2008-09-18, 17:10
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Jag syftade helt enkelt på att unga flickor med den här typen av beteende borde omhändertas innan de skadade sig själva eller andra. Deras föräldrar borde pryglas. Då skulle ni slippa våldtäkterna. Och det vore väl bra?

Nej, det är våldtäktsmännen och pedofilerna som skall inkapaciteras om de är på minderåriga barn.
2008-09-18, 17:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Nej, det är våldtäktsmännen och pedofilerna som skall inkapaciteras om de är på minderåriga barn.

De skulle inte kunna ge sig på någon om inte "barnen" själva (och deras föräldrar) gjorde det möjligt.
2008-09-18, 17:26
Medlem
Aakes avatar
Citat:
De skulle inte kunna ge sig på någon om inte "barnen" själva (och deras föräldrar) gjorde det möjligt.

En bättre lösning är att avlägsna de som utnyttjar minderåriga barn sexuellt från jordens yta som jag antydde i ett tidigare inlägg.

Om igen. En tolvåring är inte straffmyndig. Trettioåriga armeniska pedofilkräk är det. Vad kommer härnäst från Babianhåll? Rätten att få knulla på utvecklingsstörda som ni lyckats lura i alkoläsk och roliga piller?
2008-09-18, 17:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
En bättre lösning är att avlägsna de som utnyttjar minderåriga barn sexuellt från jordens yta som jag antydde i ett tidigare inlägg.

Om igen. En tolvåring är inte straffmyndig. Trettioåriga armeniska pedofilkräk är det. Vad kommer härnäst från Babianhåll? Rätten att få knulla på utvecklingsstörda som ni lyckats lura i alkoläsk och roliga piller?

Det är inte pedofilernas fel att de minderåriga bjuder ut sig. Och att en tolvåring inte är straffmyndig har inte med saken att göra. Hon är uppenbarligen inte för ung för att ta initiativ till sex. Då är et rimligt att man får ta konsekvenserna också. Tycker du inte?
2008-09-18, 17:46
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Det är inte pedofilernas fel att de minderåriga bjuder ut sig. Och att en tolvåring inte är straffmyndig har inte med saken att göra. Hon är uppenbarligen inte för ung för att ta initiativ till sex. Då är et rimligt att man får ta konsekvenserna också. Tycker du inte?

Det är rimligt att pedofilerna får ta konsekvenserna ja.
2008-09-18, 17:51
Medlem
Doncos avatar
Citat:

Du kan inte begära att en tolvåring ska ta konsekvenserna. Du är en riktig dummerjöns ibland Babianen.

Din och Elias teori fungerar väldigt bra i just teorin för nog är ni ute och far efter föräldrarnas ansvar, att det är deras 'fel' att det har gått åt helvete med jäntorna.

Detta får ni halvt rätt för. Du vet säkert vad målsman betyder. Jag anser att om barnen uppför sig illa skall inte bara eventuella gärningsmän straffas utan även föräldern som tillåt sin dotter att ha få möjlighet till att dricka alkoläsk.

Hoppas att du och Elias själva blir föräldrar någon gång så att ni får tillämpa alla era teorier i praktiken... Stackars barn...
2008-09-18, 18:05
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Din och Elias teori fungerar väldigt bra i just teorin för nog är ni ute och far efter föräldrarnas ansvar, att det är deras 'fel' att det har gått åt helvete med jäntorna.
Om en tjej blir våldtagen är det självklart inte föräldrarnas fel. Däremot har föräldrarna ett stort ansvar att se till att deras döttrar vet bättre än att sära på benen till alla pojkar de stöter på. Håller du med?
Citat:
Detta får ni halvt rätt för. Du vet säkert vad målsman betyder. Jag anser att om barnen uppför sig illa skall inte bara eventuella gärningsmän straffas utan även föräldern som tillåt sin dotter att ha få möjlighet till att dricka alkoläsk.
Menar du att föräldrarna skall ha samma straff som gärningsmannen?
Citat:
Hoppas att du och Elias själva blir föräldrar någon gång så att ni får tillämpa alla era teorier i praktiken... Stackars barn...
Personligen har jag inga planer på att skaffa barn den närmaste tiden, och skaffar jag barn så skall jag se till att de läser en massa nyttiga böcker (varav en hel del kommer vara mina favoritböcker) och tränar hälsosam idrott större delen av deras fritid. Men jag uppskattar att du önskar mig barn, det är en vänlig tanke av dig. Vi får se hur det blir med den biten.
2008-09-18, 18:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du kan inte begära att en tolvåring ska ta konsekvenserna. Du är en riktig dummerjöns ibland Babianen.

Har du läst om den tolvåriga flickan som horade åt Al Suhairy? Finns det någon anlednig till att hon inte skulle få ta konsekvenserna, menar du?
2008-09-18, 18:12
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Om en tjej blir våldtagen är det självklart inte föräldrarnas fel. Däremot har föräldrarna ett stort ansvar att se till att deras döttrar vet bättre än att sära på benen till alla pojkar de stöter på. Håller du med?

Jepp, till viss del. Tycker dock att man ska upplysa flickorna mer om farorna med att t.ex. hänga med 30-åriga armenier och annat lösk.

Citat:
Menar du att föräldrarna skall ha samma straff som gärningsmannen?

Nej, men de borde få något slags ansvarsstraff. Kanske en kurs i hur man blir en bra förälder eller liknande.

Citat:
Personligen har jag inga planer på att skaffa barn den närmaste tiden, och skaffar jag barn så skall jag se till att de läser en massa nyttiga böcker (varav en hel del kommer vara mina favoritböcker) och tränar hälsosam idrott större delen av deras fritid. Men jag uppskattar att du önskar mig barn, det är en vänlig tanke av dig. Vi får se hur det blir med den biten.

Låter sunt och hälsosamt. Hoppas att de får läsa lite Astrid Lindgren också.
2008-09-18, 18:14
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Har du läst om den tolvåriga flickan som horade åt Al Suhairy? Finns det någon anlednig till att hon inte skulle få ta konsekvenserna, menar du?

Babianen, om jag skulle läsa alla dina inlägg och referenslänkar så skulle jag inte ha tid till något annat. Du måste lära dig hur du kan få fram essensen i dina inlägg på ett koncisare sätt.

Kort och koncist!
2008-09-18, 18:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Babianen, om jag skulle läsa alla dina inlägg och referenslänkar så skulle jag inte ha tid till något annat. Du måste lära dig hur du kan få fram essensen i dina inlägg på ett koncisare sätt.

Kort och koncist!

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12916842&postcount=270

2008-09-18, 18:25
Bannlyst
Citat:
För det första, så är det i dessa fall inte fråga om några våldtäkter. Läs domarna! De sexuella aktiviteterna har skett med flickornas fulla samtycke.

Och för det andra, vem tycker du att man ska lasta? Är det Peddot i parken som har ansvaret för att små flickor inte sysslar med sex? Eller den lokale imamen, kanske? Vad sägs om någon berikare på ett internetforum? Han måste ju ta sitt ansvar för att Bosses dotter inte knullar för pengar!

Det har aldrig slagit dig att flickans föräldrar kanske borde ha frågat vad hon sysslade med utanför hemmet? Vilka hon umgicks med? Men jag förstår att det bara är vi extrem-blattar som gör sådant. En frigjord svensk ifrågasätter inte om dottern försvinner över natten till ett hotell i en annan stad.

Man kan således knappast klandra pervona om man samtidigt knuffar flickorna rakt i famnen på dem. Gå för all del själv in på "snyggast.se". Fullt med småtjejer i push-up som gör det till rena godisbutiken för grabbarna i regnrock. Vem bär ansvaret för det, tycker du?

Återigen...vi har stiftat lagar för att 12-åringar inte begriper bättre. Men en 32-åring borde förbanne veta att man inte knullar barn. Allt annat är nonsens. Det kvittar om ungen går runt naken och pullar sig och skriker KNULLA MIG. Försök att förstå att vi har en lagstiftning. Den gäller även för svartingar som inte kan hålla kuken i styr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in