Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Vad trevligt att höra att du är trött på såna som mig! Det visar mer på vad du är för en människa, än vad jag är för någon...
Då du tydligen blir upprörd för att jag inte håller med lynchmobben här så visar det att du inte accepterar andras uppfattningar, eller att man kan se på händelsen med kritiska ögon.
Man ska alltså "dansa efter din pipa" annars kan man dra åt helvetet?
Jag tycker inte att jag skriver någonstans att man ska "tycka som jag eller dra åt helvete". Däremot menar jag att om man tycker att folk som skvallrar på FB går för långt så har man inget på FB att göra.
Citat:
Du förstår nog inte riktigt vad det är du och andra struntpratare håller på med egentligen. Ert skitsnack och falska ryktesspridning står inte i proportion till det brott han dömdes för.
Han är INTE dömd för någon grov misshandel. Han blev frikänd i den delen.
Så länge han inte erkänt eller att Andrea anklagat honom för den grova misshandeln, eller att åtminstone en domstol dömt honom för brottet (grov misshandel) så tycker jag att det måste finnas någon jävla rimlig gräns för när man själv fattar att man gått för långt i allt skitprat!
Om du läser vad jag skrev så ser du att jag inte en enda gång påstått att han blev dömd för grov misshandel.
Citat:
Tänk på att det någon gång (förhoppningsvis) kan vara DU som blir anklagad.
(nu utgår vi i vad tingsrätten kom fram till, dvs ej skyldig)
Hur skulle du tycka att det då skulle kännas att vara ett hett diskussionsämne på sveriges största diskussionsforum, med namnuppgifter etc uthängt?
Förhoppningsvis får du någon gång uppleva det, och jag lovar dig att du inte kommer att finna det speciellt roande!
Om jag någon gång skulle bli anmäld för misshandel (och senare dömd) så tror jag inte folket här skulle vara så intresserade, eftersom jag inte är känd så måste jag i så fall bli anklagad för något riktigt makabert.
Är jag oskyldig och dessutom blir friad när detta händer så kommer det nog inte vara så skoj nej, men samtidigt så vet nog de personer jag bryr mig om redan om allt vid det laget - utan att jag blir uthängd på flashback.
Citat:
Jag har själv hängts ut här på Flashback för ett antal år sedan av en idiot till granne.
Tack vare Flashbacks underbara moderatorer togs mina personuppgifter bort rätt fort. Men kul var det inte, varken för mig, min sambo eller mina barn!
Falskt skitsnack sprids och överdrivs i all oändlighet, och därför tycker jag att det någonstans får finnas en gräns för när man inser att man går för långt.
Trist, men det har ingenting med Papa Dem eller Mama Dem att göra.
Citat:
Beträffande ditt påstående om att jag var skitnödig så kan jag upplysa min herre om att jag inte var det då jag just hade nyskitit!
Vill du spekulera i detta också? Vilken konsistens skiten hade? Hur långa korvarna var?
Ha en bra kväll, maddtre!
Eh.
Väl rutet?
Jag undrar fortfarande varför vi ska bry oss om Papa Dems privatliv när han själv snackar med Expressen?
EDIT:
Det blev dessutom öppet mål när Andrea slängde in första blogginlägget om händelsen. Det kan du själv gå in och kolla när det var.
EDIT2:
Jag är ingen herre.