2012-09-20, 14:19
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Alltså jag blev så chockad när jag såg honom ta upp "F*ck you"-handen och "Rock"-handen just för att det var ju exakt sådana som de hade i Fredag hela veckans pardodi på Färjan för några år sedan. ( http://www.youtube.com/watch?v=DhVDg8kfgLM )

Var detta något Jan-Tore gjorde som "skämt" mot det eller är det bara slump? För från början i säsong 1 hade han ju bara vink-handen och det var ju det FHV gjorde parodi på :P Svårt att tänka mig Jan-Tore peka f*ck you till någon med flit (de ska ju vara trevliga etc..) lol..

Det där var väl bara på skoj. Antingen något kaptenen fått som skämt eller så hade tvteamet med sig det. Inte pekar han fingret på riktigt. Tänkte också på parodin när jag såg det.
Citera
2012-09-21, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Vad fan är den där Peter för typ och vad gjorde han i programmet?? Det är ingen vän till Håkan i alla fall, så mycket kan jag säga. Om han nu inte tycker extra bra om idioter som hade kunnat knulla hans fru, länsa hans konton och skjuta hans hund bara för att det är så förbannat roligt.

Vilken äcklig personlighet.

Huh? Du känner honom? Eftersom att allt känns regisserat så förvånar det mig inte om de aldrig träffats förut. Tyckte förresten han såg EXAKT ut som en farsa som var med i det där fylleprogrammet där föräldrar spanade på sina barn som var utomlands och "överraskade" (var säkert fejk) dem i slutet av programmet. Rätt säker på att det var i samma avsnitt som Ian Haugland från Europe var med som förälder.

Edit: Hitta det. Sol fest & blabla föräldrar. Visst fan är det samma? Peter alltså. Han har alltså varit med där och Kanal5 tyckte han var skön, så de fejkade en vänskap med Håkan?

http://www.kanal5play.se/program#!/p...2/video/282033

04:55 in i det avsnittet syns han för första gången.

Hela färjan är förresten så äckligt regisserat så jag spyr. Värst var relationen mellan den där lille spaggen och han ålänningen. Så vidrigt uppenbart. Samma med Nova och Håkan.
Senast redigerad av Ompaoor 2012-09-21 kl. 06:52.
Citera
2012-09-21, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinderilla
Finns intervju med Jan-Tore på youtube när han är på en annan onämnd båt som var först på plats under Estonias förlisning.. Han är riktigt jävla bra.

YT Sök: M/S Estonia, Jan-Tore Thörnroos berättar om Estoniakatastrofen

Jan-Tore är en man som man önskar ha som kapten om man själv hamnade på ett sjunkande skepp. Klart stabil.
Citera
2012-09-21, 07:17
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompaoor
Jan-Tore är en man som man önskar ha som kapten om man själv hamnade på ett sjunkande skepp. Klart stabil.

Jo, han verkar rätt stabil. Inte lika stabil som insatsledaren under Estoniakatastrofen - Esa Mäkelä på M/S Silja Europa. Där snackar vi hardcore-sjöbjörn.
Citera
2012-09-21, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jo, han verkar rätt stabil. Inte lika stabil som insatsledaren under Estoniakatastrofen - Esa Mäkelä på M/S Silja Europa. Där snackar vi hardcore-sjöbjörn.

Måste kolla på klippen från Estonia igen. Som jag minns det delar jag åsikten om nämnde insatsledare. Lite skillnad mot agerandet av den italienske kaptenen Francesco Schettino från "årets katastrof".
Citera
2012-09-24, 16:26
Medlem
Trumpeters avatar
I Färjan i kväll

Citera
2012-09-24, 19:43
Medlem
Nintendokids avatar
Fy fan vilket scripat program!! Det följer sitt manus till punkt och pricka
Citera
2012-09-24, 20:18
Medlem
Min brors kusins avatar
Härligt, några förvirrade spåkärringar
Citera
2012-09-24, 20:19
Medlem
Trumpeters avatar
Spåkärringen verkar vara lite av en mytoman.
Citera
2012-09-24, 20:19
Bannlyst
Jag säger då det. Snacka om att spöka ut sig.
Jag syftar såklart på spådamen
Citera
2012-09-24, 20:25
Medlem
Nån som vet vilka tjejerna är som ska ragga som fan kvällens avsnitt
Citera
2012-09-24, 20:36
Medlem
Trumpeters avatar
"Jag är en gammal utarbetad verkstadsarbetare från Stockholm"

Fy fan vilken kass skådis.
Citera