2008-09-13, 14:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Har han haft samlag med henne så spelar det ingen roll om hon var med på det eller ej. Han har begått ett brott eftersom hon är minderårig, alltså ska han straffas. Att du tror att hon själv ville göka med gubben bara för att hon har en så stark sexuell drift får stå för dig och dina perversa idéer. Jag tror inte att hon är förmögen att förstå om hon är kåt på mannen eller ej.

Att mannen rent juridiskt har begått ett brott genom att ha sex med flickan är otvistligt. Men det är ju inte det som den här tråden egentligen handlar om. Den handlar om att mörka, perversa sydlänningar korrumperar vita flickor med abnorma sexuella handlingar och en ond och osvensk moraluppfattning. Vi har att göra med en gammal schablonbild som används i främlingsfientliga syften. Förstår du?
2008-09-13, 14:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
pre-pubertal är den korrekta benämningen, visst låter det 'sexigt'?

Eller vänta, en som inte är tonåring är nog.... BARN.. barn är ju den rätta benämningen!

Nja, "pre" indikerar väl att pubertetsutvecklingen inte är påbörjad? Jag talar om en individ som påbörjat den, men inte avslutat den.
2008-09-13, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
OK. Jag ger dig rätt där. Jag använde ordet som synonym för en person som påbörjat sin pubertetsutveckling. Du kanske kan föreslå ett bättre ord?
Vad sägs om "könsmogen"?
Citat:
Könsmognad, pubescens, hos en organism innebär att den är tillräckligt utvecklad för fortplantning. Se även pubertet och fertilitet.
2008-09-13, 15:21
Medlem
Karbonats avatar
Citat:
....

Pedofil är man om man tänder på barn. En tolvåring är inget barn, det är en tonåring.

.....
Du är ju så jävla dum och okunnig att det nästan är synd om dig.
Var Fan hittar du ton i tolv?
2008-09-13, 15:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkmix
Vad sägs om "könsmogen"?

OK. Det var ett bättre ord! Ska börja använda det istället.
2008-09-13, 15:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karbonat
Du är ju så jävla dum och okunnig att det nästan är synd om dig.
Var Fan hittar du ton i tolv?

Om tolvåringen är könsmogen så är hon inget barn.
2008-09-13, 15:34
Medlem
Frixys avatar
Spelar ingen roll om flickan var sexuellt nyfiken, barn är inte mogna för sexuell kontakt med vuxna. Ska de testa sin nyfikenhet lite så ska det vara med jämnåriga, som ligger på samma nivå utvecklingsmässigt.

I vilket fall som helst, det är ju helt uppenbart att hon/de inte är mogna nog att göra detta frivilligt - då hade ju situationen inte uppkommit att de kände sig utnyttjade efteråt. Blev våldtagna eller "lurade och manipulerade" spelar ingen roll i skuldfrågan. Äckliga män som utnyttjar barn är vad det handlar om.

För övrigt har lagen om ålder för sex framkommit pga att det är uppenbart att barn mår dåligt av detta. Annars skulle det inte finnas någon sådan lag. Varför skulle det bara hittas på en lag för sakens skull?

Äckel...
2008-09-13, 16:20
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Om tolvåringen är könsmogen så är hon inget barn.

Jo, enligt svensk lag är hon ett barn. Sedan vet jag att t.ex. zigenare och annat lösk anser att flickan är 'könsmogen' när hon har fått sin första mens... så det är väl den tideräkningen de här mysiga Blattarna har gått efter.

För din och zigenarnas upplysning så följer vi svensk lagstiftning i Sverige, vi strävar efter ett modernt och jämställt samhälle, medan ni och zigenarna strävar efter klanregler, grotthistorier, drakar och andra fabulerade värden.
2008-09-13, 16:30
Avslutad
Är själv Armenier, skäms och äcklas otroligt mycket över denna händelse. Detta är absolut inget som händer i Armenien, som någon skrev på sidan;

Citat:
Det finns inte fler Armen Abrahamyans bland Armenier än Anders Eklund's bland Svenskar.

Mycket vidrigt av dom att göra såhär, men det finns svin i alla läger, synd att en så liten hårdarbetande och integrerad folkgrupp i sverige som Armenierna ska få dras i skiten pga svin som dessa..

Mvh
Senast redigerad av Bulldoozer 2008-09-13 kl. 16:43.
2008-09-13, 17:41
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Att mannen rent juridiskt har begått ett brott genom att ha sex med flickan är otvistligt. Men det är ju inte det som den här tråden egentligen handlar om. Den handlar om att mörka, perversa sydlänningar korrumperar vita flickor med abnorma sexuella handlingar och en ond och osvensk moraluppfattning. Vi har att göra med en gammal schablonbild som används i främlingsfientliga syften. Förstår du?
Det värsta med den här tråden är att sådana som du försöker att skapa en förståelse och ett ursäktande för den här mannens beteende. Det är riktigt äckligt i mina ögon. Det finns ingenting som ursäktar det här pervot, inte ens om han skulle ha varit svensk så skulle jag ha förlåtit honom. Det handlar inte om främlingsfientlighet i det här fallet och det vet du om. Dra igång en liknande tråd i annat forum med en svensk som förövare så ska jag spy lika mycket galla i den tråden. Hajar du?
2008-09-13, 17:59
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det värsta med den här tråden är att sådana som du försöker att skapa en förståelse och ett ursäktande för den här mannens beteende. Det är riktigt äckligt i mina ögon. Det finns ingenting som ursäktar det här pervot, inte ens om han skulle ha varit svensk så skulle jag ha förlåtit honom. Det handlar inte om främlingsfientlighet i det här fallet och det vet du om. Dra igång en liknande tråd i annat forum med en svensk som förövare så ska jag spy lika mycket galla i den tråden. Hajar du?

Jag kan inte annat än dunka rygg i den här frågan! Jävligt bra sagt!
2008-09-13, 18:16
Medlem
Citat:
Varför då? Tror du inte att det finns tolvåringar som vill ha sex med äldre män? Det är synnerligen politiskt inkorrekt att påpeka detta, men en tolvåring är i dagsläget inget oskyldigt barn. I synnerhet inte flickorna i det här fallet.

Jag vet att jag nu framstår som en ond pedofil eller liknande. Men jag försöker endast se nyktert på saken.

du ser inte alls nyktert på saken...ur ett svenskt perspektiv, juridiskt och socialt sett, så ser du det ur ett pedofili perspektiv.

även om jag skulle stöta på HORAKTIGA 12-åringar, så skulle jag inte få för mig att locka och pocka med pizza och cigaretter eftersom de är barn i min mening. detta har min uppväxt i sverige lärt mig just för att barn i den åldern inte riktigt kan ta ansvar för sina handlingar och kan ta skada av vuxna som utnyttjar deras naivitet och HORAKTIGHET. de som inte kan ställa upp på dessa villkor bör fördriva tiden i fängelse, tvångssteriliseras alternativt utvisas efter fullgjort fängelsestraff (eventuellt).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in