Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Det är lite lustigt för om man är helt impotent kan man ej få upp den alls! Jag säger ej att han var helt impotent, ni är dom som påstår detta! Så jag antar att du är en okunnig jävel ditt lilla missfoster!
Nä då lilla vännen, det mesta som påstås kommer från fup, den som de flesta av oss har läst. DU har inte läst den, du har påstått det vid några tillfällen, men du har yrat om så mkt annat att man har svårt att veta vad exakt du pratar om, idag tror jag dessutom att du är omedicinerad, du missar helt och hållet poängen i det jag skriver, kanske för att du är mer intresserad av att komma med okväden (var det för svårt ord kanske), än för att komma med förklaringar och bevis, vilka du helt och fullt saknar.
Att du har pratat med Toni eller hans vänner och bekanta är så dumt att ens påstå, vem fan skulle vilja prata med dig, hur skulle du ens presentera dig???
::Knack knack knack
Hej, ursäkta att jag stör mitt namn är NN. Jag skulle vilja prata lite om Toni.
..
Nej nej jag är inte polis, jag ska bara försöka rentvå honom.
..
Ja det är klart jag kan, jag är bättre än polisen utredare.
...
Jo men det erkännandet gills inte, han erkänner bara för att vara snäll.
...
Jojo lita på mig, jag kan det här.
..
Vad jag jobbar som??? Hmm, njae ibland utger jag mig för att vara polis, och ibland låtsas jag vara doktor.
...
Nej nej jag menar allvar, jag ser godheten i Toni, det var hans son som var stygg mot flickan.
..
Vad jag har på huvet?? En foliehatt såklart, den hjälper mig med min omvända psykologi..
slamm
..knackknack
Öppna igen snälla.. hallå hallå
Du är så fullständigt och pinsamt bortgjord att man skäms för din skull, och någon behöver skämmas, troligen har du inte vett på det själv.