Citat:
Ursprungligen postat av
doris123
ser ut som en tolvåring som nyligen hittat mammas smink :s trodde först att hon la upp "fulbilder" för att provocera oss, men sen tog hon ju bilder när hon var på klubben, krogen eller vad det nu var och då var det likadant sminkat... vill hon se ut som ett fnask eller vad är grejen?? inte för att vara elak men det ser inte fint ut. hennes nya vän kanske kan hjälpa henne?
Är så himla sugen på att skriva utförliga instruktioner om hur man applicerar läppstift åt henne, men det känns lite som att kasta pärlor till svin (fast jag menar endast bildligt, ingen lust att kalla B för en gris faktiskt). Men Berny, eftersom du säkert läser... I all välmening vill jag berätta för dig att youtube är fullt, verkligen FULLT av människor, både amatörer och proffs, som berättar och visar hur man gör för att få till både läppstift och nagellack. Sedan måste man förstås öva, men du har ju läppstift nästan varje dag så det finns ju inte direkt någon ursäkt. Öva först på att lägga stiftet direkt på läpparna med korta drag, liksom dutta på det försiktigt och följa din naturliga läpplinje. När du lärt dig det kan du lägga bas på läpparna och sedan lägga läppenna (igen, korta små drag) och sedan stift uppepå. Så svårt är det inte, och du verkar ju vilja se lite mer classy ut. Eller?
Följer nu Berny och den här tråden med skräckblandad förtjusning. Jag är dock varken med er eller henne, vill bara att alla ska ha det bra liksom, i sitt egna. Stör mig lite på glorifierandet, men önskar henne inte något illa.
Förresten, alla haters, vad tycker ni egentligen ska hända med henne, om hennes läge är hopplöst OCH hon "slösar era skattepengar"? För ni verkar ju inte tro att hon är kapabel att bli självförsörjande tillslut. Eller? Känns som att ni mest vill införa ättestupa på pin kiv.