kiwibeaver
Undrar om hon äntligen lämnat ifrån sig Theus?
Nej, det tvivlar jag starkt på. Hon "lovar" och "har kontrakt" på att hon kommer göra det om hon får ett återfall igen men ptja.. Milo släpade hon ju runt på när hon var en hemlös pundarhora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in