2008-07-05, 21:34
Medlem
Är det någon som känner till en Stockholmstjej vid namn Elisa? Hon vill inte ha reda pengar utan att man går och shoppar innan hon erbjuder sina tjänster. Har inte testat, och skulle vilja veta lite mer innan jag testar.

Någon som har något bra eller dåligt att säga?

Citera
2008-07-12, 22:04
Medlem
lilysues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krumbuktman
Är det någon som känner till en Stockholmstjej vid namn Elisa? Hon vill inte ha reda pengar utan att man går och shoppar innan hon erbjuder sina tjänster. Har inte testat, och skulle vilja veta lite mer innan jag testar.

brunhårig, "ankmun", 20årsåldern, stora naturliga bröst? tänker vi på samma tjej?
Citera
2008-07-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilysue
brunhårig, "ankmun", 20årsåldern, stora naturliga bröst? tänker vi på samma tjej?

Ja, det verkar stämma. Hon verkar av allt att döma också ha "zebraarmar"...

Har du något bra eller dåligt att säga? Maila privat om du vill.
Citera
2008-07-18, 15:24
Medlem
Författare,mullig,envis,kort stubin... kompis,kompis..
Citera
2008-07-18, 18:36
Bannlyst
Verkar komplicerat

Varför inte hyra nån hora som agerar normalt?
Citera
2009-02-06, 17:25
Medlem
dhcs avatar
nån som kan berätta lite mer om denna tjej...
Citera
2009-02-06, 19:06
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krumbuktman

Vore jag dig skulle jag nog tänka mig för innan jag gick på en sådan här grej.
Hon kan mycket väl bara gå ifrån dig när du har betalat vad hon vill ha. Du har ingen garanti alls för att detta skulle vara seriöst. Det låter mycket märkligt.
Citera
2009-02-06, 19:27
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:

Är tanken att det inte räknas som sexköp då? Eller vad är poängen?
Citera
2009-02-06, 20:41
Medlem
Kan inte tänka mig att det i juridisk mening har nån betydelse om den här betaltjejen tar betalt i pengar eller varor.
Tror nog mer att det lurar åt en rejäl blåsning för dom som går på sånt skit.

Nej, är man nu torsk och man är sugen på ett nummer så ska det vara av en riktig hora som vill ha betalt i reda pengar, inget annat!
Citera
2009-02-06, 23:03
Medlem
NoTruces avatar
Härlig tjej. Provcyklade henne igår. Femtonhundra för en halvtimme, och då får du en hel del skit som inte står i Bibeln.
Citera
2009-02-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Härlig tjej. Provcyklade henne igår. Femtonhundra för en halvtimme, och då får du en hel del skit som inte står i Bibeln.

står iofs en del grejer i gamla testamentet,

har hon hemsida eller nåt då?
Citera
2009-03-07, 19:31
Medlem
Enda tjej jag träffar regelbundet. Hon gör det "snyggt" ibörjan så det är mer som en date, men slutar ganska snart med krånglet och då är det bara sex för pengar. Temprament har hon dock. hehe. skön brud. värd varje 1000lapp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in