Citat:
Jag fick bara intrycket av att du försökte övertyga oss om något vi redan var övertygade om vilket kändes överflödigt.
Ah, okey. Kanske uttryckte mej klantigt i hasten vilket är lätt hänt på nätet. Sorry.
Citat:
Heter man Berny Pålsson så kanske det anses vara stabilt för att vara henne att ha någorlunda städat hemma, att hon går på tjack och/eller dricker morgongroggar var och varannan dag (för det handlar liksom inte om en sup nu och då som du får det att låta som) är väl inte hela världen, kunde varit värre eller?
Ja, det kunde varit värre.
Citat:
Det spelar ju ingen roll vem du är eller hur hög tolerans man har eller att man är arbetslös, det är fan inget stabilt med frekventa morgongroggar, om du anser det så kan man ju börja ifrågasätta hur stabil du själv är?
Jag sa följande i princip.. OM du inte har ett arbete som kräver att du är där punkt kl 8 på morgonen och självklart nykter (bara tar ett exempel här) utan istället har ett jobb som du sköter hemma och som du kan lägga upp hur du vill ELLER om du är arbetslös.. så anser jag inte att en morgonsup eller två är något "dramatiskt"/"förfärligt". Du får ju det att låta som sistnämnda. Du kan ifrågasätta min åsikt hur mycket du vill.. jag står fast vid den. Emfas på ÅSIKT här också förresten (med anledning utav en något, i mina ögon, ologisk koppling till min egen stabilitet).