2008-09-13, 20:06
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nja, "pre" indikerar väl att pubertetsutvecklingen inte är påbörjad? Jag talar om en individ som påbörjat den, men inte avslutat den.

Så du försvarar äckelgubbar som utnyttjar minderåriga genom att ge dem sprit, pengar och tobak mot att få röv och fitta?

Du är motbjudande ditt jävla troll!
2008-09-13, 20:28
Medlem
Zog Ruless avatar
Nä, det här gick inte. Låser tråden då ingen håller sig till topic.// Mod
2008-09-14, 17:59
Medlem
Zog Ruless avatar
Ok, vi gör ett nytt försök hör. Håll er till topic.//mod.
2008-09-14, 19:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Jo, enligt svensk lag är hon ett barn. Sedan vet jag att t.ex. zigenare och annat lösk anser att flickan är 'könsmogen' när hon har fått sin första mens... så det är väl den tideräkningen de här mysiga Blattarna har gått efter.

För din och zigenarnas upplysning så följer vi svensk lagstiftning i Sverige, vi strävar efter ett modernt och jämställt samhälle, medan ni och zigenarna strävar efter klanregler, grotthistorier, drakar och andra fabulerade värden.

Utmärkt inlägg. Den juridiska aspekten har jag redan berört så här bortser vi ifrån den.

Vad ditt inlägg egentligen säger är att invandrade män är farliga för svenska flickebarn. Anser du att det, som påstående betraktat, bär någon form av rimlighet?
2008-09-14, 19:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det värsta med den här tråden är att sådana som du försöker att skapa en förståelse och ett ursäktande för den här mannens beteende. Det är riktigt äckligt i mina ögon. Det finns ingenting som ursäktar det här pervot, inte ens om han skulle ha varit svensk så skulle jag ha förlåtit honom. Det handlar inte om främlingsfientlighet i det här fallet och det vet du om. Dra igång en liknande tråd i annat forum med en svensk som förövare så ska jag spy lika mycket galla i den tråden. Hajar du?

Vilket fel menar du att han har begått? Är det fel att vilja ha sex med en villig, könsmogen flicka? Även om detta inte tilltalar mig personligen, så är jag medveten om att många män önskar ha sex med unga flickor. Och jag ser inte hur man kan klandra dem. Det är ju en stark biologisk drift.
2008-09-14, 19:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
du ser inte alls nyktert på saken...ur ett svenskt perspektiv, juridiskt och socialt sett, så ser du det ur ett pedofili perspektiv.

även om jag skulle stöta på HORAKTIGA 12-åringar, så skulle jag inte få för mig att locka och pocka med pizza och cigaretter eftersom de är barn i min mening. detta har min uppväxt i sverige lärt mig just för att barn i den åldern inte riktigt kan ta ansvar för sina handlingar och kan ta skada av vuxna som utnyttjar deras naivitet och HORAKTIGHET. de som inte kan ställa upp på dessa villkor bör fördriva tiden i fängelse, tvångssteriliseras alternativt utvisas efter fullgjort fängelsestraff (eventuellt).

Men snälla du, flickan VILLE ju bli knullad. Hon tyckte säkert om det. Annars skulle hon ju inte ha gått dit från första början. Hon ÄR inget oskyldigt barn som tar skada, utan en kalkylerande liten slampa som försöker tjäna pengar. På vilket sätt bör hon undkomma klander?
2008-09-14, 19:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Så du försvarar äckelgubbar som utnyttjar minderåriga genom att ge dem sprit, pengar och tobak mot att få röv och fitta?

Du är motbjudande ditt jävla troll!

Om flickan var oskyldig så skulle jag ha stått på hennes sida. Men här har vi en flicka som var ute efter sex och pengar från vuxna män. Varför skulle jag ha sympati för henne?
2008-09-14, 19:24
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Men snälla du, flickan VILLE ju bli knullad. Hon tyckte säkert om det. Annars skulle hon ju inte ha gått dit från första början. Hon ÄR inget oskyldigt barn som tar skada, utan en kalkylerande liten slampa som försöker tjäna pengar. På vilket sätt bör hon undkomma klander?

Men va fan Babianen, det här var till och med riktigt lågt för att komma ifrån dig...

Ett barn (vilket vi ju är överens om att hon är enligt juridisk mening) vill inte blir knullad utan att en 'vuxen' styr in henne i detta önskemål. Hon blev manipulerad och i och med att hon är ett barn är hon totalt oskyldig.
2008-09-14, 20:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Men va fan Babianen, det här var till och med riktigt lågt för att komma ifrån dig...

Ett barn (vilket vi ju är överens om att hon är enligt juridisk mening) vill inte blir knullad utan att en 'vuxen' styr in henne i detta önskemål. Hon blev manipulerad och i och med att hon är ett barn är hon totalt oskyldig.

Sluta vara en moralistisk pk-kärring.

Även en 17-åring är i juridisk mening att betrakta som ett barn. Den juridiska och den sociala verkligheten är således inte med varandra överensstämmande i den här frågan.

Vi kan inte heller utgå ifrån att flickan blev manipulerad. Det finns ingenting som talar för det. Hade hon suttit i en lekpark med sina vänner när fulgubben i regnrock och solbrillor kom fram och ville bjuda på en slickepinne - så hade också jag sällat mig till lynchmobben. Men så var ju inte fallet! Vi talar om en flicka som sökte upp männen och erbjöd dem sex. Och detta är en helt annan sak.

Hänger du med?
2008-09-14, 20:29
Medlem
Golonkas avatar
Det blir oerhört svårt att föra den här diskussionen utan att hamna i en ny trådlåsning. Jag misstänker starkt att Babianen så ivrigt försvarar berikar-asen på ett medvetet provocerande sätt för att undandra fokus från vad det här egentligen handlar om: Översexualiserade blattar med en fruktansvärd människosyn och med en inställning som ligger ungefär som "Alla svenska tjejer är horor som vill ha kuk och nu skall den här horan också får det. Skitsamma att hon är ett jävla BARN för vi SKITER i barn också".

Man kan inte resonera som Babianen och kalla sig normal och fullt frisk! Hans syfte är att dra bortuppmärksamheten från det egentliga problemet här och därför spelar han "djävulens advokat". Är han nu uppriktig och helt seriös, så illustrerar han själva kärnfrågan med svensk I&I-problematik: En jävla blatte vars normer och värderingar inte passar här och som därför borde deporteras så fort det någonsin går. Både för hans eget, Rikets och vårt allas bästa!
2008-09-14, 20:32
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
App, app, app. Nu drar vi i bromsen här va?

Sannolikt är det flickornas/åklagarens version som ligger till grund för det som skrivs på bloggen. Och det ska man inte förväxla med verkligheten. Det är ytterst osannolikt, menar Babianen, att männen ifråga tvingade flickorna under vapenhot. Sådant torde vara ytterst sällsynt i Sverige. Utan att ha något annat underlag, skulle jag gissa på att flickorna frivilligt haft någon form av sexuellt umgänge med männen och sedan ändrat sig, antingen under akten eller efter att deras föräldrar fått reda på saken. Ett långt troligare scenario än att de bivit våldtagna under vapenhot.

EDIT: Precis som Babianen misstänkte:

Källa

Var har vi sett det förut?

Joo, jag tycker också att det låter lite väl skumt.
Jag menar, vilken 12 åring skulle INTE vilja ha sex med 3 stycken män på 30+ år?
Någon måtta får det ju ändå vara! Jäkla rasister.
2008-09-14, 20:33
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Sluta vara en moralistisk pk-kärring.

Även en 17-åring är i juridisk mening att betrakta som ett barn. Den juridiska och den sociala verkligheten är således inte med varandra överensstämmande i den här frågan.

Vi kan inte heller utgå ifrån att flickan blev manipulerad. Det finns ingenting som talar för det. Hade hon suttit i en lekpark med sina vänner när fulgubben i regnrock och solbrillor kom fram och ville bjuda på en slickepinne - så hade också jag sällat mig till lynchmobben. Men så var ju inte fallet! Vi talar om en flicka som sökte upp männen och erbjöd dem sex. Och detta är en helt annan sak.

Hänger du med?

Om flickan är efterbliven dessutom så desto värre att Blattepeddon utnyttjar henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in