Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Jo, om en pedofils sjuka beteende eller en våldtäktsmans gärningar kan drabba mig eller mina anhöriga så är det något som angår mig.
Absolut. men nu var det ju inte det vi pratade om.
Men när vi ändå är där... På vilket sätt skulle ytterligare sexuell stigma och skuld mot barn motverka sexuella brott menar du?
Citat:
Ja, när dina barn är 12 år, då hoppas jag verkligen att de vill utforska sin sexualitet med en 34-årig armenier utan att du eller din fru kommer med förmaningar och 'hysh-hysh'...
Den här "armeniern"... vart tog han på dig? På det "förbjudna" stället?
Och blanda inte in mina barn i dina sexuella fantasier. Dom ska inte ha en sån snedvriden syn på sex som du och din "armenier" har.
Citat:
All sexualitet är inte vriden men mycket av dagens sex som finns är totalt jävla sjuk.
Om du inte gillar tysk bajsporr tex så låt för fan bli att titta på det. Ingen tvingar dig att gå runt med blöja och känna upphetsning.
... om nu inte den där "armeniern" gjorde så att du är tvungen...?
Citat:
Men jag förmodar att du inte tycker pedofiler, nekrofiler och våldtäktare är något problem.
Pedofiler och nekrofiler är inget problem alls nej.
Våldtäktsmän är ett problem, men jag är betydligt mer oroad över risken med att tex köra bil.
Men det kanske har att göra med att jag har en gedigen utbildning i riskbedömning/riskkalkylering.