• 1
  • 2
2008-09-25, 18:43
Medlem
Hej!
det är så att jag var på g med en tjej som typ börjat gilla mig lite.
Men hennes bästa kompis har alltid haft mycket emot mig och snackade skit om mig till tjejen jag var på g med.
nu är allt förstört och jag undrar bara vad ni tycker jag borde göra eller nått exempel på nått jag borde säga?
Citera
2008-09-25, 18:48
Medlem
är kompisen tjock?
Citera
2008-09-25, 18:49
Medlem
nej kompisen är inte tjock.
Citera
2008-09-25, 18:53
Bannlyst
Du borde säga att det skitsnacket inte är sant. Hur gammal är du?
Citera
2008-09-25, 19:04
Medlem
Du är förmodligen en jävla idiot som inte förtjänar henne, det är bara min magkänsla. Så helt rätt att du blev ägd av kompisen! Lycka till.
Citera
2008-09-25, 19:04
Moderator
evilhoneys avatar
OT, trams och tjafs om ålder raderat! Tillsägelser kommer utdelas till användare som spekulerar vidare!
//mod
Citera
2008-09-25, 19:07
Medlem
Necrobutchers avatar
Vad är det för "skit" tjejens kompis pratat om dig? Och; Stämmer denna "skit"? Far brudens väninna med osanningar, så... kan du ju bara dementera detta.
Citera
2008-09-25, 19:36
Medlem
gesellschafts avatar
Du borde säga att hennes kompis är en korkad idiot som inte ska lägga sig i andra människors relationer utan fog för det (exempelvis om du är grovt kriminell, pedofil, mördat 42 unga flickor eller dylikt - men vi får väl anta att så inte är fallet). Säg åt henne att kompisen borde sköta sitt och ge fan i att förstöra för andra.
Citera
2008-09-25, 19:37
Medlem
gesellschafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Vad är det för "skit" tjejens kompis pratat om dig? Och; Stämmer denna "skit"? Far brudens väninna med osanningar, så... kan du ju bara dementera detta.

Problemet är väl dock att tjejen lär tro på sin bästa kompis mer än en kille hon endast är på "g" med.
Citera
2008-09-25, 19:39
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gesellschaft
Problemet är väl dock att tjejen lär tro på sin bästa kompis mer än en kille hon endast är på "g" med.

Inte helt osannolikt. Men det vorde ju schyst om hon gav grabben en chans att kommentera "anklagelserna".
Citera
2008-09-25, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twizt93
Hej!
det är så att jag var på g med en tjej som typ börjat gilla mig lite.
Men hennes bästa kompis har alltid haft mycket emot mig och snackade skit om mig till tjejen jag var på g med.
nu är allt förstört och jag undrar bara vad ni tycker jag borde göra eller nått exempel på nått jag borde säga?

Ja tycker att hennes kompis värkar vara en dum dum sill!!!

Säg till tjejen att du tycker hon e jättefin och att hennes kompis är 1 ljugapa!!

Säg att hon är fin och så ... att ditt hjärta rusar fortare när ni ses .... säg att hon luktar gott och har finast kläder av alla du känner ... fråga om ni kan hitta på något efter skolan. kanske gunga, leka ryska posten eller köp henne en godispåse.

.
Citera
2008-09-25, 19:47
Medlem
Hamstrutss avatar
"håll rent framför din egen dörr"

citat: peter wahlbeck @ heja björn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera