2013-06-17, 10:42
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZooHunden
Jag kan bekräfta att Berny har sparkat en modell, men ingen har "läckt information", utan det existerar bara i hennes fantasi.

Om Berny vill driva en framgångsrik firma, är det bäst om hon skiljer på affärer och privatliv.

Jag skulle själv vilja veta vem modellerna är som jobbar för RR.

En var ju Björns Lillasyrra, dom två andra är ju Jhna och Bjärny. Jag spår dom en framtid lika lysande som STHLMSgruppen speciellt med tanke på hennes stenhårda driv och hennes prioriteringar.
Citera
2013-06-17, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
En var ju Björns Lillasyrra, dom två andra är ju Jhna och Bjärny. Jag spår dom en framtid lika lysande som STHLMSgruppen speciellt med tanke på hennes stenhårda driv och hennes prioriteringar.

Nej då, jag fick uppfattningen av att det skulle vara fler än tre modeller om de skulle ha en agentur.
Senast redigerad av ManiDrama 2013-06-17 kl. 11:13. Anledning: Omformulering
Citera
2013-06-17, 13:54
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManiDrama
Nej då, jag fick uppfattningen av att det skulle vara fler än tre modeller om de skulle ha en agentur.

Berny kan konsten att få hemlöshet med tillhörande heroinmissbruk och prostitution att låta "magiskt" och "alldeles alldels underbart" så varför skulle hon inte försköna nu
Citera
2013-06-17, 13:59
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litendocka
Jag påpekade bara att det vore ett väldigt snabbt och effektivt sätt att motbevisa HIV-ryktet om hon skulle vilja göra det. Just därför vore det också otroligt dumt av någon att sprida ett sådant rykte om någon annan om det inte var sant.

Fast nu förutsätter du att den som spred ryktet ska vara smart nog att tänka så långt - Berny har ju inte blivit känd genom att umgås med raketforskare direkt. Hon har ju gjort rätt många illa så jag kan nog tro att någon i hennes förflutna inte skulle backa för att sprida ett elakt rykte, om än ogenomtänkt från dennes sida.

Citat:
Jag har inte fått detta bekräftat än men Berny ska redan ha börjat bete sig konstigt. Hon ska tydligen ha sparkat en modell (oklart vem) p.g.a att hon "läckte information"

"Sparkat"? Kan man sparka någon om dom inte ens är anställda? För jag antar att inga kontrakt har skrivits eller att det ens finns ett företag i bakgrunden till detta projekt... det hela är väl mer en hobbyverksamhet?
Citera
2013-06-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

"Sparkat"? Kan man sparka någon om dom inte ens är anställda? För jag antar att inga kontrakt har skrivits eller att det ens finns ett företag i bakgrunden till detta projekt... det hela är väl mer en hobbyverksamhet?

Uteslutit från verksamheten tror jag är ett bättre ordval i så fall.
Citera
2013-06-17, 14:28
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManiDrama
Uteslutit från verksamheten tror jag är ett bättre ordval i så fall.

Tänkte att det var stripperella först men kom j på att hon är ze blonde.
Kanske dags att lägga 90-tals looken på hyllan och lägga sig till med ett bordelinebrud-utseende ist. Hon har ju redan en etablerad agentur i ryggen...
Citera
2013-06-17, 14:54
Medlem
BlotGoths avatar
Jahapp, nu ska hon få börja me Xanor igen... känns ju jätte hälsosamt och bra, konstigt att de skriver ut så pass tung medicin till henne, med hennes historia så borde hon ju inte kunna få starkare grejer än lagrigan/atarax/teralen, typ.
Citera
2013-06-17, 18:25
Medlem
litendockas avatar
Citat:
Fast nu förutsätter du att den som spred ryktet ska vara smart nog att tänka så långt - Berny har ju inte blivit känd genom att umgås med raketforskare direkt. Hon har ju gjort rätt många illa så jag kan nog tro att någon i hennes förflutna inte skulle backa för att sprida ett elakt rykte, om än ogenomtänkt från dennes sida.

Nej, det har du helt rätt i. Det hela kan mycket väl vara ett falskt och elakt rykte men då framstår ju ändå personen som startade det som en riktig loser.

Citat:

Sant. Jag borde kanske ha uttryckt mig lite annorlunda men det framgick ju ändå vad som hänt.
Citera
2013-06-17, 18:26
Medlem
Kardnialvokals avatar
Oh noes. Nu kallar Jhna för övrigt sin nya katt för "skattkatt". Jag minns en annan person som också gjorde det innan de hamnade på skoten allihopa............
Citera
2013-06-17, 18:33
Medlem
litendockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Oh noes. Nu kallar Jhna för övrigt sin nya katt för "skattkatt". Jag minns en annan person som också gjorde det innan de hamnade på skoten allihopa............

Varför i h*lvete envisas dessa brudar med att skaffa katter?!
Citera
2013-06-17, 18:55
Medlem
BlankaAfNamurs avatar
Citat:
Varför i h*lvete envisas dessa brudar med att skaffa katter?!
Nej kan ni fatta...finns ej ord bara sjukt
Citera
2013-06-17, 19:05
Medlem
alltså berny måste ju vara utpimpad med tanke på hur hon lever just nu, med tröstshopping och allt. xanor depot i dosetten också kan nog hjälpa henne att hantera vardagen på ett hälsosamt och drogfritt sätt. ÅH cynismen dödar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in