Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: För att slippa att tråden fylla med oneliners så berättar vi här vad vi tror
Fejk!
58,59%
208 röster
Äkta!
41,41%
147 röster
2008-09-18, 18:11
  #1
Medlem
Hittade denna bloggen idag, http://wanted.bloggsite.se/ . Tycker det är sjukt intressant läsning. Men borde det inte vara fake? Ger han inte lite för mycket ledrådar för att han ska finnas "på riktigt"? Iofs har han sjukt mycket detaljer o.s.v. som jag tycker verkar väldigt trovärdiga.

Bland annat skrevs detta i hans kommentarer:

"Hejsan!
Intressant läsning.
Jag jobbar som reporter på Expressen. Vi skulle gärna vilja skriva om din blogg.
Kan du kontakta mig på nathalie.joo@expressen.se ?"

Vad tror ni?

Intressant hur eller hur.
Citera
2008-09-19, 03:02
  #2
Medlem
Fyfan vilken bra läsning!

Detta bokmärkas direkt.
Citera
2008-09-19, 08:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdejv
Hittade denna bloggen idag, http://wanted.bloggsite.se/ . Tycker det är sjukt intressant läsning. Men borde det inte vara fake? Ger han inte lite för mycket ledrådar för att han ska finnas "på riktigt"? Iofs har han sjukt mycket detaljer o.s.v. som jag tycker verkar väldigt trovärdiga.

Bland annat skrevs detta i hans kommentarer:

"Hejsan!
Intressant läsning.
Jag jobbar som reporter på Expressen. Vi skulle gärna vilja skriva om din blogg.
Kan du kontakta mig på nathalie.joo@expressen.se ?"

Vad tror ni?

Intressant hur eller hur.


Jodå, om man inte börja undra varför prickarna över bokstäverna helt plötsligt kommer tillbaka. Bakgata i bangkok... NOT!
Citera
2008-09-19, 09:36
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 414
Jodå, om man inte börja undra varför prickarna över bokstäverna helt plötsligt kommer tillbaka. Bakgata i bangkok... NOT!

Ja, för det finns knappt något program alls som hjälper sätta prickar över bokstäver.

Inte heller har kanske mannen i fråga lärt sig:

å = alt+134
Å = alt+0197
ä = alt+132
Ä = alt+0196
ö = alt+148
Ö = alt+0214