Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-26, 14:52
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tion
Dock känns, luktar, ser ut och smakar det som fina grejer!

Kanske har att göra med att jag är lite inrökt. Dock bör väl inte 2 veckor på spice ha något med thc att göra?

Nä det borde det inte. Skulle det varit the real deal hade det räckt till tre!
Citera
2008-09-26, 15:05
Medlem
weedman99s avatar
Där jag bor kan säga i västmanland, där finns det ganska mycket "guldstämplat" svart, har rökt bättre svart men ruset var ganska intensivt och hållbart.

450 / 5a
Citera
2008-09-26, 18:08
Medlem
jävligt stor på öland kan jag säga, finns massa annat ovanligt röka.. finns knappt något standartxD
Citera
2008-09-26, 20:30
Medlem
Fick tag på det förra veckan och har fått erbjudanden av min kran att köpa mer. Dock roligt att se hur så många blir lurade av att köpa skit som sägs vara svart-afghan, förra helgen vart jag "bjuden" på något röka som sas vara svart-afghan, bland det sämsta jag rökt i hela mitt liv.

Puss
Citera
2008-09-27, 12:06
Medlem
Her0ins avatar
Finns gott om det i min stad.
Citera
2008-09-27, 17:00
Medlem
Spartakuss avatar
I mina trakter finns massor av det.
Citera
2008-09-27, 23:16
Medlem
tem04s avatar
Hur äkta e d då?

Citat:
Ursprungligen postat av Mickeovars
Jag har tillgång till svart afghan så ja, det finns i sverige
Affe e inte lätt at få röka nu förtiden!! Ofta e d dåligt pack med en stämpel på. (Ofta av guld)
RIKTIGT Affe så behövs ca en tre mans brajja till nio pers...
Citera
2008-09-28, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tion
0,9 g på ett par - tre timmar var inte så märkvärdigt alls.

Svart afghan ska ju vara potent? Kanske inte säger så mycket vad vet jag men. Efter vad man hört så ska 0,9 utan tvekan sänka 1 ensam person.

den mängden på den tiden? antingen kan du inte mecka eller så har du något som din kran kallade svart afghan bara för det var svart och mjukt. har blivit så på senare år. elelr så sög helt enkelt rökat, har rökt guldstämplat som stank gräs och allt det där som ska göra men som inte funkade bättre än hasch-leffe utanför bolaget´s standard
Citera
2008-09-28, 09:24
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Finns gott om det svarta guldstämplade här i västerås, det är inte precis den kvaliten som afghan ska vara men det smakar gott och fungerar så jag klagar inte
Citera
2008-09-28, 10:50
Medlem
tem04s avatar
Det är.....

Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det har funnits ganska mycket svart guldstämplat det senaste året.
Vet inte om det var afghan dock. Väldigt annorlunda smak och bra blås i men inte jätteimponerande. Mycket snack om falsk svart afghan, vad är det annars då?
Troligtvis kan det vara pack, d e ofta "dåligt svartröka". det bästa är RIKTIGT NEPAL!! d e i klass med Affe, ofta e d inte kakor som pressas, utan "hand gjort".....honerna gnuggas med händerna tills d blir svartröka, på riktigt Nep. brukar d vara en pil.....men en sån e ju lätt att fixa dit, men inte kvaliten
Citera
2008-09-28, 10:53
Medlem
tem04s avatar
Det finns.....

Citat:
Ursprungligen postat av gro0ve
den mängden på den tiden? antingen kan du inte mecka eller så har du något som din kran kallade svart afghan bara för det var svart och mjukt. har blivit så på senare år. elelr så sög helt enkelt rökat, har rökt guldstämplat som stank gräs och allt det där som ska göra men som inte funkade bättre än hasch-leffe utanför bolaget´s standard
Det finns så jävla mycket skit som oseriösa jävlar säljer, å NU när det verkligt finns bra Hasch.
Citera
2008-09-28, 11:08
Medlem
shuues avatar
där jag bor hörde jag att svarta affe skulle finnas kvar ett tag till iaf..jag bor i västerås området...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in