2008-09-25, 22:52
Medlem
jobras avatar
Finns de bara i götet. Vilka ingår. Finns det någon ideologisk förening bakom dem?

Lite info finns på http://www.svenskmaffia.se/
Citera
2008-09-25, 23:25
Medlem
DarkKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobra
Finns de bara i götet. Vilka ingår. Finns det någon ideologisk förening bakom dem?

Lite info finns på http://www.svenskmaffia.se/

Jag läser en hel del om kriminella gäng för tillfället men jag har aldrig hört talats om 187.
Om det nu skulle va nått gäng som kallar sig så, så tror jag att det är några förortskillar som försöker spela tuffa.
Citera
2008-09-26, 08:37
Medlem
jobras avatar
här är en notis om samma händelse som SM hänvisar till

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=447565

Riktigt förortsglin verkar det ju inte vara, om sedan 187 finns eller inte det vet jag inte
Citera
2008-09-26, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DarkKnight
Jag läser en hel del om kriminella gäng för tillfället men jag har aldrig hört talats om 187.
Om det nu skulle va nått gäng som kallar sig så, så tror jag att det är några förortskillar som försöker spela tuffa.
187-gänget finns inte, detta har man gått ut med sedan killen i fråga som har blivit utsatt för bombattentatet. han försöker väl säga försök inte igen, "jag har uppbackning", som sagt bara bullshitoch inget annat.
Citera
2008-09-26, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigenaren
187-gänget finns inte, detta har man gått ut med sedan killen i fråga som har blivit utsatt för bombattentatet. han försöker väl säga försök inte igen, "jag har uppbackning", som sagt bara bullshit och inget annat.

Det vet förstås du, den allsmäktige zigenaren som trots att han inte är med i någon grupp vet allting.
Citera
2008-09-26, 12:29
Bannlyst
Citat:
187-gänget finns inte, detta har man gått ut med sedan killen i fråga som har blivit utsatt för bombattentatet. han försöker väl säga försök inte igen, "jag har uppbackning", som sagt bara bullshit och inget annat.

helt rätt min vän, det är rent skit snack, 187=golbögar !!
Citera
2008-09-26, 12:36
Medlem
HalvSvenskens avatar
Citat:
187-gänget finns inte, detta har man gått ut med sedan killen i fråga som har blivit utsatt för bombattentatet. han försöker väl säga försök inte igen, "jag har uppbackning", som sagt bara bullshitoch inget annat.

Inse att OG inte har någon framtid skaffa dig ett jobb och ett vanligt svenssonliv och gör rätt för dig istället för att vara så dum. Finns hur jälva många smågäng som helst idagens Sverige så varför skulle detta inte finnas
Citera
2008-09-26, 22:11
Medlem
Likwitjunkies avatar
187 finns
Citera
2008-09-26, 22:18
Medlem
Boogie-ads avatar
Jo 187 fanns iaf, vi spelade return to castle wolfenstein några år under det namnet Grymt maffia liknande var vi ^^
Citera
2008-09-27, 13:23
Medlem
MS13424s avatar
Eftersom vi försöker hålla oss till fakta här och inte på sandlåde nivå så är det bra om dom som påstår att dom inte finns lägger fram bevis för detta och dom som påstår att dom finns lägger fram bevis för sin åsikt.

Mvh
Citera
2008-09-27, 13:24
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MS13424
Eftersom vi försöker hålla oss till fakta här och inte på sandlåde nivå så är det bra om dom som påstår att dom inte finns lägger fram bevis för detta och dom som påstår att dom finns lägger fram bevis för sin åsikt.

Mvh

Alltså det går ju inte att bevisa att dom INTE finns. De som hävdar att de finns lär ju styrka det isåfall.
Citera
2008-09-27, 18:04
Medlem
Likwitjunkies avatar
lite svårt o bevisa för min del men har en bekant som nyligen gått med där iaf kan ej ge bevis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in