2013-10-10, 11:29
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Men okej, lite underhållande är hennes nya besatthet av att benämna manligt pronomen på alla sina "speciella vänner". Som att inte alla redan vet att väninnor inte är något som existerar i Bönans liv utan enkom avdankade pundare och gamla kåkfarare i medelåldern.

Hehe, roligt att du skrev så - jag såg henne med en av dem häromdagen, och det var EXAKT den typen. 50-årig lodis ungefär. Blev lite äcklad till och med, fattar inte varför jag förväntat mig något annat...
Citera
2013-10-10, 11:31
Medlem
När jag var barn firades hundens födelsedag med en tårta av formbröd med leverpastej, böcklingpastej, skinka, köttbullar, prinskorvar, osttärningar, vispgrädde, leversnittar och havreflarn. Kommer Berny månne dekonstruera en liknande dödstårta (jag säger döds- då jag nu vet att inget av ovanstående är nyttigt för en hund) till en buffé? Vips så har hon slagit två flugor i en smäll och mer eller mindre nailat det svenska julbordet!
Citera
2013-10-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hehe, roligt att du skrev så - jag såg henne med en av dem häromdagen, och det var EXAKT den typen. 50-årig lodis ungefär. Blev lite äcklad till och med, fattar inte varför jag förväntat mig något annat...

Det måste vara "kill-kompisen" hon skulle "kolla på film" med.... Snarare gubb-kompis.
Eller kn***-kompis.
Äckligt.
Berny har en träffande reklam-logga på sin blogg nu. "Alkoholprofilen".

EDIT Jag tar tillbaka det där med kn***-kompis förresten. Glömde bort att Berny har ju lärt sig nu att säga ifrån till män som "vill ha hennes kropp"...
Senast redigerad av DugDeepeer 2013-10-10 kl. 12:34.
Citera
2013-10-10, 13:01
Avslutad
Hennes trauman och PTSD är så tröttsamma. Hon har tjatat sönder dessa två i flera år.

Undrar om Berny har reflekterat över att hennes PTSD faktiskt är unik! Den visar sig ju endast när hon ska göra något "tråkigt" som läkarsamtal, gå till Coop osv, men aldrig när hon ska festa, gå på konsert eller "ha hett tjejsex" och dylikt.
Senast redigerad av GenesisP 2013-10-10 kl. 13:15.
Citera
2013-10-10, 15:42
Medlem
Dr.Avalanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon

Hörde med en av mina bekanta som bor i samma kvarter som Miss B och det är en riktig gammal benzogubbe hon hänger med.
Citera
2013-10-10, 23:45
Medlem
Kardnialvokals avatar
Sitter här och torkar skratt-tårar just nu. Vissa saker ni skriver får mig att vika mig dubbel. I love you guys asså.
Citera
2013-10-10, 23:58
Avslutad
Ett fan på Bönans blogg ger sin syn på saken.

Citat:
är ganska säker på att sinfon har en nära relation till Magnus, att hon kanske t o m är Magnus lillasyster, eftersom hon skrivit att "Berny nästlade sig in" och "förstörde livet" för denne. Oavsett vad man tycker om berny så är det sjukt sorgligt om det är så. hon borde försöka gå vidare och inte skylla den tragedi som drabbade hennes familj på en då sjuttonårig berny.

Nya nivåer på dyrkandet nu.
Citera
2013-10-11, 02:30
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ett fan på Bönans blogg ger sin syn på saken.

Nya nivåer på dyrkandet nu.

Fantastiskt! Att jag hade en nära relation till Magnus är väl information som är HELT NY och revolutionerande för alla som läser tråden va?

För att svara kommentatorn i övrigt, denne läser ju här: Berny var arton. Och det är väl en sak. Men inte en enda gång under de påföljande TOLV åren har hon visat någon ånger eller bett om ursäkt, tvärtom har hon fortsatt göra andras lidande till att handla om henne. Jag tycker det är oerhört fult att använda andra människors olycka för att söka egna sympatier på det sättet. I vilket fall så är inte det här längre min huvudsakliga beef med henne, utan nu följer jag mest drottning Berny av samma anledning som man inte kan låta bli att sakta ned och titta vid trafikolyckor. Hon är som en förvuxen tonårselefant i en porslinsaffär. Att jag (oftast) är klarsynt och nyanserad i mina betraktelser av B irriterar fancluben något enormt, det förstår jag, men obekväma sanningar är mycket lättare att ta till sig än att försöka tysta. Eller vad det nu är ni planerar att göra när ni får tag på mig
Senast redigerad av sinfon 2013-10-11 kl. 02:34.
Citera
2013-10-11, 02:45
Medlem
Kardnialvokals avatar
Älskar fanclub Bernys detektivarbete! Stående ovationer till dem alla och deras grävande förmåga. Man kan tro de är journalister hela högen.
De börjar närma sig dig nu Sinfis. Bäst du låser dörren om dig på kvällarna för med all saftig och personlig info de besitter kan de snart knacka på din dörr
Citera
2013-10-11, 03:13
Avslutad
Hon godkänner kommentarer flera veckor efter att de har skrivits, hon fattar väl att de hamnar här direkt annars. Ändå rätt så smart strategi. Inte många går ju tillbaka i bloggen och tittar.

Jag fick kommentaren jag citerade innan skickad till mig via mail. Jag själv har inte läst bloggen sen i mitten av sommaren. Allt smaskigt citeras ändå här.

Tillägg: Sinfon, beware! 14-åriga kidz med skärsår och änglavingar finner dig snart.
Senast redigerad av GenesisP 2013-10-11 kl. 03:24.
Citera
2013-10-11, 13:00
Medlem
sinfons avatar
Jag har redan beställt den här: http://www.kittyhell.com/wp-content/uploads/2010/04/hello-kitty-tank.jpg
Citera
2013-10-11, 15:43
Medlem
Proximals avatar
Har läst här länge och känner att nu får jag väl ge mig in i smeten. Jag har en utskrift från Sockerdricka.nu från 2003 (jag slänger aldrig något ) där en användare som var på samma utredningshem som Börny ("Östanskogskliniken" som egentligen heter Västerängskliniken) har skrivit om henne. En del saker väcker ju lite frågor.

"Berny hade ett problemfyllt liv, jag kommer inte ihåg allt, men hon höll på med droger, söp (hade döpts i tequila), skar sig, mamman var manodepressiv. [---] Det är en sak som jag aldrig kommer att glömma, det var i början som Berny kom, hon skar sig och målade med sitt blod på den vita garderobsdörren. Ingen i personalen sa något, de ville bara att hon skulle städa upp efter sig. Sedan plåstrade de om hennes armar. [---] Berny skar sig, Berny snattade. Allt hon ägde var typ stulet. Hennes kompisar kom med änglavingar och prinsesskjolar, tiaror, inte köpt. Berny var som ett litet barn egentligen."

Döpts i tequila? Förmodligen en av Börnans överdrivna berättelser.

Men att mamman skulle vara manodepressiv? Lögn det också?

Eller så har den användaren fått allt om bakfoten. Jaja.
Senast redigerad av Proximal 2013-10-11 kl. 15:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in