Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Vad fan är den där Peter för typ och vad gjorde han i programmet?? Det är ingen vän till Håkan i alla fall, så mycket kan jag säga. Om han nu inte tycker extra bra om idioter som hade kunnat knulla hans fru, länsa hans konton och skjuta hans hund bara för att det är så förbannat roligt.
Vilken äcklig personlighet.
Huh? Du känner honom? Eftersom att allt känns regisserat så förvånar det mig inte om de aldrig träffats förut. Tyckte förresten han såg EXAKT ut som en farsa som var med i det där fylleprogrammet där föräldrar spanade på sina barn som var utomlands och "överraskade" (var säkert fejk) dem i slutet av programmet. Rätt säker på att det var i samma avsnitt som Ian Haugland från Europe var med som förälder.
Edit: Hitta det. Sol fest & blabla föräldrar. Visst fan är det samma? Peter alltså. Han har alltså varit med där och Kanal5 tyckte han var skön, så de fejkade en vänskap med Håkan?
http://www.kanal5play.se/program#!/p...2/video/282033
04:55 in i det avsnittet syns han för första gången.
Hela färjan är förresten så äckligt regisserat så jag spyr. Värst var relationen mellan den där lille spaggen och han ålänningen. Så vidrigt uppenbart. Samma med Nova och Håkan.