Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Ville bara säga att dina sakliga inlägg och medverkan i tråden verkligen uppskattas. Du svarar förstås bara på det du vill, men: Det måste innebära en slags sorg ändå, att ha någon som Berny i sin familj. Hur hanterar ni det? Svarar ni på mailen? Orkar man ha kontakt på hennes villkor?
Självklart innebär det en sorg att se en av de människor som betytt väldigt mycket för en under ens uppväxt vända sig bort från sin familj och anklaga dem för ohyggliga saker.
Det var självklart inte lätt under uppväxten heller att se sin syster må så dåligt och att besöka henne på olika behandlingshem tog mycket.
Mina föräldrar svarar fortfarande när hon hör av sig. Jag har inte hört av henne på flera år i någon större utsträckning.
Min medverkan på forumet kommer inte att vara långrandig och jag kanske kommer att svara sporadiskt men det jag gärna vill är att namn inte används. Framförallt eftersom det finns barn i vår familj som inte av misstag ska råka hitta sådana här beskyllningar i för ung ålder om deras släktingar.