Polarn köpte en stock phantom lös idag och köpte en dosa av honom för att testa. Tyckte det var ganska gott faktiskt! Har aldrig sett förut och inte polarn heller. Smakade lite som general lös fast mildare eller hur man ska beskriva det. Någon som testat det och är det vanligt?
Polarn köpte en stock phantom lös idag och köpte en dosa av honom för att testa. Tyckte det var ganska gott faktiskt! Har aldrig sett förut och inte polarn heller. Smakade lite som general lös fast mildare eller hur man ska beskriva det. Någon som testat det och är det vanligt?
Vet inte vad det kostade per dosa. Var skyldig honom 70kr så han fick en hundring.
Men iaf nu e halva dosan borta och just nu när man snusat det idag så verkar det vara sämra. Tröttnade på det fort och tycker inte det smakar lika bra längre. Får se hur det blir imorgon.
Phantom lös (originalet, ingen smaksättning alltså) är helt okej.
Jag skrev en recension om den i snusrecensionstråden för ett tag sen, du kan ju läsa mer utförligt där om du vill, den finns nog på de sista sidorna.
Kortfattat så smakar den som budget general, med lite citrus touch som sagt. Helt klart värd sitt billiga pris i mina ögon. Med största sannolikhet smakar original portion också okej, den har jag dock inte provat.
Sitter med en dosa Phantom Blå som jag fick gratis. Luktar för jävligt och den första smaken man får är inget vidare. Efter ett tag så vänjer man sig till det.
Det är en sorglig kopia av Rapé, men inte lika sorglig som LDs enbärg.
Phantom lös luktar smått parfymerat eller besprutat, men smakar, som R.R skrev, som en budgetvariant av general. Jag hade hellre köpt ett bättre snus, men det funkar helt klart.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!