• 1
  • 2
2008-09-25, 20:10
Bannlyst
Jag tycker ni 3 ska sammlas i en ring med eran fröken.
Eller så ber du din mamma ringa hennes mamma!
Citera
2008-09-25, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Ja tycker att hennes kompis värkar vara en dum dum sill!!!

Säg till tjejen att du tycker hon e jättefin och att hennes kompis är 1 ljugapa!!

Säg att hon är fin och så ... att ditt hjärta rusar fortare när ni ses .... säg att hon luktar gott och har finast kläder av alla du känner ... fråga om ni kan hitta på något efter skolan. kanske gunga, leka ryska posten eller köp henne en godispåse.

.

Haha, i lol'ed

Men som sagt, vore kul att veta vad det gäller? vad har tjejen sagt igentligen? jävligt lite info så du lär inte få något detaljerat svar.
Citera
2008-09-25, 21:14
Medlem
Har råkat ut för liknande scenario. Tyvärr kan du inte göra mycket mer än att bara påpeka att du inte gjort vad dum bruden anklagat dig för. Sen är det bara för tjejen att fundera vem hon ska tro på.

En sak som jag märkt är att sanningen kommer fram förr eller senare. Sen tenderar folk, som är lite äldre i allfall, att bilda sig en egen uppfattning vilket vi kan hoppas händer här.

Vad dum tjejens anledning är vet nog bara hon, vissa människor är bara missunsamma och avundsjuka av naturen. Förhoppningsvis slår det tillbaka på henne.
Senast redigerad av Deltron3030 2008-09-25 kl. 21:17.
Citera
2008-09-25, 21:26
Medlem
lyinawakes avatar
Grattis...

... du har mött din första cock blocker!
Citera
2008-09-25, 21:52
Medlem
Westbays avatar
Alltså, jag kanske får en varning men It has to be done;
https://www.flashback.org/showthrea...0#post12806730
Be den som förstörde dra åt helvete/Förklara för bruden att det h*n sagt är bullshit (om det nu är det...)
Citera
2008-09-25, 23:36
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westbay
Alltså, jag kanske får en varning men It has to be done;
https://www.flashback.org/showthrea...0#post12806730
Be den som förstörde dra åt helvete/Förklara för bruden att det h*n sagt är bullshit (om det nu är det...)

Man får inte trimma moppar sådär Förresten, är det inte körkortsålder som gäller här på FB? Jag tycker att det är roligare med bilar än mopeder, men det finns som sagt var folk till allt

Åter till topic, tyvärr inte mycket som går att göra. Om man börjar snacka skit om kompisen, så kommer hon bara få mer kött på benen. Tjejen kommer få bekräftat att man är en idiot helt enkelt. Det är bara att vänta tills sanningen kommer fram innan man ber någon dra åt helvete. Tjejer över 18 år brukar också vara tillräckligt intelligenta för att se verkligheten, och inte lyssna på sina kompisar.
Citera
2008-10-14, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spirrevippen
är kompisen tjock?
lol
Citera
2008-10-14, 03:49
Medlem
jimmyl:
inte ovanligt att människor snackar skit om sina kamrater när denne kamrat blir involverade i relationer som kan hota deras egen relation.

Nog får man en tår i ögat när ens bästa polare som alltid ställt upp för en jämt och i ur 24/7 inte gör det längre för han har/hon har partner som går före..

men att tala osanning är en helt annan sak... jag hade nog vänt ryggen åt en kamrat som snackat skit om mig.. låt oss hoppas damen i fråga inser faktum o vänder ryggen åt ljugapan (om hon talar osanning) eller ger dig en käftsmäll om du är grisen som hon fått beskriven för sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in