2008-09-14, 22:07
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexiilija
Som den på bilden jag skickade, om det går ännu större!
Herregud. Sänk dina ambitioner, det tar lång tid att nå hans nivå.
Citera
2008-09-14, 22:09
Medlem
sexiilijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Herregud. Sänk dina ambitioner, det tar lång tid att nå hans nivå.

Vaddå? Ska jag nu skita i att fixa en sådan arm bara för att det tar långt tid? Nej jag ska ha EN sådan arm. Skiter i om det tar nåt år
Citera
2008-09-14, 22:10
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Vaddå? Ska jag nu skita i att fixa en sådan arm bara för att det tar långt tid? Nej jag ska ha EN sådan arm. Skiter i om det tar nåt år
Nåt år? Suck... det tar betydligt längre tid än så. Dessutom är det omöjligt att säga hur långt tid det tar för dig, då det beror på många faktorer såsom genetik och eventuella kemikaliska hjälpmedel.
Citera
2008-09-14, 22:17
Medlem
sexiilijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Nåt år? Suck... det tar betydligt längre tid än så. Dessutom är det omöjligt att säga hur långt tid det tar för dig, då det beror på många faktorer såsom genetik och eventuella kemikaliska hjälpmedel.

Jasså det tar än några år? Tar det några miljoner ljusår då?
Citera
2008-09-14, 22:18
Medlem
Tunemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushy
Troligtvis flera år utan steroider, om muskeln nu inte växer snabbare när kroppen bara har en liten del att arbeta på men det är jag tveksam till.

Det tar längre tid om han bara tränar en arm.
Citera
2008-09-14, 22:19
Medlem
Tunemas avatar
Citat:

Det är inte ens säkert att du någonsin uppkommer det. Det beror på gener + att du måste läsa på om näringslära och allt.

Lycka till!
Citera
2008-09-14, 22:23
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
ont:

Tar inf lång tid o fixa såna där armar, dessutom kommer du inte få såna armar om du enbart kör högerarmen.
Armarna byggs även när man kör ryggövningar osv, kommer bli i princip omöjligt för dig o fixa endast en monsterarm utan att belasta ryggen eller bröstet.
Sen om du lyckas ha en sån där monsterarm kommer du gå runt som något grott-mongo med ena sidan av kroppen släpandes.

Off topic: fett skön idé iof.
Citera
2008-09-14, 22:25
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
kommer bli i princip omöjligt för dig o fixa endast en monsterarm utan att belasta ryggen eller bröstet.
Skitsnack.
Citera
2008-09-14, 22:30
Medlem
HaveFuns avatar
Ok det lär gå (ska aldrig säga aldrig), men om han pushar som fan på högerarmen och kör handledscurls, CoC gripper, biceps och triceps måste han ju köra axlar också? då kommer offret han ska lura se att ena axeln är asbiffig jämför med den andra?
Citera
2008-09-14, 22:33
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ok det lär gå (ska aldrig säga aldrig), men om han pushar som fan på högerarmen och kör handledscurls, CoC gripper, biceps och triceps måste han ju köra axlar också? då kommer offret han ska lura se att ena axeln är asbiffig jämför med den andra?
Givetvis kommer även synergisterna till övningarna han kör att kopplas in.
Citera
2008-09-14, 22:37
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Fan, nu gör du mig förvirrad. Nej, helt ärligt jag menar helt allvarligt. Jag undrar bara hur du fick fram 5.7 år, eller så driver du med mig
Ironi går inte fram så bra på internet antar jag. Vad jag menade var att det är helt omöjligt att säga. Som jag skrev tidigare beror det på en mängd faktorer.
Citera
2008-09-14, 22:38
Medlem
Teutons avatar
Finns det inte en risk att folk tror du är en:

http://quietscheentchen.redsplash.de...ads/wanker.jpg

(Eftersom det är nolltolerans mot OT numera ska jag vara lite serilös också)

Det är ju fullt möjligt att träna upp en arm så att den blir märkbart tjockare än den andra, men om du har tänkt dig att ha en Arnold-arm och en datanörd-arm lär du få hålla på länge.

Ett tips är att du skiter i att träna upp ena armen, utan lär dig en riktigt bra armbrytningsteknik i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in