2008-09-14, 20:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det blir oerhört svårt att föra den här diskussionen utan att hamna i en ny trådlåsning. Jag misstänker starkt att Babianen så ivrigt försvarar berikar-asen på ett medvetet provocerande sätt för att undandra fokus från vad det här egentligen handlar om: Översexualiserade blattar med en fruktansvärd människosyn och med en inställning som ligger ungefär som "Alla svenska tjejer är horor som vill ha kuk och nu skall den här horan också får det. Skitsamma att hon är ett jävla BARN för vi SKITER i barn också".

Man kan inte resonera som Babianen och kalla sig normal och fullt frisk! Hans syfte är att dra bortuppmärksamheten från det egentliga problemet här och därför spelar han "djävulens advokat". Är han nu uppriktig och helt seriös, så illustrerar han själva kärnfrågan med svensk I&I-problematik: En jävla blatte vars normer och värderingar inte passar här och som därför borde deporteras så fort det någonsin går. Både för hans eget, Rikets och vårt allas bästa!

Precis! Varför har vi bilden av den invandrade mannen som en översexuell vilde? Var kommer den ifrån? Det verkar som att man tolkar invandrares brott på ett annat sätt (som kulturellt betingade) än man tolkar svenskars (orsakade av psykisk sjukdom) motsvarigheter.

Detta handlar, i Babianens mening, om att ni alla slår på pk-trumman för att det är en blatte som begått det sk. brottet. Men här handlar det om en flicka som har fått det som hon ville ha. En normal tolvåring ger sig knappast i lag med vuxna män. Därför får man hitta på en historia om att hon blivit bortrövad under vapenhot och tvingad. Mitt intryck är att männen endast har tackat ja när de blivit erbjudna billig fitta. Det är helt klart omoraliskt. Men det är flickans agerande också!
2008-09-14, 20:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Joo, jag tycker också att det låter lite väl skumt.
Jag menar, vilken 12 åring skulle INTE vilja ha sex med 3 stycken män på 30+ år?
Någon måtta får det ju ändå vara! Jäkla rasister.

Många unga flickor är kåta och slampiga. Detta förvånar mig således inte.
2008-09-14, 20:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Om flickan är efterbliven dessutom så desto värre att Blattepeddon utnyttjar henne.

Var får du efterbliven ifrån?
2008-09-14, 20:48
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Många unga flickor är kåta och slampiga. Detta förvånar mig således inte.

Men ärligt talat, en 12-åring och 3 st män på 30+? :\

Jag vet att herr babian är glad för att skoja till det med rasisterna, men detta är väl för mycket även för dig att påstå?
2008-09-14, 20:53
Medlem
Mankishs avatar
Citat:
Precis! Varför har vi bilden av den invandrade mannen som en översexuell vilde? Var kommer den ifrån? Det verkar som att man tolkar invandrares brott på ett annat sätt (som kulturellt betingade) än man tolkar svenskars (orsakade av psykisk sjukdom) motsvarigheter.

Detta handlar, i Babianens mening, om att ni alla slår på pk-trumman för att det är en blatte som begått det sk. brottet. Men här handlar det om en flicka som har fått det som hon ville ha. En normal tolvåring ger sig knappast i lag med vuxna män. Därför får man hitta på en historia om att hon blivit bortrövad under vapenhot och tvingad. Mitt intryck är att männen endast har tackat ja när de blivit erbjudna billig fitta. Det är helt klart omoraliskt. Men det är flickans agerande också!
I vilket fall som helst så har kulturberikarna brutit mot lagen som de inte hyser någon som helst respekt för.
2008-09-14, 20:56
Bannlyst
Citat:

Humor på högsta nivå. De där två kvinnorna i Göteborg som blev nedslagna och överfallna av ett gäng zulunegrer kanske spär på denna "nidbild" av pensionsräddarna?

Översexuell vet jag väl inte men vilde, absolut. Tänker på den där scenen ur filmatiseringen av "Grottbjörnens Folk": En vilde ser en naken rumpa, grymtar till och sedan är det full fart.

Blir lite mindre komiskt när man tänker sig att den nakna rumpan tillhör en tolvåring och vilden som grymtar är 30+.

Citat:
Men här handlar det om en flicka som har fått det som hon ville ha. En normal tolvåring ger sig knappast i lag med vuxna män. Därför får man hitta på en historia om att hon blivit bortrövad under vapenhot och tvingad. Mitt intryck är att männen endast har tackat ja när de blivit erbjudna billig fitta. Det är helt klart omoraliskt. Men det är flickans agerande också!

Kommentarer överflödiga.
2008-09-14, 21:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Men ärligt talat, en 12-åring och 3 st män på 30+? :\

Jag vet att herr babian är glad för att skoja till det med rasisterna, men detta är väl för mycket även för dig att påstå?

Jag vet att det inte är politiskt korrekt att tillstå att unga flickor kan vara kåta på äldre män. Det är dock, enligt min erfarenhet, inte helt ovanligt. Föreslår att du tar upp frågan med ett par kvinnor så ska du få höra!
2008-09-14, 21:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Humor på högsta nivå. De där två kvinnorna i Göteborg som blev nedslagna och överfallna av ett gäng zulunegrer kanske spär på denna "nidbild" av pensionsräddarna?

Översexuell vet jag väl inte men vilde, absolut. Tänker på den där scenen ur filmatiseringen av "Grottbjörnens Folk": En vilde ser en naken rumpa, grymtar till och sedan är det full fart.

Blir lite mindre komiskt när man tänker sig att den nakna rumpan tillhör en tolvåring och vilden som grymtar är 30+.

Kommentarer överflödiga.

Nej. Kvinnorna i Göteborg blev helt klart våldtagna. Och där var det helt rätt att förövarna straffades. Däremot kan man ifrågasätta det vettiga i att som ung kvinna följa med fyra okända män in i en mörk park, mitt i natten. Så till viss del hade de sig själva att skylla.

Min poäng är att den här bilden är ett uttryck för svenskens komplexfyllda förhållande till sin maskulinitet och även ett utlopp för undertryckta erotiska fantasier.
2008-09-14, 21:16
Medlem
Mankishs avatar
Babianen, kommentera mitt inlägg?
2008-09-14, 21:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankish
I vilket fall som helst så har kulturberikarna brutit mot lagen som de inte hyser någon som helst respekt för.

Jag har redan besvarat detta flera gånger i tråden.
2008-09-14, 21:21
Medlem
fröken sveriges avatar
Citat:
Jag vet att det inte är politiskt korrekt att tillstå att unga flickor kan vara kåta på äldre män. Det är dock, enligt min erfarenhet, inte helt ovanligt. Föreslår att du tar upp frågan med ett par kvinnor så ska du få höra!
Jag är kvinna, du har så fel.
1) En tolvåring är inte kvinna
2) En tolvåring i allmänhet kan inte ta välavvägda beslut
3) En tolvåring som har sex med äldre män gör det sällan för ren och skär kättja, utan för att få tillgång till beroendeframkallande substanser.
4) Det är ovanligt.
2008-09-14, 21:44
Medlem
Anabellas avatar
Det finns en alternativ version av händelseförloppet: tjejerna stötte själva på armenierna och ville ha sprit och cigaretter. Vad som hände sen vet man inte eftersom det inte fanns några vittnen.
Männens version är att tjejerna inte fick sprit eftersom de tyckte de var för unga, de ville inte ha trubbel. Tjejerna anklagade de för våldtäkt för att hämnas och för att tjäna pengar genom att kräva skadestånd.

De här flickorna brukade söka kontakt med äldre män för att tigga alkohol och cigaretter. De strök ofta runt Systembolaget. Det var ett invant beteende och vete f-n vilka tjänster de brukade erbjuda i gengäld.
De exponerade sina kroppar på internet mot betalning.
De försökte tidigare stämma en annan man för våldtäkt i syfte att få skadestånd, osv osv.

Ja, de är barn i lagens mening, men deras beteende är väldigt, väldigt ruttet, för att vara 12-13 år. Hur som helst, tycker jag jättesynd om dessa tjejer, men jag avskyr deras morsor. Som om de inte har något ansvar i det hela, men de sitter där i rätten och kräver skadestånd. För att i slutändan det är det allt handlar om: pengar. Så enkelt är det, tyvärr

Jag är mycket välmedveten om invandares överrepresentation i våldbrottsstatistiken och jag hatar det. Skär kuken av riktiga våldtäktsmän, utvisa dem, spärra in dem på livstid! Men gör det inte per automatik, bara för att man tror att man vet…
Allt är inte svart och vitt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in