2008-09-28, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Likwitjunkie
lite svårt o bevisa för min del men har en bekant som nyligen gått med där iaf kan ej ge bevis
Åvem är din bekanta då? Det är 3 st föredetta O.G medlemmar som fått sparken som helt plötsligt hittar på ett eget gäng. Dom alla tre pundar kraftigt och den ena är fanatisk muslim( men hel svensk) den andra är halv neger å den tredje e en finnig sprut narkoman. Om d kan kallas gäng så...
Citera
2008-09-28, 23:20
Medlem
Ghost_Faces avatar
187, radiokoden för polismord i USA och tillika koden till min resväska!
Citera
2009-02-08, 17:04
Medlem
.-.-.s avatar
Nu börjar tydligen det här tomtarna göra en Denho och skryta i media om deras stenhårda och farliga gäng.

http://www.expressen.se/Nyheter/avsl...star-for-strid

Vilka fjantar, nån som sitter på info om dessa personer?
Citera
2009-02-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Nu börjar tydligen det här tomtarna göra en Denho och skryta i media om deras stenhårda och farliga gäng.

http://www.expressen.se/Nyheter/avsl...star-for-strid

Vilka fjantar, nån som sitter på info om dessa personer?
jaha, vad ska du göra med infon ? hahahah, shit mannen du har inte en aning om vilka det är...
Citera
2009-02-08, 21:51
Medlem
Har faktist aldrig i speciellt stor utsträckning hört talas om detta gäng, men det verkar ju relativt stort med tanke på att det finns i flera länder. Har gänget någon lång historia bakom sig?

En sak jag undrar, vad är meningen med att gå ut i media och visa vapenarsenalen osv? Jag menar alla i denna "värld" lär ju ändå veta vilka det är?

Är det bara för att göra gänget mer känt i samhället eller?
Citera
2009-02-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Har faktist aldrig i speciellt stor utsträckning hört talas om detta gäng, men det verkar ju relativt stort med tanke på att det finns i flera länder. Har gänget någon lång historia bakom sig?

En sak jag undrar, vad är meningen med att gå ut i media och visa vapenarsenalen osv? Jag menar alla i denna "värld" lär ju ändå veta vilka det är?

Är det bara för att göra gänget mer känt i samhället eller?

De vill ha uppmärksamhet helt enkelt.
Citera
2009-02-09, 19:01
Medlem
interassists avatar
Sjuk dubbelmoral på snubbarna alltså. Säger att de inte vill ha överdrivet med uppmärksamhet , ändå ska dom ut i tidningen och vifta med vapen.

Verkar vara lite orutinerade killar tycker jag, men jag är ju bara jag.
Citera
2009-02-09, 20:21
Medlem
mosbrickas avatar
187 finns säkert o kanske 10 jävla förortsgäng till. bara att de hoppar från gäng till gäng. Men de hade iaf fattat när man läste intervjun var att inte dra till sig onödig uppmärksamhet med västar o tröjor a la ha o bmc bl a.
Citera
2009-02-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosbricka
187 finns säkert o kanske 10 jävla förortsgäng till. bara att de hoppar från gäng till gäng. Men de hade iaf fattat när man läste intervjun var att inte dra till sig onödig uppmärksamhet med västar o tröjor a la ha o bmc bl a.

En stor tatuering på handen där det står 187 får väl ändå anses som något som drar till sig uppmärksamhet?
Citera
2009-07-06, 16:12
Medlem
B-F-F-Bs avatar
187 finns och är inte direkt halvkriminella folk som kommit ur sandlådan direkt om man säger så.
De är en hårdsammanslagning med flippat folk från eller som varti med i bla. BSK, någon från Bandidos, torpeden som jobbade för Og m.fl
De är folk som har stor pondus i undrevärlden eller vad man ska säga, de är inte ovänner med några direkt och är mycket vältaliga inteligenta snubbar utan spärrar om man säger så.
Fel fel folk att bråka med skulle jag gissa på, jag vet vilka flera är så jag vet att de är inte folk i tråden skulle skämta om och säga att han från 187 är en snubbe utan uppbackning, han hade iofs, klarat sig själv men tror de blir svårt vara ett ensamt gäng.

Onödigt diskutera detta, de vill hålla en låg profil såklart eftersom garanterat varenda av dem redan har sgi/insats span utan att de behöver ha gjort något.
De är inga elaka snubbar utan mycket omtyckta och vänliga mot dem som själv visat att de kär raka rör och är vänliga.
Min egna åsikt iaf.
Citera
2009-07-06, 20:27
Medlem
KillerBee87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Onödigt diskutera detta, de vill hålla en låg profil såklart eftersom garanterat varenda av dem redan har sgi/insats span utan att de behöver ha gjort något.
De är inga elaka snubbar utan mycket omtyckta och vänliga mot dem som själv visat att de kär raka rör och är vänliga.
Min egna åsikt iaf.

De vill hålla en låg profil och ändå så går de med på att bli intervjuade av en tidning..?

Citat:
– Ju mer du visar dig desto mer uppmärksamhet får du. Då kan du inte göra allt du vill, säger medlemmen som fyller år.

Direkt från artiklen, vilket skitsnack!
Citera
2009-07-08, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likwitjunkie
lite svårt o bevisa för min del men har en bekant som nyligen gått med där iaf kan ej ge bevis

Har sett massor med klotter i min ort där det står " 187 polismord " vad/vilka är dessa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in