Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag fattar inte varför just Papa genererar så mycket hat. Jag menar, fotbollsspelare, hockeyspelare, skådisar – you name it – slår sina kvinnor mer eller mindre regelbundet utan att att allmänhetens känslor svallar så till den milda grad. Vad är det som är speciellt med PD? Att ingen trodde det om honom?
Citat:
Ursprungligen postat av säkert
som tidigare nämnts tror jag också att det handlar om papas image som helylle nallebjörn, coola snälla trevliga killen hela dan.
Så är det nog för de flesta (men det finns bevisligen några här som börjar tugga fradga vid åsynen av PDs "mörka hy"

).
Jag har själv sett PD som en förvisso lite "hipster-skitnödig" men ganska charmig och skön lirare (kass egen musik, men med stor musikkunskap och intresse, bra programledare). En lover-not-a-fighter med glimten i ögat.
Blockljusnatten (för att inte tala om exets vittnesmål) är den totala antitesen av den person PD velat få allmänheten tro han är (och slå mynt av). Lurendrejeri och falskspel, folk avskyr't. (Ja förutom att de flesta tycker partnermisshandel är tämligen vidrigt då.)