Har ett par namn här som jag saknar i tråden.
Viktor Vallin - Lirade JVM år 2000 i samma backpar som nämnda Magnus Hedlund, som forwards hade dom Sedinarna och Zetterberg.
Så som snacket gick här hemma i Jönköping så skulle Viktor bli en storback, men numera harvar han i Frankrike, vilket han verkar trivas med.
umgicks lite med honom i unga år och jag kan säga att den grabben kunde ta livet med en klackspark, tackade nej till TV-pucken för att han ville va hemma o köra moppe
Magnus Svensson - Liten teknisk forward som spåddes en lysande framtid i 15-16 års åldern. Var bofast i J-landslagen fram tills 18-19 års åldern.. Tyvärr kom han fram under "kung sunes" regim i HV, och Sune var ju aldrig känd för att ge juniorer så värst mycket istid. Sen talade nog storleken (bristen på storlek) emot herr Svennson också. Stjärna på offensiva blå i TAIF(Tranås) nu iaf.
Karl Helmersson - Lirar numera i sin moderklubb Mariestads BoIS, inte fy skam det. Men jag hade iaf förväntat mig att han skulle bli en habil elitseriespelare. Tyvärr säger ryktet att Helmersson var lite för glad i broder alkohol
Jimmy Lund - Ojoj, den här grabben trodde jag stenhårt på. Kanske inte NHL-material men lugnt som en poängplockare i ES. Totalt iskall kille, inga nerver alls. När vi fick höra att han skulle (pga av skador) göra elitseriedebut så bettade vi faktiskt en tia var på att han skulle göra mål, vilket han också gjorde, tyvärr blev målet bortdömt

Jimmy tackade sedemera nej till Team 19 tror jag att det va pga av att han skulle gå på studentbalen. Dock hade han ingen o gå med så det var väl bara ren lathet att han inte åkte på landslagssamlingen. Spelar numera i Borås och gör det bra.
Har fler gamla Hv-talanger och berätta om men orkar helt enkelt inte nu