2008-09-28, 11:11
Medlem
Brainfreezes avatar
!

Sist jag rökte riktig svarting så meckade fan jag och en polare en 0.3a och släckte den efter ca halva och vi båda blev tvär stukade.

Men oftast så blir man bara besviken när någon utlovar att dom har riktigt tung svarting
glhf.
Citera
2008-09-28, 11:22
Medlem
Stoap-I-Stoaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tion
Hej.

Jag hade turen att fixa en okej kran i Västerås efter jag flyttat hit.
Han sa att det fanns Svart Afghan att köpa nu om jag ville ha.

Jag har dock själv hört att det svarta guldet knappt synts till i Sverige på ett bra tag men har ingen källa eller annat bevis.

Så min fråga: är det jag som är efter, eller kan det verkligen vara svart afghan?

Tack!

Din kran har helt rätt! Det finns afgahn i Västerås Det funkar rätt bra men däremot så tycker jag att ruset går ur rätt fort Men defenitivt bättre än standard!
Senast redigerad av Stoap-I-Stoap 2008-09-28 kl. 11:31.
Citera
2008-10-04, 20:48
Medlem
offshores avatar
Citat:
Hej.

Jag har dock själv hört att det svarta guldet knappt synts till i Sverige på ett bra tag men har ingen källa eller annat bevis.

Så min fråga: är det jag som är efter, eller kan det verkligen vara svart afghan?

Tack!

Svart Afghan finns i Västerås och det är riktigt fina grejjer som en annan sa mycket bättre än standard. Jag bor här själv och välkomnar dig till staden!
Citera
2008-10-04, 20:59
Bor alla på Flashback i Västerås eller?
Citera
2008-10-04, 21:15
Medlem
papanoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andweas
Bor alla på Flashback i Västerås eller?
Nej.

Svart afghan finns nog i de flesta storstäder bara du har rätta kontakter!
Citera
2008-10-04, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av papanoir
Nej.

Svart afghan finns nog i de flesta storstäder bara du har rätta kontakter!

Tänkte inte på det, utan att det var många som skrev att de köpt det i just Västerås.
Jag kan få tag på svart afghan om jag vill. Men det är inte min sorts 'high'.
Citera
2008-10-08, 17:20
Medlem
Att någon ens frågar om svart afghan är för mig en gåta. Mer överskattat röka finns inte. Leta upp något gult marockanskt istället.

För att svara på din fråga, svart afghan finns överallt, bara att inga vill ha skiten som det inte hamnar i dina labbar.
Citera
2008-10-08, 18:19
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Att någon ens frågar om svart afghan är för mig en gåta. Mer överskattat röka finns inte. Leta upp något gult marockanskt istället.

För att svara på din fråga, svart afghan finns överallt, bara att inga vill ha skiten som det inte hamnar i dina labbar.

Nu var ju det svarta redan färdigsnackat (för min del iallafall), nu är jag nyfiken på hur det ligger till med det gröna i Sverige.

Någon med info?
Citera
2008-10-10, 20:15
Medlem
Dr.Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offshore
Svart Afghan finns i Västerås och det är riktigt fina grejjer som en annan sa mycket bättre än standard. Jag bor här själv och välkomnar dig till staden!

Instämmer, men det är fortfarande bara "hyfsat" i förhållande till "riktigt" svart afgan. Rökte en 0.4 för drygt 2 timmar sen och känner det fortfarande rätt bra.

Lite surt var det dock att behöva betala 100+ kr/g, men hellre det än den skandalöst dåliga standarden vi får i mina trakter.
Citera
2009-02-12, 13:19
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Hej.

Tack!

Svart afghan finns det mycket gott om i V-ås. Alla har det.
Citera
2009-02-12, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Svart afghan finns det mycket gott om i V-ås. Alla har det.
bull , köpte nått svart av en snubbe på vallby va fan det sämsta skiten jag någonsin rökt, du kan röka en halva utan att känna ett jävla skit ! , dock har jag fått tag på sjukt bra svart på tex gryta och lite utanför v-ås
Citera
2009-02-12, 13:40
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan

Håller med. Förstår inte varför det blivit sån hype kring just Svart Afghan i Sverige. Har aldrig hört något rökare från något annat land lovprisa detta röka. Och i Amsterdam är det bland det billigaste haschet man kan köpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in