Resultat: För att slippa att tråden fylla med oneliners så berättar vi här vad vi tror
Fejk!
58,59%
208 röster
Äkta!
41,41%
147 röster
2010-03-19, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abborrmaster
tycker gun är det vanligaste ordet för puffra i förorten

Så är det
Citera
2010-03-19, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Att vara på flykt. Efter kåken är man en fri man, utan något att fly ifrån. På flykt är du jagad jämt. Jämt.

Tror frågan du svara på börjar med "En fråga till I.am.wanted" LPC tar chansen som vanligt att spela lite Allan Ballan och visar vart skåpet ska stå!
Citera
2010-03-19, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morethanyou
Tror frågan du svara på börjar med "En fråga till I.am.wanted" LPC tar chansen som vanligt att spela lite Allan Ballan och visar vart skåpet ska stå!
Mitt svar var ju sant, så det är snarare du, som lyfter det som ligga skall, som verkar vilja spela Allan.
Citera
2010-03-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Mitt svar var ju sant, så det är snarare du, som lyfter det som ligga skall, som verkar vilja spela Allan.

va fan vet du om det. "Mitt svar var ju sant". Jag måste medge att det stört mig en hel del att du verkar tro att folk på fb tror att du är fett tung och har "varit med i gamet". Namedroppar här och där. Känner den ena, har träffat den andra...
Citera
2010-03-20, 02:03
Medlem
Nåja. De flesta som har någon koll vet ju vem det är som skriver,
Den totala outningen ska ju tydligen komma i Maj...Tillåt mig tvivla. Böckerna kommer inte att sälja ett skit när författaren blir känd...

Tills nu har man levt på en "hemlighet". Det funkar i max ett år.
Citera
2010-03-20, 22:42
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Nåja. De flesta som har någon koll vet ju vem det är som skriver,
Den totala outningen ska ju tydligen komma i Maj...Tillåt mig tvivla. Böckerna kommer inte att sälja ett skit när författaren blir känd...

Tills nu har man levt på en "hemlighet". Det funkar i max ett år.

Tror du har skitfel kompis. Han har sålt 6000-7000 hårdpärm hittills (Lapidus sålde 12000). Hade han varit hemma och kunnat synas, skulle han sålt ännu mer. Han kanske inte kommer sälja Lapidusvolym men sälja mer när han blir känd tror jag han gör
@ Övriga - Att jämföra honom och Liam är en skam. Liam kan ju inte skriva, en lektör hade varit på plats för den pojken.
Lucky - Long time no see
Citera
2010-03-24, 10:39
Medlem
Mesmeros avatar
Har nu läst halva boken och måste säga att jag än så länge är positivt överraskad. Helt klart en läsvärd bok generellt och i synnerhet om läsaren (som jag) intresserar sig för realistiska skildringar av kriminella miljöer. Språket är målande och relativt övertygande dock stör jag mig något på diverse upprepningar och att han skriver läsaren på näsan lite väl tydligt ett flertalet gånger. Sammanfattningsvis en läsvärd bok. Återkommer med eventuella korrigeringar när jag avslutat boken.
Citera
2010-04-16, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mesmero
Har nu läst halva boken och måste säga att jag än så länge är positivt överraskad. Helt klart en läsvärd bok generellt och i synnerhet om läsaren (som jag) intresserar sig för realistiska skildringar av kriminella miljöer. Språket är målande och relativt övertygande dock stör jag mig något på diverse upprepningar och att han skriver läsaren på näsan lite väl tydligt ett flertalet gånger. Sammanfattningsvis en läsvärd bok. Återkommer med eventuella korrigeringar när jag avslutat boken.
Håller med och måste säga att foliehattar här på FB borde tänka om. 100 % honom, det är han = säkert. Lägg ner om ni inte vet, vill ni verka häftiga för att ni kanske har en liten susning kring vem han är?

Jag reagerade c:a 50 % in (i boken) och började söka (är detta fake?), har nu läst hela tråden. Tragiskt. Anledningen till att jag började söka var ju om ifall att allt var fabricerat. Inga bevis än, någon annan "självbiografi" jag läst och man själv känt känslan av folie så har det bevisats och författaren drar under jorden fortare än snabbast.

Inlägget om FBs småkukar fann jag lite småroligt och finner än.

Han kan dock vara fejk. Det som kliar mest är DNs intervju.

EDIT
Flera skrivfel
Senast redigerad av martin79 2010-04-16 kl. 20:42.
Citera
2010-05-17, 14:57
Medlem
Nu är "David Larsson" hemma i sverige. Den 29 maj på nattklubben Pure i sthlm så ska han träda fram och även ha föreläsning där. Blir spännande och se vem snubben är då ingen hära haft rätt. Boken var riktigt bra för er som inte läst den.
Citera
2010-05-23, 12:25
Medlem
Tror inte att "D.L." kommer att outa sig riktigt som många därute förväntar sig den tjugonionde...

Herrn ifråga har gjort voltor, behandlingar, bedrägerier, haft bilar som han skriver om, företag, och mycket mera, men givetvis ändras faktorer som miljöer och namn (no shit )
Så en stor blåsning handlar det inte om vad gäller hans skrivande...

Ni som vet någonting om något alls vet ju redan vem vi pratar om, eller hur?
Citera
2010-05-26, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenssonAspierant
Tror inte att "D.L." kommer att outa sig riktigt som många därute förväntar sig den tjugonionde...

Herrn ifråga har gjort voltor, behandlingar, bedrägerier, haft bilar som han skriver om, företag, och mycket mera, men givetvis ändras faktorer som miljöer och namn (no shit )
Så en stor blåsning handlar det inte om vad gäller hans skrivande...

Ni som vet någonting om något alls vet ju redan vem vi pratar om, eller hur?

träffade "david larsson" så sent som igår..och ja han kommer att outa' sig nu på Lördag....
ses på Pure..alla ni som tvekar kan ju komma då...
Citera
2010-05-30, 01:39
Medlem
MegaHeads avatar
http://www.crimenews.se/content/view/169906/1/
Senast redigerad av MegaHead 2010-05-30 kl. 01:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in