• 1
  • 2
2008-09-14, 21:25
Medlem
sexiilijas avatar
Hej! Hej!

Är det möjligt att bara ha skit mycket muskel på den ena armen och på den andra inte alls så mycket. Eller bara en helt vanlig arm. För jag tänkte gå fram till folk med den stora armen bakom ryggen och fråga om de ville slå vad och köra armbrytning. Och sedan ta fram monsterarmen.

Ja, jag vet det låter lite dumt. Hur går de till när kroppen ska ta emot proteiner. Går det överallt, eller kan man göra något för att bara en arm blir stor ? Svara nu fint. Tack i förhand.
Citera
2008-09-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexiilija
Hej! Hej!

Är det möjligt att bara ha skit mycket muskel på den ena armen och på den andra inte alls så mycket. Eller bara en helt vanlig arm. För jag tänkte gå fram till folk med den stora armen bakom ryggen och fråga om de ville slå vad och köra armbrytning. Och sedan ta fram monsterarmen.

Ja, jag vet det låter lite dumt. Hur går de till när kroppen ska ta emot proteiner. Går det överallt, eller kan man göra något för att bara en arm blir stor ? Svara nu fint. Tack i förhand.

Träna bara ena armen? Är ju bara att kika på disco-byggare som har muskler på överkroppen men obefintliga på underkroppen.
Citera
2008-09-14, 21:29
Medlem
bergelins avatar
Proteinsyntesen förhöjs hos den muskel du belastar.
Citera
2008-09-14, 21:31
Medlem
Börja spela tennis. Titta på tennisarmar för inspiration.
Citera
2008-09-14, 21:33
Medlem
sexiilijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Proteinsyntesen förhöjs hos den muskel du belastar.

Gött att höra.

Så kan man ha så här mycket muskler på ena armen : http://www.pediatric-orthopedics.com..._0_102_204.jpg

Och så här mycket på den andra : http://z.about.com/d/firstaid/1/0/e/-/-/-/Arm02.jpg
Citera
2008-09-14, 21:37
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Gött att höra.

Så kan man ha så här mycket muskler på ena armen : http://www.pediatric-orthopedics.com..._0_102_204.jpg

Och så här mycket på den andra : http://z.about.com/d/firstaid/1/0/e/-/-/-/Arm02.jpg
Ja.. men jag hoppas för din egen skull att du inte tänker försöka omsätta det i praktiken.
Citera
2008-09-14, 21:40
Medlem
sexiilijas avatar
Citat:
Ja.. men jag hoppas för din egen skull att du inte tänker försöka omsätta det i praktiken.

Varför?
Citera
2008-09-14, 21:43
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Varför?
För att det ser otroligt fult ut.
Citera
2008-09-14, 21:51
Medlem
sexiilijas avatar
Citat:
För att det ser otroligt fult ut.

Skönhet ligger i betraktarens ögon. Men det är inte skönhet jag vill ha. Det är affärer jag kan göra med den handen, lura in folk i armbrytning. Sedan kan jag skriva en bok om hur folk tittade på mig när jag hade monsterarmen.

Men ärligt nu. Har någon nångsin gjort något sånt? Och hur långt tid tar det att få EN monsterarm?
Citera
2008-09-14, 21:55
Medlem
mushys avatar
Troligtvis flera år utan steroider, om muskeln nu inte växer snabbare när kroppen bara har en liten del att arbeta på men det är jag tveksam till.
Citera
2008-09-14, 21:57
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Men ärligt nu. Har någon nångsin gjort något sånt? Och hur långt tid tar det att få EN monsterarm?
Jag vet inte hur lång tid det tar att få en monsterarm, eftersom jag inte vet hur stor en sådan är enligt din definition.
Citat:
Ursprungligen postat av mushy
[...]om muskeln nu inte växer snabbare när kroppen bara har en liten del att arbeta på men det är jag tveksam till.
Det gör den inte.
Citera
2008-09-14, 22:06
Medlem
sexiilijas avatar
Citat:
Jag vet inte hur lång tid det tar att få en monsterarm, eftersom jag inte vet hur stor en sådan är enligt din definition.

Det gör den inte.

Som den på bilden jag skickade, om det går ännu större!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in