2013-01-05, 02:25
Avslutad
Återfall och överdos var det första jag tänkte på.
Citera
2013-01-05, 03:43
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Återfall och överdos var det första jag tänkte på.

jo samma här, vi får väl se om hon nämner nått i bloggen
Citera
2013-01-06, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaSpliff
Känner folk som känner Johanna (jag har också träffat henne) och hört att hon tar riktigt mycket Ritalin nu för hon haft problem med övervikt och vill gå ner de kilorna nu när hon börjat ett nytt liv med Berny och lämnat Björn.
Annat skvaller är att Björn hade satt in bevakningsprogram på Johannas dator så han kunde se allt hon skrev, han är också ganska sjuk och skrämmande svartsjuk men verkade tro att Johanna va the love of his life, haha killen har inte alla hästar hemma så mycket kan jag säga. Han trodde borderlinebrud skulle göra de enklare för dem att hålla ihop eftersom såna tjejer har svårt för seperationer så att Johanna va psyksjuk tyckte han va bra, de kom right back in his face om man säger så

hm, jag har fått för mig att det verkligen inte är bra att ta Ritalin om man har borderline?
Citera
2013-01-06, 03:00
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genzil
på bernys instagram verkar de som hon e på sjukhus..

hon hälsar nog bara på elisa som är inlagd?
Citera
2013-01-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkskal
hon hälsar nog bara på elisa som är inlagd?
fast Elisa bor ju i Sthlm, så det tror jag inte...
Citera
2013-01-06, 14:24
Medlem
de spenderade väl nyår på något hotellrum? tvivlar tyvärr på att det var nyktert.. det märks rätt tydligt.. och att de knappt uppdaterat alls (förra gången var det flera inlägg om dagen där lyckan bedyrades) talar väl allra tydligast för att det vart nån form av droger inblandade. eller överdoserad medicin.

detta gör mig så ledsen för jag var verkligen genuint glad då B började tänka klart och resonera vettigt.. TILL J kom i ni bilden.
inget illa om J men de två tillsammans kan bara sluta i kaos.
Citera
2013-01-06, 21:43
Medlem
Är det slut mellan dom nu? Från Jhnas blogg: "Idag har jag spenderat dagen framför tvn och mobilen och smsat såna där bra sms som bara jag och han kan smsa."
Nu kan det ju förvisso vara någon nära polare också, men ingen av dom har skrivit något om varandra i deras bloggar sedan nyår...
Citera
2013-01-06, 22:29
Medlem
johanjosefssons avatar
Humorn i det hela är att dom är långt upp i sina 20 men beter sig fortfarande som 15-åriga EMO's. För evigt fast i barndomen och långt borta från verkligheten. Mitt tips är: Låna inte ut så mycket som en sked till dessa pundare.
Citera
2013-01-07, 13:09
Medlem
Kardnialvokals avatar
Det tycks redan knaka i fogarna. Det gick fortare än jag väntat mig.
Citera
2013-01-07, 13:21
Medlem
NaughtyNurses avatar
Jhna är tillbaka på psyket, enligt bloggen.
Citera
2013-01-07, 13:59
Medlem
Jhna skriver på instagram också att hon är tillbaka på psyket. Gissar på att det har ett samband med hennes pillerfylla för två dagar sedan då hon la upp en bild på sig själv med taggarna "#groggy #swedish #girl #with #company #having #a #little #get #together #pills #wasted".
Citera
2013-01-07, 15:37
Medlem
NaughtyNurses avatar
Saxat från Jhnas blogg:

Citat:
Skulle vilja ta tillfället i akt och tacka de som ställer upp för mig nu, ja nu mer än någonsin. Jag är ledsen att jag spottat på den hjälp jag fick i höstas men det är ingenting jag kan göra något åt nu. Nu är nu och jag vill tacka Hampus, tacka Jessicababy, tacka Becca, hela min familj, Johan, Tommy, Jessie, Veronica och personalen som finns som stöd för mig nu i dessa übersvåra tider. Men framförallt vill jag tacka min älskade flickvän Berny som ställer upp som fan även fast hon själv har ett ent helvete att gå igenom. Det gör ont i mig att se henne lida, men jag vet också att hon är stark nog för oss båda nu. Jag älskar dig, Berny och är så otroligt tacksam för allt du gör och är. Snart kommer kärleksbrev igen och det lovar jag. (Det låvar jag.)
(min fetmarkering)

Detta postades nyss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in