2008-07-13, 23:07
Medlem
General i götets avatar
Urgh! Smakade alldeles för mycket salt. Om man vill ha en budgetvariant av General bör man istället pröva Kronan.
Citera
2008-09-25, 16:21
Medlem
DarkKnights avatar
Phantom Snus.

Har idag köpt en dosa snus av ett märke som heter Phantom. Pröjsade 25 kr för det. Sjysst pris och smakar ganska så gott. Nån som vet vem tillverkaren av detta snus är?
Citera
2008-09-25, 17:08
Medlem
PacmanSwes avatar
Idag köpte jag Knox för 26 kr aldrig hört talas om det snuset du pratar om, men det kanske är värt att testa.
Citera
2008-09-25, 17:15
Medlem
DarkKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Idag köpte jag Knox för 26 kr aldrig hört talas om det snuset du pratar om, men det kanske är värt att testa.

Tycker den smakar ganska så ok men jag håller mig nog till Göteborgs Rapè i fortsättningen.
Citera
2008-09-25, 17:28
Medlem
R.Rs avatar
V2 Tobacco är det, står det inte på baksidan av dosan?
Ett ganska litet företag vill jag minnas som ändå lyckats etablera sig inom snusmarknaden, kommer inte ihåg i vilket land de finns.

Jodå, Phantom är helt okej. Bra mycket bättre än Offroad iaf, som också är budget fast mycket värre. Har faktiskt en Phantom lösdosa hemma nu som jag nallar ur ibland
Citera
2009-08-01, 12:13
Medlem
Helt ok!

Själv har jag snusas General lös i 15 år, men pga av priserna nuförtiden har jag gått över till phantom. Köper för 170:- stocken o de funkar helt ok. Körde kronan lös ett tag innan men då måste ja säga att jag gillar konsistensen på phantom bättre.....lite mer grovmalet.

Tyvär verkar de inte gå att få tag på längre, butiken ja köper de ifrån har inte fått tag på producenten på över en vecka nu.....

Någon som hört nått ang. detta?
Citera
2009-09-22, 22:19
Medlem
gugglianos avatar
Phantom brown lös, har nån testat detta snus?
Citera
2009-10-05, 14:03
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Phantom brown lös, har nån testat detta snus?

Nej, jag har bara testat Phantom Classic Blue lös, vilket var ganska äckligt. Är Phantom Brown en variant av grov eller ettan? Finns det öht någon budgetvariant av ettan?

Edit: Någon som har en förklaring till varför phantom kostar mer hos onlinebutikerna än hos tobakisterna i kvarteret? Det brukar ju vara tvärtom.
Senast redigerad av Sandoz 2009-10-05 kl. 14:16.
Citera
2009-10-11, 21:27
Medlem
Jag har testat Phantom orginal. Det var nog den äckligaste snusen jag prövat.
Citera
2009-10-11, 21:49
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottfras
Jag har testat Phantom orginal. Det var nog den äckligaste snusen jag prövat.

Kan bara intyga med vad du säger! Blev bjuden på Phantom av en vän som snusar budgetsnus och fy fan vad det smakade, fick spotta ur skiten efter att ha haft den inne i tio minuter.
Citera
2009-10-11, 21:51
Medlem
smides avatar
Jag fick en dosa phantom av farfar för ett tag sen. Svårt att beskriva smaken, men gott var det fan inte.
Citera
2009-10-11, 21:52
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Jag fick en dosa phantom av farfar för ett tag sen. Svårt att beskriva smaken, men gott var det fan inte.

Svår och svår... Tycker själv att den smakade väldigt distinkt av någon stark smaksättare och sen smaken av något ruttet som Skruf smakar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in