2013-10-09, 13:21
Medlem
Dr.Avalanches avatar
Eller handlar det om- (insvept i finare ord), att hon säljer sig igen?
Vad tror ni?
Citera
2013-10-09, 13:21
Medlem
Gafflens avatar
[quote] Jag gjorde klart för en annan manlig vän att jag inte kände för att prata i telefon heller./QUOTE]

Är det tecken på en man som försöker ta Bernys frihet nu igen, kom igen Berny gör dig själv en tjänst och skippa alla män och trasiga tjejer.
Citera
2013-10-09, 13:22
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Avalanche
- Börnans senaste inlägg.

Ja, för männen blir ju helt mindblown av hennes kropp och sensuella yttre, och sedan när de märker av hennes excentriska och underbara personlighet så blir de helt enkelt för mycket för de där stackars männen och de kan inte bete sig längre...

Nej vem går inte igång på en sönderknarkad och spritfet tjej.
MEOW!
Citera
2013-10-09, 13:23
Medlem
Gafflens avatar
" Jag gjorde klart för en annan manlig vän att jag inte kände för att prata i telefon heller."

Är det tecken på en man som försöker ta Bernys frihet nu igen, kom igen Berny gör dig själv en tjänst och skippa alla män och trasiga tjejer.[/quote]
Citera
2013-10-09, 13:26
Medlem
Med tanke på alla Bernys trauman är denna sjukdom möjlig för henne att "diagnosticera" sig med...

"Conversion Disorder - Ibland efter en mycket traumatisk händelse, så är vissa människor oförmögna att se eller röra sig överhuvudtaget. Denna plötsliga stelhet eller förlamning benämns Konvertering Disorder."

Berny har ju redan påstått sig förlora rörelseförmågan i benen, så det är ju en bra början. (Jag syftar på när hon påstod att hon tagit en sån stor överdos medicin att hon fick sitta i rullstol i två veckor.)
Citera
2013-10-09, 13:33
Medlem
Citat:
- Börnans senaste inlägg.

Ja, för männen blir ju helt mindblown av hennes kropp och sensuella yttre, och sedan när de märker av hennes excentriska och underbara personlighet så blir de helt enkelt för mycket för de där stackars männen och de kan inte bete sig längre...

Herregud....
Jag ser framför mig en lång kö av män utanför hennes dörr som ringlar sig ända ut på gatan och som alla har samma mål: De vill ha Berny!
Men Berny är "tydlig" då, att hon inte är tillgänglig för "sexuellt utnyttjande och frihetsberövning" längre....

Förresten... "Snygg" hon är på bilden i senaste inlägget.... Hennes ögonbryn är borta till hälften....
Senast redigerad av DugDeepeer 2013-10-09 kl. 13:59.
Citera
2013-10-09, 17:27
Medlem
Berny är flitig på bloggen idag....
Och nya ambitioner som vanligt:

"Laga julmat och ha det riktigt mysigt. Dessutom blir det en riktig utmaning för mig att laga all möjlig julmat och oh vad roligt det ska bli!"

Tja, eftersom det är jul blir det nog inte platt fall med matlagningen genom att öppna en burk keso. Däremot öppnar hon nog möjligtvis en sillburk för stämningen skull. Och en julsnaps givetvis!
Citera
2013-10-09, 23:10
Medlem
Dr.Avalanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Berny är flitig på bloggen idag....
Och nya ambitioner som vanligt:

"Laga julmat och ha det riktigt mysigt. Dessutom blir det en riktig utmaning för mig att laga all möjlig julmat och oh vad roligt det ska bli!"

Tja, eftersom det är jul blir det nog inte platt fall med matlagningen genom att öppna en burk keso. Däremot öppnar hon nog möjligtvis en sillburk för stämningen skull. Och en julsnaps givetvis!

Hihiho! Ja och jag väntar med spänning på att få höra om vad Theus får på sin 2års-buffé, vågar man hoppas på bild? En rad med frolic vid kanalen månne?
Citera
2013-10-10, 00:11
Medlem
Littlepaw13s avatar
Det drar ju ihop sig för hälsokontroll också. Vad tror vi?
Några spännande diagnoser har ju redan gissats på och jag måste nog säga att "apatiskt flyktingbarn" känns mest exotiskt just nu.
Annars är hepatiten en bra gissning. Behandlingen är ju ett treat för den osedde. Cellgift, leverbiopsier och morfin i säckvis borde väl passa berny pööörf.

jag önskar dock ingen aggressiv hepatit c men är det något man kan scora sympati/behandlingspoäng på så är det ju det.
Citera
2013-10-10, 03:15
Medlem
Kardnialvokals avatar
Bönans blogg måste vara höjden av meningslöst babbel och poänglösa detaljer just nu. Vem bryr sig om hon dricker varm choklad ur sin favoritmugg eller att hon ämnar köpa en plastgran till jul? Men okej, lite underhållande är hennes nya besatthet av att benämna manligt pronomen på alla sina "speciella vänner". Som att inte alla redan vet att väninnor inte är något som existerar i Bönans liv utan enkom avdankade pundare och gamla kåkfarare i medelåldern. Det märks extra tydligt hur ensam hon faktiskt är nu när Emma är ute ur bilden.

Förresten minns ni de storslagna hår-planerna hon hade i början av sommaren? Antar att de också bara blev keso.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-10-10 kl. 03:17.
Citera
2013-10-10, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Det drar ju ihop sig för hälsokontroll också. Vad tror vi?
Några spännande diagnoser har ju redan gissats på och jag måste nog säga att "apatiskt flyktingbarn" känns mest exotiskt just nu.
Annars är hepatiten en bra gissning. Behandlingen är ju ett treat för den osedde. Cellgift, leverbiopsier och morfin i säckvis borde väl passa berny pööörf.

jag önskar dock ingen aggressiv hepatit c men är det något man kan scora sympati/behandlingspoäng på så är det ju det.

Här "erkänner" Berny att hon har hepatit c. Om hon talar sanning eller inte är en annan fråga...

Ano säger:
Stämmer det att du har både HepC och HIV?*
Svar:*Nej det stämmer inte. Jag har hepatit c, det stämmer. Det har jag haft sedan 2008/2009. HIV har jag inte. Jag har nyligen kollat det då jag var i Sthlm och polisen tog med mig till Södersjukhuset efter att jag hade varit frihetsberövad en vecka (hamnar man på den avdelningen efter det jag var med om gör dom rutinkoll på HIV). Jag har inte HIV.
Berny Pålsson
2013-06-16 | 17:47:42
Citera
2013-10-10, 07:05
Medlem
Citat:
Hihiho! Ja och jag väntar med spänning på att få höra om vad Theus får på sin 2års-buffé, vågar man hoppas på bild? En rad med frolic vid kanalen månne?

Alltså jag fattar inte varför Berny skriver att hon ska "laga" buffé. Jag utgår från att buffén är till theus och man kan inte laga hundmat.
Eller jo, man kan. Men Berny kan inte ens koka ris, hon kan knappast klara av att tillaga egen hundmat från grunden. Hennes "hemlagade" buffé till theus kommer i bästa fall bestå av att hon öppnar en konserv VOV, lägger upp en hög torrfoder och kanske plockar fram ett grisöra med foten.... Men det ska ju alltid låta så FINT när Berny planerar nåt. "Duktig, Fint, Laga Mat, Storstäda, Långpromenad, det är alltid återkommande ord i hennes inlägg....

Alternativt planerar Berny att bjuda hem "vänner" på theus födelsedag och det är de som hon ska "laga buffé" till. Vi kommer nog få höra mycket glittrande planer för theus dag, men när dagen kommer är det stor risk att det blir nåt i stil med: "Det blev inget firande för theus igår, jag blev för trött/rastlös/traumatiserad så jag sov/söp/irrade omkring hela dan, men idag får theus en extra lång promenad istället med mycket bus!"
Sen går de till kanalen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in