2008-09-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Det var och är bÖgalobbyn bakom det där, inte di himskahans juhuuudarna.

Internationellt och framförallt i USA, där allt kommer ifrån, så var böglobbyn i huvudsak ett judiskt fenomen och merparten av de ledande företrädarna var och är ofta fortfarande judar. I princip alla samhällsförändrande rörelser som feminism, "medborgarsrättsrörelsen", HBT-maffian och fan och hans moster är judiska. Sån är verkligheten, även om inte du känner till det.
2008-09-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vadå, uppmanar du din dotter på 4 år att ta den i tvåan?

Klart att han gör, han är ju liberal. Ju fler pojkar som tar dottern i tvåan innan hon fyllt tio desto bättre.
2008-09-20, 17:13
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vadå, uppmanar du din dotter på 4 år att ta den i tvåan?
Ni är verkligen sexuellt sjuka och snedvridna?

På riktigt alltså?
2008-09-20, 17:15
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Klart att han gör, han är ju liberal. Ju fler pojkar som tar dottern i tvåan innan hon fyllt tio desto bättre.
... och efter att ha läst det där så är det väl ganska uppenbart vilka/vilken som är i behov av sluten psykvård.

Skaffa aldrig barn.

Aldrig.
2008-09-20, 17:17
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Internationellt och framförallt i USA, där allt kommer ifrån, så var böglobbyn i huvudsak ett judiskt fenomen och merparten av de ledande företrädarna var och är ofta fortfarande judar. I princip alla samhällsförändrande rörelser som feminism, "medborgarsrättsrörelsen", HBT-maffian och fan och hans moster är judiska. Sån är verkligheten, även om inte du känner till det.
Fyller på med denna länk:

http://www.boston.com/news/local/articles/2004/01/16/jewish_group_oks_same_sex_marriage/
Citat:
Ursprungligen postat av Securion

På riktigt alltså?
Istället för enfaldiga personangrepp så kanske du kan vara så vänlig och förklara för oss sinnessjuka varför du tycker det är sjukt och snedvridet att anse att man inte skall uppmuntra sina barn att ta den i tvåan?
2008-09-20, 17:20
Medlem
Citat:

På riktigt alltså?

De som är sjuka och vridna i sammanhanget är ju de (inte sällan judar) som vill att småbarn skall uppmuntras att ta på föräldrarnas kön och att "bejaka sin sexualitet". Det finns ju statsfinansierade grupper som vill lära femåringar om glädjen med homo- och transsex. De sjuka är de som vill sexualisera små barn och som vill att alla människor skall bete sig likt babianer (inget illa ment. ) eller negrer i djungeln. De uppmuntrar ju inte bara homosexualitet utan även pedofili och incest. Det är knappast vi som ifrågasätter denna "progressiva liberalism" som är de sjuka.
2008-09-20, 17:23
Medlem
Doncos avatar
Citat:
... och efter att ha läst det där så är det väl ganska uppenbart vilka/vilken som är i behov av sluten psykvård.

Skaffa aldrig barn.

Aldrig.

Jag tänkte precis som du innan bitarna föll på plats. Tråden är jättelång, men det är många intressanta poäng i den om hur det har blivit att sexualiteten faktiskt är så vriden som den är idag.
2008-09-20, 17:37
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Jag tänkte precis som du innan bitarna föll på plats. Tråden är jättelång, men det är många intressanta poäng i den om hur det har blivit att sexualiteten faktiskt är så vriden som den är idag.
Vad andra har för sexuallitet angår ju inte er, eller hur?

Och om ni tycker att eran egen sexualitet är vriden så får ni ju söka hjälp för det. Det hjälper ju inte att sitta och försöka skuldbelägga ANDRAS barn för att ni själva inte kommit till rätta med er egen sexualitet?

Mina barn får utforska sex i princip hur mycket dom vill, så länge det inte innebär några risker för dom. Ställer dom frågor så får dom raka ärliga svar och inget är "hysh-hysh" eller skamligt på något sätt.

Det är inte sex som är vridet, det är era värderingar på sex som är vridna.
Stor skillnad.
2008-09-20, 17:39
Medlem
Aakes avatar
Citat:

Visst kan det vara bekvämt för vissa att tro att det finns någon judisk konspiration mot resten av mänskligheten, det påminner om en religion där man tror på osynliga väsen och struktuurer.

Att vissa judar står för besynnerligt tankegods som du beskriver ovan är inget konstigt, det finns felknullade människor i alla folkgrupper.

Tråden har nu barkat OT, den handlade om att "berikare berikade barn" och handlar således inte om judar.

Så jag drar mig ur judebabblandet nu här då jag inte vill få onda ögat av ärade Tras och kompani.
2008-09-20, 17:44
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Vad andra har för sexuallitet angår ju inte er, eller hur?

Jo, om en pedofils sjuka beteende eller en våldtäktsmans gärningar kan drabba mig eller mina anhöriga så är det något som angår mig.

Citat:
Och om ni tycker att eran egen sexualitet är vriden så får ni ju söka hjälp för det. Det hjälper ju inte att sitta och försöka skuldbelägga ANDRAS barn för att ni själva inte kommit till rätta med er egen sexualitet?

Jag trodde att du var intresserad, men du har ju uppenbart bara ströläst lite och plockat ut fragment i tråden för att bilda dig en sned och infantil uppfattning.
Citat:
Mina barn får utforska sex i princip hur mycket dom vill, så länge det inte innebär några risker för dom. Ställer dom frågor så får dom raka ärliga svar och inget är "hysh-hysh" eller skamligt på något sätt.

Ja, när dina barn är 12 år, då hoppas jag verkligen att de vill utforska sin sexualitet med en 34-årig armenier utan att du eller din fru kommer med förmaningar och 'hysh-hysh'...

Citat:
Det är inte sex som är vridet, det är era värderingar på sex som är vridna.
Stor skillnad.

All sexualitet är inte vriden men mycket av dagens sex som finns är totalt jävla sjuk. Men jag förmodar att du inte tycker pedofiler, nekrofiler och våldtäktare är något problem.
2008-09-20, 19:20
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Jo, om en pedofils sjuka beteende eller en våldtäktsmans gärningar kan drabba mig eller mina anhöriga så är det något som angår mig.
Absolut. men nu var det ju inte det vi pratade om.

Men när vi ändå är där... På vilket sätt skulle ytterligare sexuell stigma och skuld mot barn motverka sexuella brott menar du?

Citat:
Ja, när dina barn är 12 år, då hoppas jag verkligen att de vill utforska sin sexualitet med en 34-årig armenier utan att du eller din fru kommer med förmaningar och 'hysh-hysh'...
Den här "armeniern"... vart tog han på dig? På det "förbjudna" stället?
Och blanda inte in mina barn i dina sexuella fantasier. Dom ska inte ha en sån snedvriden syn på sex som du och din "armenier" har.

Citat:
All sexualitet är inte vriden men mycket av dagens sex som finns är totalt jävla sjuk.

Om du inte gillar tysk bajsporr tex så låt för fan bli att titta på det. Ingen tvingar dig att gå runt med blöja och känna upphetsning.
... om nu inte den där "armeniern" gjorde så att du är tvungen...?

Citat:
Men jag förmodar att du inte tycker pedofiler, nekrofiler och våldtäktare är något problem.
Pedofiler och nekrofiler är inget problem alls nej.
Våldtäktsmän är ett problem, men jag är betydligt mer oroad över risken med att tex köra bil.

Men det kanske har att göra med att jag har en gedigen utbildning i riskbedömning/riskkalkylering.
2008-09-20, 20:31
Medlem
Erk Swedes avatar
Jepp

Citat:

Det är faktiskt sant.
Bland bolsjevikerna bakom ryska revolutionen var ju flera stycken judar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in