Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-15, 17:39
  #1
Medlem
D_V_Ss avatar
Vad tror ni? Är inget fan av dokusåpor men när det är av lite mera jordnära karaktär så kan det vara bra. Hittade ingen info på svt.se.

Verkar vara trevliga människor. Gillar konceptet. Några tankar kring serien?
Citera
2008-09-15, 18:14
  #2
Medlem
DarkKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Vad tror ni? Är inget fan av dokusåpor men när det är av lite mera jordnära karaktär så kan det vara bra. Hittade ingen info på svt.se.

Verkar vara trevliga människor. Gillar konceptet. Några tankar kring serien?

Kan faktiskt bli lite intressant. Vet du när serien startar?
Citera
2008-09-15, 18:23
  #3
Medlem
man_över_bords avatar
Lite mera info skulle ju inte skada.

~mand

Edit: Är det den här som ni syftar på?
http://www.alandstidningen.ax/articl...d=8179&iPage=1

Står dock att den ska visas på Kanal 5.
__________________
Senast redigerad av man_över_bord 2008-09-15 kl. 18:25. Anledning: länk
Citera
2008-09-15, 18:27
  #4
Medlem
DarkKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Lite mera info skulle ju inte skada.

~mand

Edit: Är det den här som ni syftar på?
http://www.alandstidningen.ax/articl...d=8179&iPage=1

Står dock att den ska visas på Kanal 5.


Har du inte Kanal 5?
Citera
2008-09-15, 18:30
  #5
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkKnight
Har du inte Kanal 5?
Klart som korvspad att jag har det. Man bor väl inte på landet . Syftade mera på att det står "SVTs nya dokusåpa" i topic , vilket gjorde mig lite fundersam.

~mand
Citera
2008-09-15, 18:54
  #6
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Klart som korvspad att jag har det. Man bor väl inte på landet . Syftade mera på att det står "SVTs nya dokusåpa" i topic , vilket gjorde mig lite fundersam.

~mand

Ber om ursäkt tusenfalt. Var säker på min sak, men men...

Aja, här är länken iaf

Kod:
http://kanal5.se/web/guest/nyheter?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_kUM9&_K5AV_INSTANCE_kUM9_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_kUM9_articleId=872916&_K5AV_INSTANCE_kUM9_groupId=1701&_K5AV_INSTANCE_kUM9_version=1.0
Citera
2008-09-15, 22:00
  #7
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Ber om ursäkt tusenfalt. Var säker på min sak, men men...

Aja, här är länken iaf

Kod:
http://kanal5.se/web/guest/nyheter?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_kUM9&_K5AV_INSTANCE_kUM9_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_kUM9_articleId=872916&_K5AV_INSTANCE_kUM9_groupId=1701&_K5AV_INSTANCE_kUM9_version=1.0
Kan bli intressant. En annan har ju faktiskt arbetat på en liknande skorv , dock så kryssade den på lite varmare breddgrader.

~mand
Citera
2008-09-15, 23:45
  #8
Medlem
Red Machines avatar
Är själv kryssningsnörd så denna dokumentärserie kommer passa mig som handen i handsken. Tur att de inte är på "mitt" fartyg Birka och filmar känns som man inte alltid visar sig från den nyktraste sidan på båtarna.
Citera
2008-09-16, 00:06
  #9
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Är själv kryssningsnörd så denna dokumentärserie kommer passa mig som handen i handsken. Tur att de inte är på "mitt" fartyg Birka och filmar känns som man inte alltid visar sig från den nyktraste sidan på båtarna.
Dock så lär du väl bli tillfrågad om du skulle råka bli filmad , så du kan nog vara lugn. Det blev iallafall jag när jag medverkade i en liknande dukusåpa för något år sedan. Det skulle bl.a skrivas på ett kontrakt där man gav sitt tillstånd att medverka i programmet.

~mand
Citera
2008-09-16, 13:18
  #10
Medlem
Chandler Bings avatar
Nu måste jag be om er hjälp. I vinjetten för det nya programmet färjan visas en bartender vid namn Håkan. Var har jag sett honom förut? Vilket program har han tidigare medverkat i? Min skalle spricker snart om jag inte får svar.
Tack på förhand!
Citera
2008-09-16, 16:32
  #11
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Nu måste jag be om er hjälp. I vinjetten för det nya programmet färjan visas en bartender vid namn Håkan. Var har jag sett honom förut? Vilket program har han tidigare medverkat i? Min skalle spricker snart om jag inte får svar.
Tack på förhand!

Har bara sett en Håkan på tv den senaste tiden och det är puckot som var med i Fredrik och Filip det var inte han då? Har inte sett trailern så jag spånar bara.
Citera
2008-09-16, 16:52
  #12
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Har bara sett en Håkan på tv den senaste tiden och det är puckot som var med i Fredrik och Filip det var inte han då? Har inte sett trailern så jag spånar bara.

Nej, det är inte han, den här killen har varit med i nån dokusåpa tror jag. Big brother? Paradise hotel? Robinson? Nån såpa är det, men vilken????? Får hjärnkrull snart om jag inte kommer på det.
Det var ganska länge sedan jag såg honom i rutan dock.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback