2013-06-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violinsofviolence
Det är vi många som undrar. Men hur vet du att sminket hon använder är från MUS & Too Faced?

Det kan jag verifiera. Det är inga billiga saker hon sminkar sig med.
Citera
2013-06-19, 21:50
Medlem
Ja, smink från MUS är väl inte ASDYRT, men det är helt klart något en unnar sig. En liten ögonskugga går på över 150 spänn. Och Too faced, alltså... där kostar en produkt MINST 200 spänn. Det är verkligen inte något en köper om en lever på tight budget, vilket jag antar att B borde göra.
... men uppenbarligen inte gör.
Citera
2013-06-19, 21:59
Medlem
violinsofviolences avatar
Citat:
När det gäller det där med att hon inte kunde lämna lägenheten 2006; hon reste hit (långt ifrån Sthlm, vi har gemensamma vänner) & var himla glad i att festa & träffa nytt folk. Social & framstod som lugn & sansad.

Citerar mig själv här. Måste bara tillägga att det kom småtjejer (fans) till mina vänners balkong som stod med kamera i hopp om att få en skymt av henne.
Citera
2013-06-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Ja, smink från MUS är väl inte ASDYRT, men det är helt klart något en unnar sig. En liten ögonskugga går på över 150 spänn. Och Too faced, alltså... där kostar en produkt MINST 200 spänn. Det är verkligen inte något en köper om en lever på tight budget, vilket jag antar att B borde göra.
... men uppenbarligen inte gör.

Sant. Speciellt som hon kastar pengar på interiör! Man tänker att hon borde satsa på t.ex Viva La Diva & Isadora. Billigt PLUS bra kvalla! Men det duger väl inte för henne.
Citera
2013-06-19, 22:11
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Det är vi många som undrar. Men hur vet du att sminket hon använder är från MUS & Too Faced?

hon la upp bilder på en del av sitt smink också.. och på kläder hon köpt idag:
http://instagram.com/p/avsO5NtG8T/
http://instagram.com/p/avsAihtG8D/

för övrigt; om hon skrivit av denna "journalanteckning" från ett papper för att publicera i bloggen, hade det inte varit mer lämpligt och trovärdigt framför allt att bara ta en bild på det? hon fotar ju allt annat i hennes omgivning så då kunde hon väl ha fotat det med, om det är så att det finns på papper..

(ursäkta eventuella stavfel, är lite lullig haha)
Citera
2013-06-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
fast kardinalvokal har svarat att hon bara är "hatisk" mot folk som beter sig illa och att det var allt, vilket jag tror på. Man kan inte dikta ihop historier om varför man tycker illa om någon eller varför man inte gör det, för att det ska passa dig och dina "argument".

Jo, men då svarar man inte ingen har att göra med om hon känner Berny lr inte. Då brukar man ist. säga nej bara.
Citera
2013-06-19, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
fast kardinalvokal har svarat att hon bara är "hatisk" mot folk som beter sig illa och att det var allt, vilket jag tror på. Man kan inte dikta ihop historier om varför man tycker illa om någon eller varför man inte gör det, för att det ska passa dig och dina "argument".

Sure, tror du på jultomten oxå?
Citera
2013-06-19, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ställer mig också tveksam till att hon skulle varit uppe i 1600 mg xanor om dagen. Många som får xanor utskrivet får mellan 0,25 - 1 mg eftersom det är en stark bensodiazepin. Skulle Berny äta 1600 tabletter om dagen? Nä, det är fysiskt och medicinskt omöjligt. Det är möjligt det är ett utdrag ur hennes journal men det verkar som hon redigerat den på eget bevåg.

Zezka: Du får påstå precis vad du vill. Det är dig fritt att göra det men jag kommer inte bemöta några av dina paranoida och underliga påstående mer för denna tråd handlar inte om mig. Förstår inte varför du hängt upp dig så mycket på just mig faktiskt. Du beter dig ironiskt nog som att jag skadat dig irl så som du går på. Detta är sista gången jag över huvud taget bemödar mig att svara dig.

Varför inte? Du är ju som en gruppledare i denna tråd där du kommer med motargument och ilska så fort någon någon säger något snällt om Berny. Tycker det är uppenbart att du hyser agg mot B för att du är en av dem hon gjort illa. Att föra över att jag beter mig som om du skulle ha skadat mig, kallas projektion, darling. Ta itu med vad nu B gjort dig istället för att gnälla ut i en tråd på nätet!

Puss!
Citera
2013-06-19, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Du kan utskrivande läkares jobb bättre än denne? Kanske gör dom sitt jobb för en gång skull och ger en människa i behov av medicinering rätt medicin.
Missförstå mig inte nu. Jag tvivlar väldigt starkt på precis allt som kommer från Bernys tangentbord.
Jag misstänker att ADHD-diagnosen kan vara ett sätt att få tag på centralstimulanter gratis, asperger passar bra för LSS.
Men kvinnan i fråga är ju faktiskt i jävligt dålig psykiskt skick hur man än ser det. Xanor är inte MDMA heller...inget att ha skoj på såvidare man inte har en jävla ångest. Hon ligger ner, vi behöver inte sparka på henne. Sund skepticism är ok annars.

Det är JUST detta jag menar! Så bra sagt av dig! Att tjejen är under isen kan väl en död duva se så varför sparka när hon ligger? Man hackar inte på svaga människor, man hjälper dem. Skeptisism, som du säger, är helt okej men att starta en mobbklubb på nätet mot en tjej som inte mår bra och har alla möjliga problem i livet är bara under bältet.
Citera
2013-06-19, 23:02
Medlem
Snälla alla, kan vi inte bara sluta argumentera med/mot Zezka. Så himla tråkig & onödig person i tråden.
Citera
2013-06-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Du kan utskrivande läkares jobb bättre än denne? Kanske gör dom sitt jobb för en gång skull och ger en människa i behov av medicinering rätt medicin.
Missförstå mig inte nu. Jag tvivlar väldigt starkt på precis allt som kommer från Bernys tangentbord.
Jag misstänker att ADHD-diagnosen kan vara ett sätt att få tag på centralstimulanter gratis, asperger passar bra för LSS.
Men kvinnan i fråga är ju faktiskt i jävligt dålig psykiskt skick hur man än ser det. Xanor är inte MDMA heller...inget att ha skoj på såvidare man inte har en jävla ångest. Hon ligger ner, vi behöver inte sparka på henne. Sund skepticism är ok annars.

Det är JUST detta jag menar! Så bra sagt av dig! Att tjejen är under isen kan väl en död duva se så varför sparka när hon ligger? Man hackar inte på svaga människor, man hjälper dem. Skeptisism, som du säger, är helt okej men att starta en mobbklubb på nätet mot en tjej som inte mår bra och har alla möjliga problem i livet är bara under bältet. Känns som en grupp underutvecklade fjortisar sitter här och hackar för att känna någon slags samhörighet.
Citera
2013-06-20, 00:17
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Snälla alla, kan vi inte bara sluta argumentera med/mot Zezka. Så himla tråkig & onödig person i tråden.

Detta är alltså svaret på anklagelsen om att du ingår i en "mobbklubb", snyggt...verkligen snyggt .
Bara för att man inte går på allt skitsnack som kommer från en missbrukande jävligt trasig individs tangentbord behöver man inte gå på som ett gäng hyenor. Vissa drar tråden mot samma mobbarhåll som Linda Rosing-tråden.
Dissekrera gärna hennes "journalanteckningar" och avslöja hennes lögner, jag är intresserad men visa lite värdighet, Rent allmänt alltså , inte direkt riktat mot dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in