• 1
  • 2
2008-05-07, 17:19
Medlem
k0rv3ns avatar
Polarn köpte en stock phantom lös idag och köpte en dosa av honom för att testa. Tyckte det var ganska gott faktiskt! Har aldrig sett förut och inte polarn heller. Smakade lite som general lös fast mildare eller hur man ska beskriva det. Någon som testat det och är det vanligt?
Citera
2008-05-07, 20:08
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0rv3n
Polarn köpte en stock phantom lös idag och köpte en dosa av honom för att testa. Tyckte det var ganska gott faktiskt! Har aldrig sett förut och inte polarn heller. Smakade lite som general lös fast mildare eller hur man ska beskriva det. Någon som testat det och är det vanligt?

Vad kostade det då?
Citera
2008-05-07, 22:12
Medlem
k0rv3ns avatar
Vet inte vad det kostade per dosa. Var skyldig honom 70kr så han fick en hundring.

Men iaf nu e halva dosan borta och just nu när man snusat det idag så verkar det vara sämra. Tröttnade på det fort och tycker inte det smakar lika bra längre. Får se hur det blir imorgon.
Citera
2008-06-10, 19:26
Medlem
GodBolts avatar
Jag har letat efter en billig sort som faktiskt är god, och har nu fastnat för phantom.

Jag betalade 170kr för en stock portion, och 200kr för en stock lös. Båda smakar kanon och jag kan varmt rekommenderas dessa!

mvh
Citera
2008-07-08, 22:42
Medlem
Phantom Snus.

Någon som testat budgetsnudset phantom och kan förklara för mig hur snuset är`?

Anledningen är att jag har möjlighet att köpa detta snuset för 175;- stocken,

Så vore grymmt tacksam för en recension eller ngt.

Ursäktar eventuella stavfel, men har precis fått semester och det firas självklart med lite fina drycker,
Citera
2008-07-08, 22:53
Medlem
Aahas avatar
Är det så billigt, så finns det väl inget å loosa? Bara köp å skriv en recension.
Har själv inte provat, men blev nyfiken.
Citera
2008-07-08, 23:01
Medlem
Stoap-I-Stoaps avatar
Aldrig hört talas om det Testa att köpa bara en dosa och kolla?
Citera
2008-07-08, 23:05
Medlem
R.Rs avatar
Phantom lös (originalet, ingen smaksättning alltså) är helt okej.
Jag skrev en recension om den i snusrecensionstråden för ett tag sen, du kan ju läsa mer utförligt där om du vill, den finns nog på de sista sidorna.

Kortfattat så smakar den som budget general, med lite citrus touch som sagt. Helt klart värd sitt billiga pris i mina ögon. Med största sannolikhet smakar original portion också okej, den har jag dock inte provat.
Citera
2008-07-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoap-I-Stoap
Aldrig hört talas om det Testa att köpa bara en dosa och kolla?

saken är just den att... jag kan bara köpa den på stock, och jag vägrar köpa snuset om det smakar skit.
Citera
2008-07-08, 23:07
Medlem
jackecows avatar
Eeeh 175 är dyrt... Här finns den för 139:- stocken
Citera
2008-07-09, 17:57
Medlem
joppes avatar
Sitter med en dosa Phantom Blå som jag fick gratis. Luktar för jävligt och den första smaken man får är inget vidare. Efter ett tag så vänjer man sig till det.
Det är en sorglig kopia av Rapé, men inte lika sorglig som LDs enbärg.

Finns budgetsnus som är bättre.
Citera
2008-07-12, 15:41
Medlem
Phantom lös luktar smått parfymerat eller besprutat, men smakar, som R.R skrev, som en budgetvariant av general. Jag hade hellre köpt ett bättre snus, men det funkar helt klart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in