2008-09-17, 17:31
Medlem
dansunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicGirl
Nu är det bara två ex som (vad jag vet i alla fall) har varit av denna åsikt, och de är faktiskt ganska attraktiva och har åtminstone gymnasieutbildning, samtidigt som de inte heller har rasistiska åsikter då de har invandrade kompisar (dock inte muslimer). De var/är däremot emot etnisk blandning, av alla slag.

Sedan är det ju inte bara etniciteten som gör att många kommer att anse att hon är ett bottenskrap (som så många verkar haka sig upp på), utan det är även faktumet att han är mer än dubbelt så gammal och tydligen har bankat på henne samtidigt som hon försvarade honom. Jag kanske inte är världens expert på män, men såvitt jag känner dem, så tror jag inte att hon kommer anses vara "flickvänsmaterial"...
Så intressant då vet vi att ni är tre om den åsikten
Citera
Medlem
rufuskillers avatar
Häktad

Jag antar att den största anledningen till att PD kvarstår i häktet är därför att han ej skall kunna påverka "undanröja" bevis.
Citera
Medlem
dansunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toolband
Nej det är så sant som det var sagt.
Fel av mig - fyra
Citera
Medlem
kvinnoförakts avatar
Citat:
Nu är det bara två ex som (vad jag vet i alla fall) har varit av denna åsikt, och de är faktiskt ganska attraktiva och har åtminstone gymnasieutbildning, samtidigt som de inte heller har rasistiska åsikter då de har invandrade kompisar (dock inte muslimer). De var/är däremot emot etnisk blandning, av alla slag.

Ojsan, jag som trodde att det var just det som var rasistiska åsikter!
Citera
2008-09-17, 17:32
Medlem
Giant Squids avatar
Hoppas de tittar till honom i cellen lite extra nu, kan ju finnas en viss självmordsrisk om han börjar knäckas .
Folk dör ju som flugor på svenska häkten nuförtiden.
Citera
2008-09-17, 17:32
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperatore
Det stod ju dessutom fel årtal i häktningsframställan. Sjukt pinsamt att det kan missas av så många "på vägen". Korrekturläsning, någon..? Mörkrädd är rätt ord...

Att Papas advokat lät bli att vråla "FOUL!" när han hörde det måste bero på att han tycker att det skulle vara pinsamt att låtsas vara dum nog att faktiskt kunna missförstå det hela.

Och korrekturläsning för talspråk verkar kunna bli ett nytt karriärval i framtiden. En sak att slinta med fingret och skriva "9" istället för "8" men i tal... hallå? Lite som att Josefitt Crawford alltid envisas med att säga "pogram" när hon är hallåa.
Citera
2008-09-17, 17:33
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellertypliksom
Fick ett samtal från en bekant som sagt, förutom glad att slippa frihetsberövandet så i stora drag så var han i samma korridor då vederbörande Papa Dompa fick ett "psykbryt". Han skrek något som inte vill kommentera här( ja det är svallerbytta bing bong forum, finns gränser dock). Efter att utbasunerat sin monolog blev det fysiskt motstånd och då tog båda väktarna tag om Doc och släpade honom med fötterna dinglande sista biten innan inlåsning.

Du kan ju inte säga A utan att säga B!
Så farligt kan det väl inte vara att inte vi andra ska få ta del av vad han skrek?
Citera
2008-09-17, 17:37
Medlem
zumazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redhead
amatörpsykologslutsatser (bit i den särskrivare!) [...], moment 22 logik

Haha, snacka om moment-22-logik!
Citera
2008-09-17, 17:38
Medlem
toolbands avatar
Citat:

Sedan är det ju inte bara etniciteten som gör att många kommer att anse att hon är ett bottenskrap (som så många verkar haka sig upp på), utan det är även faktumet att han är mer än dubbelt så gammal och tydligen har bankat på henne samtidigt som hon försvarade honom. Jag kanske inte är världens expert på män, men såvitt jag känner dem, så tror jag inte att hon kommer anses vara "flickvänsmaterial"...

Citat:
Ursprungligen postat av dansund
Så intressant då vet vi att ni är tre om den åsikten

Jag tror att många tycker så ja. Och flickvänsmaterial är hon knappast va?
Citera
2008-09-17, 17:38
Medlem
antitess avatar
Citat:
Jag antar att den största anledningen till att PD kvarstår i häktet är därför att han ej skall kunna påverka "undanröja" bevis.
De i kombinationen med risk för fortsatt brottslig verksamhet enligt åklagaren.
Och då åklagaren anser att han misshandlat AW vid två separata tillfällen kan fortsatt brottslig verksamhet endast innebära att åklagaren ser en risk att han skall göra det ytterligare gånger till om han släpps ut.
Citera
2008-09-17, 17:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellertypliksom
Fick ett samtal från en bekant som sagt, förutom glad att slippa frihetsberövandet så i stora drag så var han i samma korridor då vederbörande Papa Dompa fick ett "psykbryt". Han skrek något som inte vill kommentera här( ja det är svallerbytta bing bong forum, finns gränser dock). Efter att utbasunerat sin monolog blev det fysiskt motstånd och då tog båda väktarna tag om Doc och släpade honom med fötterna dinglande sista biten innan inlåsning.

Snälla,snälla,snälla nu kommer jag inte kunna somna inatt.
Här är gränserna så luddiga så det är fritt fram och presentera denna mystiska monolog som han skall ha yppat.
Citera
2008-09-17, 17:42
Medlem
ellertypliksoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goman
Du vill inte kommentera det, men du kan väl skriva vad han skrek utan att kommentera det efteråt?

Jag kan kommentera varför jag inte kommenterar men samtidigt är det ovidkommande då jag inte vill medverka till mer drypande stipulerade nya snaskiga kvällsblaske ingresser. Anser att killen kommer med hög sannolik inte slippa undan varken den lagliga eller den folkliga pöbeln. kors i krösamaja säger jag bara! Det föreligger inför min åsikt att en haitisk hund ligger bergraven någonstans.

Papa Dee The First Cut Is The Deepest..undrar om det blir en återlansering igen?..oojää feta pap popo didi bomschakalak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in